Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het Marktplaats Topic - Voor de handelaars en dergelijke onder ons

Gestart door Taurus Jr, januari 21, 2013, 17:16:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Don op juli 13, 2013, 03:32:21
erg rare vraag! Iedereen is aan het zuipen in het weekend
:_schater

@Cambuur058: Heb ooit zo'n ding gehad. Moet nog wel iets op zolder hebben liggen, zal in mijn vakantie wel eens gaan zoeken

qwenko

Hallo,

Ik heb een match worn/gedragen voetbalschoenen door profvoetballers verzameling.
Ik wil de verzameling verkopen.
Ik heb ook 3 paar schoenen die zijn gedragen door (ex) Cambuur spelers.

Voetbalschoenen van Melvin de Leeuw.
De schoenen zijn in maat  44 eur/10 US.
U kunt er zelf ook nog op voetballen want ze zijn nog redelijk netjes.
De prijs is €40.
Ik heb de schoenen ook op marktplaats staan daar kunt u de foto's zien.
Link naar de advertentie  http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m776216488-match-worn-matchworn-schoenen-melvin-de-leeuw-sc-cambuur.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Voetbalschoenen van Alim Ozturk
De schoenen zijn in maat  44 eur/10 US.
U kunt er zelf ook nog op voetballen want ze zijn nog erg netjes.
De prijs is €40.
Link naar de advertentie  http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m773872063-match-worn-matchworn-alim-ozturk-sc-cambuur-leeuwarden.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Voetbalschoenen Robert van Boxel
De schoenen zijn in maat 43 eur/9,5 US.
U kunt er zelf ook nog op voetballen want ze zijn nog netjes.
De prijs is €40.
Link naar de advertentie  http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m776214418-match-worn-matchworn-robert-van-boxel-sc-cambuur-leeuwarden.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Als u interesse heeft in 1 of meerdere schoenen kunt u mij een privé bericht sturen of in het topic een berichtje achterlaten.
Wanneer u interesse heeft in meerdere schoenen kunnen we over de prijs praten.

Mvg 

Leovardiascc

dizzhead

:insane
Citaat van: qwenko op februari 09, 2014, 18:22:05
De schoenen zijn alleen bij Heracles - Cambuur gebruikt, dus er is nog geen bal mee geraakt  :zweep .
De prijs is €40.
Link naar de advertentie  http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m776214418-match-worn-matchworn-robert-van-boxel-sc-cambuur-leeuwarden.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Leovardiascc

Citaat van: dizzhead op februari 11, 2014, 18:46:05
:insane

De schoenen zijn alleen bij Heracles - Cambuur gebruikt, dus er is nog geen bal mee geraakt  :zweep .
De prijs is €40.

:_schater

Vermist!
Ik ben mijn voetbalschoenen kwijtgeraakt!
ik zou ze graag terug willen.
zou degene die mijn schoenen heeft meegenomen zo snel mogelijk contact willen opnemen?

Met vriendelijke groet

Robert van Boxel

:zweep

Holwerd voor Cambuur

Ik ben op zoek naar het boek "Terraces and floodlights"
Er zijn er maar rond de 1100 uitgegeven las ik ergens, dus hij is erg moeilijk te krijgen.

Als iemand het heeft en kwijt wil, of evt uit wil lenen hou ik mij van harte aanbevolen w:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mescc

Het is nu helemaal rond, dus ik kan het eindelijk bekend maken: er komt een tweede boek van mij uit. Het gaat De Football Toerist heten en is gebaseerd op Terraces & Floodlights. Uitgeverij Just Publishers (van o.a. Feyenoord Hooligan, en diverse boeken over criminelen en WO II) heeft namelijk Terraces & Floodlights in handen gekregen en had meteen interesse om het boek uit te brengen. Het was niet interessant voor ze om exact hetzelfde boek uit te brengen, dus ik heb wat aanpassingen gedaan. De wedstrijden zijn nog wel dezelfde als in T&F, een belangrijk punt voor mij, maar de veertig hoofdstukken zijn wat ingekort (T&F was 110.000 woorden, dit boek 85.000). Aan de andere kant komen er komen dan weer wel foto's in.

Holwerd voor Cambuur

Als het echt niet lukt, gaat dat hem worden ja. Maar ik toch het "origineel" nog ergens op de kop te kunnen tikken!
Toevallig gister net te laat op marktplaats ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Nieuwste Rage in Nederland Loombands
Nu Verkrijgbaar:
De ORGINELE VERSTELBARE RAINBOW LOOM
Incl. 600 elastiekjes,de betere haaknaald, C-clips en boekje € 15,00 voor de Starterskit
Afhalen in Berlikum of Leeuwarden.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Voor degene die dit weekend door omstandigheden NIET naar Arnhem kunnen, of ken je iemand die graag wil maar geen kaarten voor Lowlands heeft  via Gerard Bos het volgende aanbod..

door het afhaken van mensen op het laatste moment en door overlijden vader van iemand anders, hebben wij (drie vrienden) nog 5 kaarten over voor Lowlands komend weekeinde. Interesse in 1 of meerdere daarvan? Je zit niet aan ons vast en over prijs worden we het wel eens. Of weet je toevallig iemand anders die interesse kan hebben?? Hoop dat we er nog een of meerdere mensen blij mee kunnen maken na deze onvoorziene omstandigheden! Let me know aub! Bij voorbaat dank, groetjes Gerard

Meer informatie op de FB of Twitter pagina van Gerard Bos (Ja idd de journalist van het FD)

siepelsjeu

iemand belang bij een mooie karper hengel? hij is zo goed als nieuw. ultimate carp hunter 12 ft 2,50 lb aan, de hengel is 2 delig en heeft een afmeting van 3,60m,

Taurus Jr

Dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijker te maken.

Zie het nieuwe sub forum genaamd Cambuur Online Handelsplaats.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?board=21.0
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik