Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Portugal

Gestart door Cambuur058, januari 05, 2014, 20:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058


PeterTa


lunnie

vd Laan komt ook wel wat shaggy over :P

TM

Haha dat interview??!! Straalt niet echt veel enthousiasme vanaf bij de heren.

scc-aaron


Leovardia


Citaat van: TM op januari 05, 2014, 22:01:13
Haha dat interview??!! Straalt niet echt veel enthousiasme vanaf bij de heren.

Vond ik ook. Leuk initiatief maar oogt amateuristisch. De mannen komen ook niet even snugger over vind ik.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

HilversumOnTour

#6
Haha leuk opgezet jammer van de ietwat sobere antwoorden, leek wel alsof ze niks durfden te zeggen ivm andere teamgenoten.

HilversumOnTour

Deze was een stuk leuker hahaha


scc-aaron

"@SCCambuurLwd: Vanwege persoonlijke omstandigheden is Erik Bakker vandaag niet naar #Portugal gevlogen. #trainingskamp

Ik weet niet wat er aan de hand is met Erik.

Leovardiascc


Cambuur058


Cambuur058


Lwdscc


ace1974

Citaat van: lunnie op januari 05, 2014, 21:55:13
vd Laan komt ook wel wat shaggy over :P

haha hij heeft n hekel aan dit soort dingen... ;)
houd zich liever op de achtergrond.... :thumbsup

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets