Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Kunstgras

Citaat van: Lore op september 18, 2014, 16:42:11
Beide een beetje. De interviewer is duidelijk uit op wat mooie quotes en CC trapt daar in.

Hoezo CC trapt daar in? CC is graag bereid deze quotes te geven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Montana op september 18, 2014, 16:24:38

Zelfs in '92 hing er in het uitvak een friese vlag bij Nac-uit.
Er hing zelfs zo'n vlag bij onze op een na laatste uitoverwinning tegen Willem II.
Ik heb een boekje thuis over de anti Friese sentimenten van Leeuwarders uit 81, dus dat bestaat al lang voordat dkv alles toe eigende
Henk, held, bedankt

Nightmarelwd

Citaat van: Montana op september 18, 2014, 16:24:38
Zelfs in '92 hing er in het uitvak een friese vlag bij Nac-uit.

Klopt met een hand met de middelvinger  :thumbsup
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Leeuwarders hebben een hekel aan boeren/Friezen en andersom hebben die boeren een hekel aan "stadjes". Vroeger op stap naar die discotheken buiten Leeuwarden, met een groep uit de stad was bijna een garantie voor een knokpartij... :D

Eewal

Citaat van: Ronnie tng op september 18, 2014, 18:46:35
Leeuwarders hebben een hekel aan boeren/Friezen en andersom hebben die boeren een hekel aan "stadjes". Vroeger op stap naar die discotheken buiten Leeuwarden, met een groep uit de stad was bijna een garantie voor een knokpartij... :D

Met in beide kampen Cambuursupporters......

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J


Goudvinger

Citaat van: SCC-J op september 18, 2014, 20:03:26
wat is hier mis mee?

Omdat je me wel quote maar niet zegt hoe je er over denkt.

SCC-J

Kan je er wel uit afleiden lijkt me toch. Dat als je een mening hebt die ook gewoon mag uiten. Dus ook als je anti fries bent

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Ronnie tng op september 18, 2014, 18:26:55
Dat laatste klopt niet. Er is vorig jaar een onderzoek gedaan door de LC, waar SCC houders vandaan komen. Kan het artikel alleen niet vinden...

Dat artikel heb ik nog wel.
Zal m hier wel posten zodra ik even tijd heb :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Goudvinger

Citaat van: SCC-J op september 18, 2014, 20:09:53
Kan je er wel uit afleiden lijkt me toch. Dat als je een mening hebt die ook gewoon mag uiten. Dus ook als je anti fries bent

Dat snapte ik ook wel, maar dat is niet waar mijn opmerking primair over ging.

Lore

Citaat van: Kunstgras op september 18, 2014, 18:32:44
Hoezo CC trapt daar in? CC is graag bereid deze quotes te geven.

Maar als hij officieel namens CC spreekt waarom dan je achternaam verbergen?

Kunstgras

Waarom vind je achternamen zo belangrijk? Jij post hier toch ook niet met je voor- en achternaam?

Lore

Citaat van: Kunstgras op september 18, 2014, 21:27:09
Waarom vind je achternamen zo belangrijk? Jij post hier toch ook niet met je voor- en achternaam?

1. Ik spreek niet namens een officiƫle instantie
2. Ik heb dingen te verbergen

Het komt toch vreemd over als een officiƫle medewerker van een organisatie bewust zijn achternaam niet in een interview noemt?

Zal wel aan mij liggen, ik vind het raar............. En ja, op mijn werk if vrijwilligerswerk gebruik ik mijn achternaam wel!

RotterdamLeeuwarden

Hier het artikel over seizoenkaarthouders van beide clubs het afgelopen seizoen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)