Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stem Leeuwarden #058 naar de Top!

Gestart door Thijz85, januari 31, 2014, 16:46:33

Vorige topic - Volgende topic

Thijz85

Beste vrienden van  Cambuur!

Na de geweldige winst op DKV is het tijd om de rest van Nederland af te troeven bij de verkiezing van Taptoe van het Jaar. De jaarlijkse Taptoe in Leeuwarden is in de race om te worden verkozen tot beste Taptoe van Nederland. Elke stem telt en dus wil ik jullie vragen of jullie vandaag nog (het is al de laatste dag) een stem op Taptoe Leeuwarden willen uitbrengen. Dan zijn we tenminste weer ergens de beste in! Of moeten ze in Groningen, Heerenveen, Amsterdam, Rotterdam of in Den Bosch winnen? Nee toch!

Je kunt vandaag (vrijdag) hier nog stemmen op Taptoe Leeuwarden! Binnen 10 seconden gepiept!
http://www.korpsmuziek.nl/node/10254

Groet en alvast bedankt!

NicoJanHoogma1960

Cambuur zit in je bloed

Leovardia

Hev liever ut boekje de taptoe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

mescc


Harry L.


mescc


Harry L.

Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op januari 31, 2014, 18:41:47
Als je kunt beloven dat jullie nooit bij cambuur komen, dan krijg je mijn stem :proost
En de belofte om bij hahaveen het vieze clublied te vergallen dan? :devil

Harry L.


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: mescc op januari 31, 2014, 18:39:07
Deze mut LWD niet willen winnen

Als het leeuwarden beter op de kaart zet, JA.

Als ze willen optreden bij ons in het stadion, NEE

Gestemd voor onze stad  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer


Leovardiascc


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer