Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur -PEC Zwolle 16-02-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, februari 06, 2014, 22:33:59

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

(0-0) (1-1)

3-1 3-2

Hemmen Manu
Ogbeche Barto
Lukoki

4x :gelekaart
Henk, held, bedankt

EastSide058

#1
3-0 (3-0)
Leeuwin
Manu
Ritzmaier


4x  :gelekaart

Hetzelfde wedstrijdverloop als 2 seizoenen geleden  :devil


Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

stefan15


Marc S

#3
2-1 (1-0)

Barto
Manu

4x geel

Drumfather SCC

Ja Ogbeche scoort vanaf sien bank zeker  8P

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

3-2 (1-2)
Manu
Ritzmaier
vd Laan

6x :gelekaart
9732 dolenthousiaste supporters

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2014, 08:48:30
3-2 (1-2)
Manu
Ritzmaier
vd Laan

6x :gelekaart
9732 dolenthousiaste supporters

Zelfs 132 fans van olle enthousiast  |:)

DavidCambuur


EastSide058

Citaat van: Drumfather SCC op februari 09, 2014, 02:59:24
Ja Ogbeche scoort vanaf sien bank zeker  8P
Toen wisten we nog niet dat de blessure 4 weken is.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

lunnie

Thuis maar weer eens voor de 0

2-0 (1-0)

vd Laan
Manu

4x geel

Bakker90


Drumfather SCC

Citaat van: Official-Sphere op februari 09, 2014, 18:12:39
Toen wisten we nog niet dat de blessure 4 weken is.
Grapke hoor Sphere  :proost
Zou mooi zijn.. Kan hij een mannetje bij de palen zetten bij corners met zn controller  8P
Ik zeg 2-1 Cambuur, Puur omdat PEC goede spelers mist
Anders werd t verdomde lastig... Nu ook, maar minder

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer