Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

onmisbaar

Gestart door speculeter, oktober 28, 2013, 17:32:36

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wie is volgens jullie op dit moment de meest onmisbare speler van Cambuur?
Ik vind Leeuwin....bij hem begint het goede positiespel en hij is volgens
mij gewoon onze leider!

Collingwood

Hemmen, El Makrini en Ritzmaier zijn momenteel ook heel moeilijk te vervangen. Voor hen hebben we gewoon niet echt adequate vervangers (hoewel Christovao en Van Brakel ons misschien nog wel gaan verrassen).

Toch zou ik liever ook niet zonder Droste, Bijker, Nienhuis en Lukoki spelen. Bakker is de enige voor wie een vervanger op de bank zit die ongeveer even goed is als hem, met Van Moorsel. Alhoewel Pereira qua niveau misschien ook wel aardig dicht bij Droste in de buurt komt.
Kalmte alleen kan u redden.

ForzaCambuur1


Leovardiascc

de verdediging! staat als een huis.
en in het middenveld makrini en Ritzmaier.
voorin Hemmen!
Citaat van: Collingwood op oktober 28, 2013, 17:45:32

(hoewel Christovao en Van Brakel ons misschien nog wel gaan verrassen).


Van Brakel ben ik heel nieuwschierig na hoe hij het gaat doen!

YellowBlue

De Graaf, Johny de Vries, Barto en Feldballe

Kuzmanovic-Apeldoorn

ik vond die voorzet van links op Bakker tegen Groningen die hij verkeerd raakte onmisbaar, maar het gebeurde toch 8P
Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert


Marc S

Leeuwin, Nienhuis, ritzmaier en hemmen.

Dokkumer

De Twaalfde, Dertiende, Veertiende en Vijftiende man!

John Hiatt


sunderland

Zou het niet tijd worden om leeuwin zijn contract op te waarderen .Nu kan het nog

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op oktober 28, 2013, 21:49:54
De Twaalfde, Dertiende, Veertiende en Vijftiende man!
Als we dan toch bezig zijn: de mensen binnen de club (TS en bestuur) die ook dit jaar weer met minimale middelen een prima elftal hebben neergezet!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

speculeter


John Hiatt

Citaat van: peter op oktober 28, 2013, 22:10:08
reageer dan niet.....

Dat bepaal ik zelf wel. Onnozel topic, niemand is onmisbaar.