Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leeuwarden mut Leeuwarden bliewe!!

Gestart door De Raaf, november 05, 2013, 23:42:39

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Ga allemaal even naar www.petities.nl svp. En teken ook voor het feit dat Leeuwarden Leeuwarden mut bliewe en niet in fries verkracht wud

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

DayDreamer


dizzhead

Citaat van: oppoobob op november 05, 2014, 09:07:19
It's a great story here. I'm reading it, I felt it was a very good knowledge yet.
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil

Viper

Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 09:17:16
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil

Haha inderdaad! Maar zijn nickname staat voor 'alle ballen op Bob', dus sowieso een ban.

Unknown

Willen ze de naam dan echt definitief Ljouwert maken? :R
Dat in de stad waar alleen Fries wordt gesproken door de mensen van buiten de stad die hier komen wonen en werken.
Ik hoorde echt pas serieus mensen Fries praten toen ik op het voortgezet onderwijs kwam, dat waren leerlingen van buitenaf.

Gewoon Leeuwarden gvd!

SCC-J

Wat is de aanleiding van deze petitie? En aan wie wordt deze petitie aangeboden?

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 09:17:16
wat is dit? Een spambot zonder spam? Geef me zijn ip, dan haal ik m neer.  :_spank   :devil
Meld het even eerder aan mij, dan kan ik ingrijpen.
Technische gedeelte moet maar door TaurusJr opgelost worden

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op november 05, 2014, 19:20:06
Meld het even eerder aan mij, dan kan ik ingrijpen.
Technische gedeelte moet maar door TaurusJr opgelost worden


:thumbsup Sorry chef.  :proost

gobo

Vorig jaar al gedaan. Ding is al een jaar oud
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer