Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fernando Ricksen

Gestart door wiekie1969, oktober 31, 2013, 08:59:23

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Triest filmpje van deze oud-international, hij lijdt aan de spierziekte ALS:

http://nos.nl/video/569092-ricksen-lijdt-aan-spierziekte-als.html

Daddy T.

Heftig beeld zich om te zien hoe snel die man (37jr) is afgetakeld, hoop het beste voor hem maar denk niet dat hij dit lang volhoudt.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

HilversumOnTour

Citaat van: wiekie1969 op oktober 31, 2013, 08:59:23
Triest filmpje van deze oud-international, hij lijdt aan de spierziekte ALS:

http://nos.nl/video/569092-ricksen-lijdt-aan-spierziekte-als.html

Brok in mijn keel bij de uitzending van DWDD gister.
Veel sterkte de aankomende tijd, dit gun je niemand.

|:)

EastSide058

Heel triest, respect en heel veel sterkte   |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

gewoon een fan

Ik vind dit verschrikkelijk maar dat vind ik van alle mensen die aan deze verschrikkelijke ziekte lijden  ;(
Hij heeft wel echt geleefd  ;)