Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurshirts

Gestart door Oetseuuh, februari 05, 2014, 17:01:46

Vorige topic - Volgende topic

Oetseuuh

Als ik hier niet een topic voor mag openen, gooien jullie er gelijk maar een slotje op.

Voor mijn verzameling Cambuurshirts http://www.cambuurshirts.nl ben ik nog op zoek naar een aantal uitshirts uit het tijdperk dat Edel Grass sponsor was.
Betreft o.a. deze maar dan in het wit:


Eigenlijk hoop ik via dit bericht iemand te vinden die dit shirt nog ergens in een donker hoekje heeft liggen en het wel wil verkopen  :thumbsup Dus wie gaat mij blij maken?  :D

Uiteraard zijn andere shirts ook altijd welkom!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Die site van jou doet het bij mij nog steeds niet, geen oplossing (of geen probleem) gevonden? Uit welk jaar precies is dat afgebeelde shirt eigenlijk?
Henk, held, bedankt

Lore

Ik kan hem wel goed zien, leuke site man! Leuk om door de omschrijvingen even snel door de seizoenen te lopen!

Ik heb genoten, dank....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:54:26
Ik kan hem wel goed zien, leuke site man! Leuk om door de omschrijvingen even snel door de seizoenen te lopen!

Ik heb genoten, dank....

Ik kreeg een melding van een Trojan Horse
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:06:00
Ik kreeg een melding van een Trojan Horse
Die je pc infecteert met allemaal bloedvlekjes rommel :devil

Oetseuuh

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:06:00
Ik kreeg een melding van een Trojan Horse

Ik ken geen probleem vinden...

Oetseuuh

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 11:10:01
Die site van jou doet het bij mij nog steeds niet, geen oplossing (of geen probleem) gevonden? Uit welk jaar precies is dat afgebeelde shirt eigenlijk?

Gaat trouwens op shirts uit de periode 2003 tot 2008.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oetseuuh op februari 07, 2014, 13:40:48
Ik ken geen probleem vinden...

zal es op een andere laptop proberen :thumbsup
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:06:00
Ik kreeg een melding van een Trojan Horse

Ach, als er echt een Trojan Horse komt, dan bel ik gewoon de politie die die vrachtwagen vanzelf staande houdt!

De Gast

Wanneer is de nieuwe lijn 2015-2016 beschikbaar? Het is elk jaar maar een trage bedoeling met de kledingmerchandise.. hebben we uberhaupt wel een doorlopend contract met Quick? Hier hoor je ook helemaal niks over..

jeff

De nieuwe kleding is als ik het goed heb begrepen van 1 augustus  (open dag) verkrijgbaar.

speculeter

Waren gisteren nog in stadion met die vraag.
Met open dag allemaal nieuw spul.
Ook badlakens en dekbedovertrekken.
Schijnt veel vraag naar te zijn.

Cor

Citaat van: De Gast op juli 04, 2015, 21:12:46
Wanneer is de nieuwe lijn 2015-2016 beschikbaar? Het is elk jaar maar een trage bedoeling met de kledingmerchandise.. hebben we uberhaupt wel een doorlopend contract met Quick? Hier hoor je ook helemaal niks over..

Jij kan werkelijks alles vanuit het negatieve benaderen  :_schater