Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Paul Mulders

Gestart door Bernardo, januari 20, 2014, 15:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Paul Mulders op amateurbasis naar SC Cambuur
20.01.2014 - 15:22
Filipijns international Paul Mulders komt de rest van dit seizoen uit voor SC Cambuur. De ervaren middenvelder krijgt op amateurbasis de kans om zicht te bewijzen.
Mulders speelde tussen 2005 en 2007 al eerder voor SC Cambuur. In deze twee seizoenen kwam hij zestig keer in actie, waarin hij vijf keer het net vond. Daarna speelde hij nog voor onder andere Almere City en ADO Den Haag.

www.cambuur.nl

SCC-J

 :wall gelukkig op amateurbasis

Dokkumer

Welkom terug Sjokkie. Ik ben de eerste die  zijn woorden terugneemt als je wel een meerwaarde blijkt te zijn!

Collingwood

Op amateurbasis, dat vind ik prima! Mooi in de plaats van Brands, zodat er met een uitgebreide groep getraind kan worden. Niks mis mee.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Niks mis mee, op amateurbasis dus geen gat in het budget. Ligt waarschijnlijk goed in de groep (Leeuwin) en is vooral voor de opvulling, kan ook mooi als we weer een beloftenelftal krijgen daar in spelen..

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op januari 20, 2014, 15:37:28
Op amateurbasis, dat vind ik prima! Mooi in de plaats van Brands, zodat er met een uitgebreide groep getraind kan worden. Niks mis mee.

Zo is het!  :thumbsup

Delamere

Hier kun je je op deze manier geen buil aan vallen.
Ik vond bovendien dat hij het tegen De Graafschap helemaal niet zo gek deed.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

siepelsjeu

hij heeft mij tegen de graafschap niet overtuigd maar het is altijd mooi mee genomen

wiekie1969


sunderland


KristCambuur

Helemaal prima op amateurbasis! Geen slechte speler :)
Cambuur till I die!

el haj

Als dit een (extra) reden voor Leeuwin is om bij te tekenen is hij z´n geld dubbel en dwars waard.  :P

AL

Welkom terug!
Laat het maar zien Paultje.

drg

Beter zo'n kerel in de selectie om mee te trainen dan die afgangers van een Swinkels en Brands, moeten ze maar beter leren spelen, dan maar ruimte maken voor spelers die wel graag willen met wat ze krijgen  :thumbsup