Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

STAND SCC-POOL 2013-2014

Gestart door Ronnie tng, augustus 10, 2013, 20:22:25

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tussenstand na RKC uit

1   (   109   )   Stiens   129
2   (   108   )   Bernardo   118
3   (   102   )   SCC-J   112
4   (   107   )   Lwdscc   111
5   (   90   )   Galdiano   110
6   (   94   )   Destroyer   106
7   (   100   )   Fred   106
8   (   97   )   Sonnema   105
9   (   89   )   Punkman   101
10   (   99   )   Marrumer   101
11   (   84   )   Geel-blauw-Dokkum   100
12   (   93   )   Pvanbuijtene   99
13   (   94   )   Tukker   99
14   (   88   )   Notorius   98
15   (   83   )   Leovardiascc   95
16   (   95   )   Wouterz   95
17   (   90   )   Peter   94
18   (   90   )   Zandokan   94
19   (   81   )   Ronnie tng   93
20   (   82   )   Jeff   91
21   (   75   )   058-4life   87
22   (   77   )   666   87
23   (   87   )   Ruppppert   87
24   (   80   )   DavidCambuur   86
25   (   76   )   Kuzmanovic Apeldoorn   82
26   (   69   )   Poelie-lwd   81
27   (   81   )   Moodygrunn   81
28   (   63   )   Lunnie   79
29   (   78   )   Justremco   78
30   (   62   )   NicoJanHoogma1960   74
31   (   71   )   Yellow Army   71
32   (   71   )   Collingwood   71
33   (   60   )   Michello   68
34   (   63   )   Len Cantello   67
35   (   60   )   Mscc   64
36   (   64   )   Leeuwarden84   64
37   (   63   )   Baresi   63
38   (   63   )   Dokkumer   63
39   (   55   )   Locoleeuw   55
40   (   51   )   Okkele   53
41   (   46   )   Nightmarelwd   52
42   (   48   )   Roofvogel   48
43   (   36   )   Kickandrush   44
44   (   37   )   Dizzhead   41
45   (   39   )   Jules058   39
46   (   38   )   Synea   38
47   (   35   )   SCCBerllikum   35
48   (   34   )   Dennisw8   34
49   (   29   )   Official-Sphere   33
50   (   30   )   Richard   30
51   (   30   )   Cambuur LWD   30
52   (   17   )   Mark S   29
53   (   28   )   Bolke   28
54   (   26   )   Leovardia   26
55   (   26   )   chef-lwd    26
56   (   23   )   Montana   23
57   (   18   )   Harry L.   20
58   (   19   )   Denistel   19
59   (   14   )   scc01   18
60   (   17   )   Dannyscc   17
61   (   12   )   Miga   16
62   (   16   )   El haj   16
63   (   13   )   Zeewolde   13
64   (   12   )   Wiekie1969   12
65   (   12   )   IsmaelvanEssen   12
66   (   12   )   Chris Cambuur   12
67   (   6   )   Drumfather   10
68   (   10   )   Viper   10
69   (   10   )   Ace1974   10
70   (   10   )   Keimpem   10
71   (   6   )   H.J.Wijma   6
72   (   6   )   Drg   6
73   (   6   )   De Taurus   6
74   (   6   )   Cambuurlegend   6
75   (   6   )   KristCambuur   6
76   (   6   )   Oetseuuh   6
77   (   6   )   Don   6
78   (   6   )   Louw   6
79   (   6   )   Dit is mien club   6
80   (   4   )   Thieske   4
81   (   4   )   Dennisw8   4
82   (   2   )   Stefan15   2
83   (   2   )   Cambuur058   2
84   (   2   )   Oldehove   2
85   (   2   )   John Hiatt   2
86   (   2   )   Skaaf   2
87   (   0   )   Sccdrachten   0
88   (   0   )   Jamesbond   0
89   (   0   )   Misideoldskool   0
90   (   0   )   Hunpiie   0
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2013, 11:14:59
Top 10 RKC uit (ik heb ondanks de fout van de scheids rondom de gele kaarten de officiele wedstrijdgegevens gebruikt, dus 4x :gelekaart en 1x :rodekaart)


Rood moet niet meegeteld worden! Anders zou je iedere wedstrijd minimaal 1x rood invullen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op december 08, 2013, 17:27:45
Rood moet niet meegeteld worden! Anders zou je iedere wedstrijd minimaal 1x rood invullen ;)

Ik reken steeds de gele en de rode kaarten, als je in de voorspelling alleen gele kaarten zet heb je dus 0 rode!! :O :y

Ditismienclub en Destroyer hadden 4 gele en 1 rode goed tegen de Egels en Tukker en Jeff hadden dit tegen RKC goed, dus allen 3 puntjes gescoord _O_

Of begrijp ik je opmerking verkeerd (gebeurt wel vaker met mij...), maar 20 punten voor 1 wedstrijdje is toch niet slecht heer Galdiano, dus niet zeure :zweep
Henk, held, bedankt

Galdiano

Je begrijpt me verkeerd!
Voorheen telden rode kaarten niet mee, vele supporters vullen daarom geen rood in ;)
Als je ook voor rood je voorspelling goed moet hebben, zijn er veel supporters die daar onnodig punten laten liggen!

Ps ik ben zeer content met de 20 punten  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

#64
Citaat van: Galdiano op december 08, 2013, 23:50:07
Je begrijpt me verkeerd!
Voorheen telden rode kaarten niet mee, vele supporters vullen daarom geen rood in ;)
Als je ook voor rood je voorspelling goed moet hebben, zijn er veel supporters die daar onnodig punten laten liggen!

Ps ik ben zeer content met de 20 punten  :proost (en dat is je geraden ook :zweep)

Ik heb Pool-Master Ronnie himself het onderstaande gestuurd en hij zei dat het klopte, dus ben ik daar van uit gegaan. Maar misschien moet dit dan nog expliciet vermeld worden, zal ik elke keer even in de nieuwe pool zetten ok? Ik zal eens kijken of dit grote gevolgen voor de stand zou hebben (en of ik nog kan stijgen... :devil).

Ik ben van het volgende uitgegaan. Ik weet niet zeker of alles zo precies klopt

Voor een goede ruststand: 6 punten
Heb je maar 1 van de twee clubs goed: 2 punten

Goede eindstand: 12 punten
Heb je maar 1 van de twee clubs goed: 4 punten
Heb je de uitslag goed, maar niet met de goede stand (dus winst voor de thuisclub met een andere stand, een ander gelijkspel en een winst voor de uitclub met een andere stand): 2 punten

Heb je het goede aantal gele en rode kaarten: 3 punten

Voor elke doelpuntenmaker in de goede volgorde: 6 punten.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Om de drie punten te scoren voor de kaarten, moet je zowel de gele als de rode kaarten goed hebben. Wanneer je alleen gele kaarten invult heb je dus 0 rode kaarten ingevuld.
Twee keer geel aan dezelfde persoon (zoals van Ritzmaaier) heb ik gerekend als eenmaal geel en eenmaal rood.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Top 10 Ajax thuis:

1   Geel-blauw-Dokkum   18
   Notorius   18
   Peter   18
   NicoJanHoogma1960   18
   Locoleeuw   18
   Miga   18
7   Leovardiascc   16
8   Fred   14
   Pvanbuijtene   14
   Lunnie   14
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tussenstand na Ajax

1   (   129   )   Stiens   133
2   (   118   )   Bernardo   126
3   (   111   )   Lwdscc   121
4   (   106   )   Fred   120
5   (   100   )   Geel-blauw-Dokkum   118
6   (   106   )   Destroyer   118
7   (   110   )   Galdiano   118
8   (   98   )   Notorius   116
9   (   112   )   SCC-J   116
10   (   99   )   Pvanbuijtene   113
11   (   101   )   Marrumer   113
12   (   94   )   Peter   112
13   (   95   )   Leovardiascc   111
14   (   105   )   Sonnema   109
15   (   101   )   Punkman   107
16   (   99   )   Tukker   103
17   (   94   )   Zandokan   102
18   (   91   )   Jeff   101
19   (   95   )   Wouterzz   101
20   (   87   )   666   99
21   (   86   )   DavidCambuur   98
22   (   87   )   Ruppppert   97
23   (   87   )   058-4life   95
24   (   79   )   Lunnie   93
25   (   93   )   Ronnie tng   93
26   (   74   )   NicoJanHoogma1960   92
27   (   82   )   Kuzmanovic Apeldoorn   90
28   (   81   )   Poelie-lwd   89
29   (   81   )   Moodygrunn   89
30   (   71   )   Collingwood   83
31   (   68   )   Michello   80
32   (   71   )   Yellow Army   79
33   (   78   )   Justremco   78
34   (   55   )   Locoleeuw   73
35   (   67   )   Len Cantello   73
36   (   63   )   Baresi   69
37   (   64   )   Mscc   64
38   (   64   )   Leeuwarden84   64
39   (   63   )   Dokkumer   63
40   (   44   )   Kickandrush   56
41   (   53   )   Okkele   53
42   (   52   )   Nightmarelwd   52
43   (   48   )   Roofvogel   48
44   (   41   )   Dizzhead   47
45   (   33   )   Official-Sphere   39
46   (   39   )   Jules058   39
47   (   38   )   Synea   38
48   (   29   )   Mark S   37
49   (   26   )   Leovardia   36
50   (   35   )   SCCBerllikum   35
51   (   16   )   Miga   34
52   (   34   )   Dennisw8   34
53   (   18   )   scc01   30
54   (   30   )   Richard   30
55   (   30   )   Cambuur LWD   30
56   (   28   )   Bolke   28
57   (   26   )   chef-lwd    26
58   (   20   )   Harry L.   24
59   (   23   )   Montana   23
60   (   19   )   Denistel   19
61   (   12   )   Chris Cambuur   18
62   (   17   )   Dannyscc   17
63   (   16   )   El haj   16
64   (   13   )   Zeewolde   13
65   (   12   )   Wiekie1969   12
66   (   12   )   IsmaelvanEssen   12
67   (   10   )   Drumfather   10
68   (   10   )   Viper   10
69   (   10   )   Ace1974   10
70   (   10   )   Keimpem   10
71   (   0   )   Sccaaron   6
72   (   6   )   H.J.Wijma   6
73   (   6   )   Drg   6
74   (   6   )   De Taurus   6
75   (   6   )   Cambuurlegend   6
76   (   6   )   KristCambuur   6
77   (   6   )   Oetseuuh   6
78   (   6   )   Don   6
79   (   6   )   Louw   6
80   (   6   )   Dit is mien club   6
81   (   0   )   Losang09   4
82   (   4   )   Thieske   4
83   (   4   )   Dennisw8   4
84   (   2   )   Stefan15   2
85   (   2   )   Cambuur058   2
86   (   2   )   Oldehove   2
87   (   2   )   John Hiatt   2
88   (   2   )   Skaaf   2
89   (   0   )   Sccdrachten   0
90   (   0   )   Jamesbond   0
91   (   0   )   Misideoldskool   0
92   (   0   )   Hunpiie   0
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Top 10 NAC uit

1   DavidCambuur   17
2   Lwdscc   13
3   SCC-J   12
4   058-4life   11
5   Wouterzz   10
   Yellow Army   10
7   Punkman   9
   Lunnie   9
   Leovardia   9
10   Bernardo   8
   Fred   8
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#69
De echte Winterkampioen:

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Stand na NAC:

1   (   133   )   Stiens   135
2   (   121   )   Lwdscc   134
3   (   126   )   Bernardo   134
4   (   116   )   SCC-J   128
5   (   120   )   Fred   128
6   (   116   )   Notorius   122
7   (   118   )   Destroyer   122
8   (   118   )   Geel-blauw-Dokkum   120
9   (   118   )   Galdiano   120
10   (   107   )   Punkman   116
11   (   112   )   Peter   116
12   (   98   )   DavidCambuur   115
13   (   111   )   Leovardiascc   115
14   (   113   )   Pvanbuijtene   115
15   (   113   )   Marrumer   115
16   (   109   )   Sonnema   113
17   (   101   )   Wouterzz   111
18   (   102   )   Zandokan   109
19   (   103   )   Tukker   109
20   (   95   )   058-4life   106
21   (   99   )   666   105
22   (   93   )   Lunnie   102
23   (   101   )   Jeff   101
24   (   97   )   Ruppppert   97
25   (   89   )   Moodygrunn   95
26   (   90   )   Kuzmanovic Apeldoorn   94
27   (   89   )   Poelie-lwd   93
28   (   93   )   Ronnie tng   93
29   (   92   )   NicoJanHoogma1960   92
30   (   79   )   Yellow Army   89
31   (   83   )   Collingwood   85
32   (   80   )   Michello   84
33   (   78   )   Justremco   78
34   (   73   )   Locoleeuw   73
35   (   73   )   Len Cantello   73
36   (   69   )   Baresi   69
37   (   63   )   Dokkumer   65
38   (   64   )   Mscc   64
39   (   64   )   Leeuwarden84   64
40   (   56   )   Kickandrush   56
41   (   52   )   Nightmarelwd   54
42   (   53   )   Okkele   53
43   (   47   )   Dizzhead   50
44   (   48   )   Roofvogel   48
45   (   36   )   Leovardia   45
46   (   37   )   Mark S   43
47   (   34   )   Miga   40
48   (   39   )   Official-Sphere   39
49   (   39   )   Jules058   39
50   (   38   )   Synea   38
51   (   30   )   scc01   36
52   (   35   )   SCCBerllikum   35
53   (   34   )   Dennisw8   34
54   (   24   )   Harry L.   30
55   (   30   )   Richard   30
56   (   30   )   Cambuur LWD   30
57   (   28   )   Bolke   28
58   (   26   )   chef-lwd    26
59   (   23   )   Montana   23
60   (   19   )   Denistel   19
61   (   18   )   Chris Cambuur   18
62   (   17   )   Dannyscc   17
63   (   10   )   Drumfather   16
64   (   16   )   El haj   16
65   (   13   )   Zeewolde   13
66   (   12   )   Wiekie1969   12
67   (   12   )   IsmaelvanEssen   12
68   (   10   )   Viper   10
69   (   10   )   Ace1974   10
70   (   10   )   Keimpem   10
71   (   6   )   Sccaaron   6
72   (   6   )   H.J.Wijma   6
73   (   6   )   Drg   6
74   (   6   )   De Taurus   6
75   (   6   )   Cambuurlegend   6
76   (   6   )   KristCambuur   6
77   (   6   )   Oetseuuh   6
78   (   6   )   Don   6
79   (   6   )   Louw   6
80   (   6   )   Dit is mien club   6
81   (   4   )   Losang09   4
82   (   4   )   Thieske   4
83   (   4   )   Dennisw8   4
84   (   2   )   Stefan15   2
85   (   2   )   Cambuur058   2
86   (   2   )   Oldehove   2
87   (   2   )   John Hiatt   2
88   (   2   )   Skaaf   2
89   (   0   )   Sccdrachten   0
90   (   0   )   Jamesbond   0
91   (   0   )   Misideoldskool   0
92   (   0   )   Hunpiie   0
Henk, held, bedankt

Stiens


moodygrunn

Citaat van: Stiens op december 23, 2013, 13:18:34
Herbstmeister!  |:) |:) |:)  :insane

Jij hebt dus het vaakst een nederlaag voor cambuur in de pool ingevuld?
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op december 23, 2013, 16:53:28
Jij hebt dus het vaakst een nederlaag voor cambuur in de pool ingevuld?

Stiens:

Utrecht thuis 23 punten
NEC thuis 18 punten
RKC uit 20 punten

Verlies AZ 2 punten
Verlies Den Haag 3 punten
Verlies Ajax 4 punten
Verlies NAC 2 punten

_O_  _O_ Respect _O_  _O_
Henk, held, bedankt

marrumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2013, 17:19:58
Stiens:

Utrecht thuis 23 punten
NEC thuis 18 punten
RKC uit 20 punten

Verlies AZ 2 punten
Verlies Den Haag 3 punten
Verlies Ajax 4 punten
Verlies NAC 2 punten

_O_  _O_ Respect _O_  _O_
toch heeft hij heel vaak een (dikke) nederlaag voorspeld.