Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Johnny de vries

Gestart door siepelsjeu, januari 20, 2014, 17:08:58

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Er was nog geen topic voor Johnny  :rodekaart

KristCambuur

Al een minuut gespeeld dit seizoen....?
Cambuur till I die!

jeff

tellen oefenwedstrijden mee voor die minuut?

Collingwood

Citaat van: jeff op januari 20, 2014, 19:10:58
tellen oefenwedstrijden mee voor die minuut?

Beker tegen Katwijk?
Kalmte alleen kan u redden.

nepomuk


siepelsjeu

Is deze vent nou serieus zo slecht dat Waarneer er 2 verdedigers geschorst zijn hij nog niet eens opwissel zit?

sccvl

Citaat van: siepelsjeu op februari 05, 2014, 22:37:11
Is deze vent nou serieus zo slecht dat Waarneer er 2 verdedigers geschorst zijn hij nog niet eens opwissel zit?

De keren dat die meegedaan heeft vond ik hem zo slecht nog niet. Een fel mannetje die wel een leuke actie heeft.

Dokkumer

Het waren 112 fantastische minuten :devil
Maar hij loopt wel 1 op 3 |:)

Leovardiascc

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:27:22
Het waren 112 fantastische minuten :devil
Maar hij loopt wel 1 op 3 |:)

hele effectieve doelpuntenmaker dus  :zweep