Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - Roda

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, februari 11, 2014, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op februari 23, 2014, 00:05:10
Dus voor deze pot geldt als juiste uitslag:
4x geel
2x rood

Of:

6x geel
2x rood

O shit, even nazoeken, volgens mij heb ik daar ooit iets over gezegd (omdat niemand anders daar ooit over gezegd had)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2013, 23:35:29
Twee keer geel aan dezelfde persoon (zoals van Ritzmaaier) heb ik gerekend als eenmaal geel en eenmaal rood.

Dus voor deze wedstrijd wordt dat inderdaad:

4x :gelekaart
2x :rodekaart
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: peter op februari 22, 2014, 23:42:34
Er worden niet veel punten gescoord deze ronde.
maar kan ons niet boeien natuurlijk.
Drie punten, dat is het enige wat telt :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 01:01:57
Dus voor deze wedstrijd wordt dat inderdaad:

4x :gelekaart
2x :rodekaart

Jammer  ;)

Anders gele kaarten en einduitslag goed ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 09:43:49
Jammer  ;)

Anders gele kaarten en einduitslag goed ;)

En ook de gescoorde minuut goed??  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 09:43:49
Jammer  ;)

Anders gele kaarten en einduitslag goed ;)
Ik heb helemaal niks goed

MAAR IK BEN ER ZO BLIJ MEE  |:) |:) |:) :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

stefan15

#66
Citaat van: stefan15 op februari 20, 2014, 00:52:15
3-1 (1-0)

Ritzmaier
Lukoki
Barto

6x geel
1x rood (roda)
9834 toeschouwers/supporters/moffen
Verrek, zat er volgens teletekst maar 36 moffen naast.
En dokkumer maar 16!

Dokkumer

Wederom de meester van de supportersaantallen :devil
Vorige week 7, nu 16

Verstuurd vanaf mijn spambox


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 24, 2014, 10:55:20
Wederom de meester van de supportersaantallen :devil
Vorige week 7, nu 16
Verstuurd vanaf mijn spambox

Je bedoelt dat het per keer, meer dan twee keer zo slecht wordt!  :zweep

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Twee keer zo slecht? Dat zou voor toeschouwersaantallen van Jong Pisvee gelden. Ik kan er ook niks,aan doen dat 16 Duitsers geen visum,voor Leeuwarden kregen.. :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox