Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SPEED-POOL Beker: SC Cambuur - Utrecht

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, december 16, 2013, 23:32:34

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Even voor de gokverslaafde alcoholisten onder ons:

Bij voldoende deelname (minimaal 25 zuipers) en plaatsing voor de kwartfinale door Cambuur (bij uitschakeling heb ik het bier zelf nodig) stel ik aan de winnaar een mooi bierpakket beschikbaar :proost

Telt dus niet mee bij de gewone pool!

De telling gaat als normaal, de voorspelling gaat over de eerste 90 minuten. Een gelijkspel kan dus ook (want dan gaat Cambuur in de verlenging of met de strafschoppen verder!)

Bonus punten:
loting kwartfinale uit of thuis goed: 2 punten
loting tegenstander kwartfinale goed: 4 punten

Graag voor gelijk eindigen de minuut van de eerste gele kaart er bij.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1
(0-1)

2-2

Barto
Bakker

4x :gelekaart

Kwartfinale: DKV thuis!!
1ste geel: 38ste minuut

(Voorkeur bier:
1. Saxon
2. Leffe tripel
3. Duvel)
Henk, held, bedankt

S(CC)upporter

2-1

Hemmen en Ritzmaier

Eerste gele kaart 26'e minuut! :gelekaart

punkman

#3
2-0 (0-0)

Ritzmaier
Bakker

3 x geel

Zwolle  uit volgende  tegenstander...

Stuur maar gelijk op dat bier  :devil

Leovardiascc

3-1(0-1)

Hemmen
Hemmen
Van Brakel

5x  :gelekaart

Kwartfinale: Cambuur- Ajax(revanche!!!)

666

#5
2-0 (1-0)
2x Ritzmaier

PS ik had 2x Hemmen

4x  :gelekaart
Kwartfinale: Cambuur - AZ

1e  :gelekaart in de 9e minuut

7241 supporters in ons mooie bouwval  |:)

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

#6
1-0 (0-0)

Christavao

vier  :gelekaart  eerste 18e minuut
Een   :rodekaart

7888 toeschouwers in onze beton rotte bunker  8P

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

#7
2-1 (0-1)

Barto
Ritzmaier

4x  :gelekaart eerste in de 32ste minuut
geen rood

Kwartfinale:
Ajax thuis


toeschouwers: 7135

Bier hier!

Galdiano

1-3 (0-1)

Christovao

3x geel 41 min

Geen loting, aangezien we eruit liggen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

1-0 (0-0)

Christovao

2 x geel

Loting: MVV in ons eigen Cambuurstadion.

stefan15

2-1
Ritzmaier
Christovao

3x geel (1e 66e minuut)
Toeschouwers: 7385

Volgende ronde: ajaks thuis

NicoJanHoogma1960

Voor ik wat invul, doet Ritzmaier wel mee na zijn rode kaart van zondag ??????
Cambuur zit in je bloed

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op december 17, 2013, 11:28:53
Voor ik wat invul, doet Ritzmaier wel mee na zijn rode kaart van zondag ??????

Hij speelt wel beker, geen Nak
Henk, held, bedankt

WouterZz

1-1 (0-0)

Ritzmaier

3 x geel (1e in 50e minuut)

Kwartfinale: Uit tegen Ajax

fred

#14
1-1 (1-0)
Hemmen 22"

Cambuur na verlenging door. Doelpunt in de 93" door let op:  :0= Lukoki

3x  :gelekaart waarvan de 1e in de 40"

7125 supporters aanwezig

Volgende ronde Feyenoord thuis  :y