Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Songs voor de spelers

Gestart door HilversumOnTour, januari 15, 2014, 13:32:05

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Afgelopen week heb ik een interview afgenomen met oud-speler Kenneth Goudmijn. Opvallend/mooi antwoord van zijn zijde:

"Voor mij was persoonlijk het hoogtepunt dat de supporters mijn liedje gingen zingen:"Oh Kenneth Goudmijn, maak die actie voor mij". Dat gaf je een ongekende boost, waardoor ik een periode ook veel scoorde, vaak aan t eind van de wedstrijd."

Het valt mij op dat we voor de huidige selectie -te- weinig spelers goede (!) liedjes hebben. Tijd voor verandering?  |:)

TM

Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.

Galdiano

Citaat van: TM op januari 15, 2014, 13:52:29
Ach, ik denk dat je beter achter het hele team kan gaan staan i.p.v. spelers individueel toe te zingen. Heeft veel meer effect denk ik.

Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni

No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it  :y

Collingwood

Citaat van: dizzhead op januari 15, 2014, 14:04:30
Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo Mo Mo,
Mo Mo El-Ma-Kri-Ni

No No,
No No No No,
No No No No,
No No, There's-no-lim-it  :y

Dit zou een mooie zijn  :thumbsup.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC-J

Toen wou er nog wel eens een speler meer als 3 jaar voor 1 club spelen.

SaVaGe

Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert  :devil  8P

Lore

Citaat van: SaVaGe op januari 15, 2014, 14:11:39
Return to sender address unknown -> Manu , als die niet presteert  :devil  8P

:_schater

"Barto verdomme, die goal die mut er komme"

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 13:55:33
Dat gebeurde in de tijd met Goudmijn ook.
Af en toe kan dit best stimulerend werken!

Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

HilversumOnTour

Citaat van: Daddy T. op januari 15, 2014, 15:14:50
Idd, Goudmijn was in zijn beginperiode ook dramatisch die amper een man voorbij kwam. Door dit lied, wat in het begin vooral cynische bedoeling had maar wel massaal wel meegezongen op tribunes, kwam die jongen tot bloei. Iets voor Lukoki?

Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen "chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)

|:)

666

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2014, 15:32:27
Dat was mijn insteek van dit topic! Als je kijkt naar de creativiteit kijkt in Engeland, die hebben voor iedereen wel een eigen "chant". Ik ga zelf ook eens nadenken over een leuke, al kunnen we die van Goudmijn makkelijk kopieren voor Manu ;-)

|:)

Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

HilversumOnTour

Citaat van: 666 op januari 15, 2014, 15:37:05
Heb ik ook al eens gepost... dikke dief!!!!!!
Niet eens je bron vermelden

:insane  :thumbsup

Galdiano

Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)

Verder iemand anders maar ff afmaken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op januari 15, 2014, 18:42:16
Toet toet boing boing Jody Lukoki
Kijk hem eens hard gaan.
(Hakkuh en zagguh)

Verder iemand anders maar ff afmaken!

Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...

:proost.

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op januari 15, 2014, 18:54:54
Zijn voorzet is klote
Hij wordt echt geen grote
Jody lukoki wat een drama...

:proost.

Zondag maar even proberen!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets