Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


richard

Is nog langer dan een maand vraag je toch vrij of een uurtje eerder, bij mij al geregeld |:) |:)

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op november 06, 2013, 09:08:23
Woensdag 18 december om 16:30!  :_schater

Te belachelijk voor woorden!  :R

Waardeloos voor zowel de Cambuur als FC Utrecht supporters! Hoe bedenk je dit? :?

Galdiano

Citaat van: richard op november 06, 2013, 10:02:42
Is nog langer dan een maand vraag je toch vrij of een uurtje eerder, bij mij al geregeld |:) |:)

Ik zelf zou ook wel wat kunnen regelen. Maar veel ook niet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Denk dat het nog wel eens een uur eerder kan worden....

Bernardo

Hoe laat begint dar SR dan? Wat een onzin.

Gokko

Hoor net dat het waarschijnlijk al om 1530 begint . Niet normaal

Dokkumer

Wat een ongelofelijke hoerentijd :R

Bernardo

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 1m
Het bekerduel tussen SC #Cambuur en FC #Utrecht wordt ivm Serious Request gespeeld op woensdag 18 december om 15:30 uur. #camutr

Dokkumer

In verband met opbouw glazen huis wordt de wedstrijd definitief om 6:32 gespeeld :devil 8P

Bernardo

maar goed dat we die boeren maar niet hebben geloot  8P

denistel

had oek wel een week eerder kent op een normaal tijdstip toch

Treb

Dat worden dan 1200 toeschouwers waarvan 8 uit Utrecht.  :rodekaart

speculeter

Wat een rottijd....
scheelt je een hoop supporters.

DayDreamer

Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 12:38:14
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 1m
Het bekerduel tussen SC #Cambuur en FC #Utrecht wordt ivm Serious Request gespeeld op woensdag 18 december om 15:30 uur. #camutr

:wall hoe verzin je het  :zucht