Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 23:05:30
Slim is het niet!  :|

Nee, Hoop dat er iemand van de KVC nog zo slim is om in gesprek te gaan met CC. Zou voor beide goed zijn.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Ronnie tng

Citaat van: brambo3004 op juli 06, 2013, 17:48:21
Ik vind het ook niet erg chique van de KvC. Ook ik zie weinig activiteit vanuit de KvC de laatste tijd behalve die tenenkrommende bingoavonden. Ik weet ook dat een aantal personen in vorige besturen er financieel een potje van hebben gemaakt.

Chique is nog zacht uitgedrukt in mijn ogen. Sterker nog, ik als nauw betrokkene bij Cambuur Culture (en net als KvC leden, een vrijwilliger die uren steekt in het belang van de club) voel me persoonlijk aangevallen door de "officiële" supportersclub.

Citaat van: brambo3004 op juli 06, 2013, 17:48:21
Maar... de KvC heeft bij mij wel wat krediet opgebouwd.

Wanneer een bestuur er een financieel potje van maakt, hoe kan het dan krediet opbouwen? Persoonlijk vond ik de KvC een ijzersterke supportersclub. Het was superstrak georganiseerd, al vond ik de manier waarop niet mijn manier.

Citaat van: brambo3004 op juli 06, 2013, 17:48:21
Dat je in gesprekken met de BVO niet altijd 100% resultaat hebt is evident. Ik weet dat een aantal mensen achter de schermen hard aan het werk zijn voor de KvC. Het is ook niet de vraag 'kies je voor KvC of voor CC?'. KvC is al jaren een serieuze partij die ook serieus genomen wil blijven worden. Op het forum is al genoemd dat de KvC is betrokken bij het brainstormen over het nieuwe stadion. Iets dergelijks zie ik met CC niet gebeuren. CC wil meer vanuit de supporter handelen.

Helemaal met je eens dat de KvC een hoop dingen doet en regelt achter de schermen. Dat verdient alle lof en daar zul je me ook echt niet over horen. Het hoeft inderdaad geen keuze te zijn, CC of KvC. Beide hebben het beste met supporters voor, al heb ik het idee dat CC meer voor supporters opkomt. Er word tegengas aan de BVO gegeven wanneer dit nodig is. In mijn ogen is de KvC op dit punt soms te makkelijk. KvC daar in tegen doet een hoop extra dingen zoals bezetting hertje, oud papier, kiosken en alle andere dingen die ik niet noem. (nogmaals alle lof!) Deze extra dingen horen dan ook eerder bij een officiële (erkende) supporters club. 

Citaat van: brambo3004 op juli 06, 2013, 17:48:21
Ik blijf de KvC steunen en word geen lid van CC, want ik vind dat de KVC de belangen van de supporter voldoende verdedigt. Ik hou niet van kleine kapitalen aan vuurwerk bij trainingen en brieven alsof ons supporters groot onrecht wordt aangedaan, ondanks dat ik de beginselen van CC opzich wel steun. Ik weet dat het CC-gehalte op het forum hoog is, maar ik vind het KvC-bashen een beetje jammer. Net als ik het CC-bashen in die flyer ook jammer vind.
Natuurlijk zijn er verschillen van mening. Dat mag als supporter en als supportersclubs. Kapitalen aan vuurwerk (wanneer dat kan) vind ik dus wel mooi. De 1 houd van confetti kanonnen en de ander van knal en siervuurwerk. Verder vind ik je opmerking van KvC bashen een beetje jammer. Ik geloof dat er, wanneer er kritiek is naar de KvC toe... dit altijd is onderbouwd en gebaseerd op feiten(verbeter me als dit niet het geval is). Iets wat bij deze fleyer absoluut niet het geval is. KVK nummer, een manier dat geld niet in goede handen komt...? Vind het sowieso een rare gang van zaken dat een officiële supporters club kritiek heeft op andere supporters.

brambo3004

Ik geloof dat we het over het algemeen eens zijn met elkaar.

Clint

Diverse mensen hebben het er over dat het bestuur van de kvc er financieel een potje van heeft gemaakt.
Hier zou ik wel enige uitleg over willen zien want volgens min is er financieel niets aan de hand. En zeker niet in de tijd dat Roepieh en ik in het bestuur zaten (2000-2012).

denistel

kvc draagt 80% aan poen af aan de club en daar mag ieder1 binnen de club dankbaar voor zijn vind ik.

de acties van cc bij bijv trainingen enz vind ik oek mooi maar niet ieder1 vind dat natuurlijk.

een ieder doet zin best voor de club neem ik aan dus hou op met dat tegen elkaar in gaan
maar ga in overleg met elkaar en probeer nog een sterker blok te maken en zo de ere div
in te gaan.

SCC-J

#170
Lijkt me duidelijk dat KvC nu eens aan zet is om de groepen bij elkaar te krijgen..
Maar het lijkt erop dat KvC daar totaal geen trek in heeft!

Clint

Het moet toch ook mogelijk zijn om naast elkaar te bestaan? Er zijn zoveel clubs die meerdere supportersclubs hebben.

brambo3004

Citaat van: clint op juli 07, 2013, 13:28:46
Diverse mensen hebben het er over dat het bestuur van de kvc er financieel een potje van heeft gemaakt.
Hier zou ik wel enige uitleg over willen zien want volgens min is er financieel niets aan de hand. En zeker niet in de tijd dat Roepieh en ik in het bestuur zaten (2000-2012).

Ik had begrepen dat de uitgifte van 't Hertje in gevaar kwam doordat contracten voor onbepaalde tijd waren gesloten met de uitgever.

Clint

Nee hoor. Het Hertsje is met de uitgever goed geregeld nu. Is allemaal contractueel vastgelegd.

Nightmarelwd

Wanneer komt er een reactie van iemand van de KvC op het topic?



MI-Sider for Life

Sander Scc

Citaat van: clint op juli 07, 2013, 14:46:24
Het moet toch ook mogelijk zijn om naast elkaar te bestaan? Er zijn zoveel clubs die meerdere supportersclubs hebben.

Daar is ook niks mis mee en moet prima kunnen! Maar CC word door de KvC\BVO niet serieus genomen en men weigert met CC te praten.
Gelukkig toont het ledenbestand van CC aan dat het een supportersvereniging is met bestaansrecht. En zoals het in een goede democratische samenleving gaat kunnen ze nu niet meer om CC heen!!

poelie-lwd

Citaat van: brambo3004 op juli 07, 2013, 14:48:47
Ik had begrepen dat de uitgifte van 't Hertje in gevaar kwam doordat contracten voor onbepaalde tijd waren gesloten met de uitgever.

Totaal uit de lucht gegrepen, er zijn nooit contracten voor onbepaalde tijd gesloten. Dat zou wel erg dom zijn imo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2013, 19:54:41
Totaal uit de lucht gegrepen, er zijn nooit contracten voor onbepaalde tijd gesloten. Dat zou wel erg dom zijn imo.

Als de KvC wat opener zou zijn naar de achterban over haar activiteiten, zou er ook veel meer begrip voor zijn. CC blinkt uit in promotie. Zo wordt verklaard waar al het geld aan wordt besteed en brieven naar de BVO worden 'gewoon' op de website gepubliceerd. De KvC doet ook veel dingen die nooit naar buiten komen. Prima, dat is een keuze, maar je kunt niet ontkennen dat er een tijd terug problemen waren met het blijven uitbrengen van 't Hertje, aangezien de sponsoren niet in rijen voor de deur staan en er problemen waren met de oude uitgever. Maar ik begrijp dat die problemen nu weer uit de wereld zijn.

denistel

binne wel schitterende uitgaven die dan bij je inde bus vallen. |:)

SCC-J

Citaat van: brambo3004 op juli 07, 2013, 21:11:23
Als de KvC wat opener zou zijn naar de achterban over haar activiteiten, zou er ook veel meer begrip voor zijn. De KvC doet ook veel dingen die nooit naar buiten komen.

Waarom doen ze dat niet? kijk eens op de website van de KvC alleen maar berichten die inhoudelijk geen betrekking hebben tot supporters. enkel berichten dat  seizoenkaartverkoop,het seizoen, de training, oefenwedstrijden is/zijn begonnen!