Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het Marktplaats Topic - Voor de handelaars en dergelijke onder ons

Gestart door Taurus Jr, januari 21, 2013, 17:16:20

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Dit topic is gesloten om het forum overzichtelijker te maken.

Zie het nieuwe sub forum genaamd Cambuur Online Handelsplaats.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?board=21.0



Een topic voor diegene die wat aan te bieden hebben zoals ik :)
Als je je post verwijderd wilt hebben geef dit even aan via een privé bericht of wat dan ook, dan blijft het topic ook overzichtelijk.

ICT-Direct is een bedrijf dat streeft naar een oplossing voor uw ICT problemen en wel Direct.
Van computers tot televisies en van netwerken tot aan tablets, printers en meer, wij streven naar een goede, betrouwbare en directe oplossing voor uw problemen en of benodigdheden.

Dus als u ergens mee zit dan bent u bij het juiste adres! Wij verzorgen een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.


klik hier voor meer informatie -><- klik hier voor meer informatie
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

The king1

Vind op zolder een stapel magazines van Cambuur Speaker van eind jaren 90 begin 2000 wie wil ze hebben? Kost niks

Dokkumer


The king1

Citaat van: The king1 op maart 08, 2013, 16:53:46
Vind op zolder een stapel magazines van Cambuur Speaker van eind jaren 90 begin 2000 wie wil ze hebben? Kost niks

Oud papier dus dat is opgeruimd

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: The king1 op maart 10, 2013, 22:44:27
Citaat van: The king1 op maart 08, 2013, 16:53:46
Vind op zolder een stapel magazines van Cambuur Speaker van eind jaren 90 begin 2000 wie wil ze hebben? Kost niks

Oud papier dus dat is opgeruimd

Zo had ik een hele stapel Speakers vanaf 1994 tot het afelopen jaar zo beetje.
Alles is voor 20 Euro via Marktplaats naar iemand gegaan die in Zeeland woont  |:) |:)
Blijkbaar zitten daar ook Cambuuraanhangers :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

jj

Voor het goede doel fietsen wij aanstande zomer van Italie naar Nederland. Wij zamelen 15.000 euro in voor Artsen zonder Grenzen en houden onder andere een veiling.

In deze veiling bieden wij onder andere een gesigneerd Cambuur shirt aan.
Dit collectors item mag niet ontbreken aan je verzameling.

Bied mee voor het goede doel op: http://www.friesland4life.nl/veilingartikel.aspx?id=29

[verwijderd door de beheerder]

Leovardiascc

Hallo mensen,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het verzamelen van verschillende sjaals van Cambuur.
dit zijn de sjaals die ik al heb :


Als iemand een sjaal heeft die hier niet bij zit en hem weg zou willen doen, zou ik deze graag willen overnemen.

Alvast bedankt!

Adjeeeee

Citaat van: Leovardiascc op juni 11, 2013, 13:35:18
Hallo mensen,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het verzamelen van verschillende sjaals van Cambuur.
dit zijn de sjaals die ik al heb :


Als iemand een sjaal heeft die hier niet bij zit en hem weg zou willen doen, zou ik deze graag willen overnemen.

Alvast bedankt!



Vanmiddag kan je weer een nieuwe halen. de kampioenssjaal!!! Van 14.30 tot 15.30 kan je ze kopen in 't Hertsje

Clint


Leovardiascc

Citaat van: Adjeeeee op juni 11, 2013, 14:39:02


Vanmiddag kan je weer een nieuwe halen. de kampioenssjaal!!! Van 14.30 tot 15.30 kan je ze kopen in 't Hertsje

las het bericht te laat, maar gelukkig was er een extra verkoop van 19:30 tot 21:00 dus ik heb er 1 kunnen bemachtigen!

Dankjewel !

Leovardiascc

Dankzij Daddy T weer een mooi sjaaltje in het bezit!

Dankje Topper!

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Cambuur058

#13
Misschien een beetje een rare vraag maar heeft iemand games over van de playstation 1, playstation 2 of Xbox (Niet playstation 3 of Xbox 360 want die zijn nog wat waard) die hij weg wil doen?
Zo ja; neem dan aub even contact met mij op

Alvast bedankt!  :proost

Don

Citaat van: Cambuur058 op juli 13, 2013, 02:40:03
Misschien een beetje een rare vraag maar heeft iemand games over van de playstation 1, playstation 2 of Xbox (Niet playstation 3 of Xbox 360 want die zijn nog wat waard) die hij weg wil doen?
Zo ja; neem dan aub even contact met mij op

Alvast bedankt!  :proost
erg rare vraag! Iedereen is aan het zuipen in het weekend
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl