Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

@Galdiano
Twist and Shout super......................
Watching Football Is Not A Crime

Voor altijd cambuur


poelie-lwd

 :0= Matchday!!

Linkerrijtje, here we come!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

misideoldskool

#378
Awaydays M.I.-SIDE bus 1 on tour hatsaflats!!

Len Cantello

Matchday! WIJ WINNEN!!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Wij gaan vandaag ons clubrecord evenaren, 32 punten halen net zoals in 98/99..

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Kassa's zo'n vanmiddag om 13 uur open in Groningen......


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

Ik heb er vertrouwen in... Alleen hoop ik dat het arbitrale kwartet zich niet laat foppen door die zeefbuik. Die laat zich zomaar uit het niets vallen (hij kan ook maar een klein stukje rennen met dat lichaam).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Als Zeefuik ligt onmiddelijk Lenie 't Hart bellen! Die weet wel raad met huilers!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello


Citaat van: poelie-lwd op maart 02, 2014, 09:47:15
Als Zeefuik ligt onmiddelijk Lenie 't Hart bellen! Die weet wel raad met huilers!
Canadese knuppelaars weten ook wel raad met zeehondjes!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

rody rules


Ik denk dat de supporters van cambuur overal zullen zitten. er zijn veel cambuurfans die in groningen wonen/studeren en kaartjes kopen voor fcg is eenvoudig!  :hein |:)

DayDreamer

Ik hoor dat we in clusters rijden, iemand die meer weet?

speculeter

Voor diegenen die gaan ontzettend leuke dag toegewenst!
Neem de 3 punten mee terug en overstem dat volk uit Groningen.

drg

Veel succes in grunn!

vind het trouwens belachelijk hoe weinig aandacht er naar de wedstrijd uit gaat in de landelijke en lokale media, het gaat hier wel om de echte derby van het noorden, maar wordt natuurlijk compleet in de schaduw gezet van die andere derby