Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

karakter man

Gestart door runner 1, januari 23, 2014, 12:33:00

Vorige topic - Volgende topic

runner 1

Helemaal mee eens een voetballer die plezier belangrijker vind dan het geld moet  je koesteren daar zouden onze betaalde
voetballers in Nederland eens een voorbeeld aan moeten nemen ,mijn respect voor Bartholomev Ogbeche of Bartholoog
Waarvan akte.

TM

Och vent hou eens op. Wat voor zin heeft het om hiervoor een nieuw topic te maken? En dat 'waarvan akte' kun je nu ook wel achterwege laten. Verschrikkelijk mannetje :R :R :R

Dokkumer

Dit topic heeft geen enkele meerwaarde, over spelers met karakter kunnen we het wel in het "Nieuwe Spelers" topic bediscussiƫren

Hier komt dus een fraai slot op. Waarvan akte :devil