Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

#1425
liever dat lied, dan de kaken op elkaar  :rodekaart

de sfeer was heel tam, het leek wel of de dode sfeer op de thuistribunes werd gereflecteerd op het uitvak.

TM

Zoals ik gisteren al aangaf, dat uitvak van Utrecht is niet gemaakt voor 300 man. Daar gaat pas sfeer inzitten als er minimaal 500/600 man zitten. Dat geldt trouwens voor het hele stadion van Utrecht. Een prima sfeervol stadion TENZIJ het vol zit en dat gebeurd daar zelden.

Wat betreft dat liedje van dkv op en neer. Inderdaad mee kappen. Ik boycot het in ieder geval l0l

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op november 24, 2014, 10:10:19
Kan er ajb gestopt worden met zingen. Volgend jaar hoerenveen op en neer. Gisteren in het uitvak er
nis.

Helemaal mee eens!!! Erger ik me al maanden aan! Of we blij mogen zijn dat we naar die boeren mogen!! Ik ben blij dat we volgend jaar weer in de eredivisie spelen en toevallig spelen daar de boertjes ook.. Wat mindr respect voor die lui je geeft ze te veel eer!

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op november 24, 2014, 12:27:06
liever dat lied, dan de kaken op elkaar  :rodekaart



Dan liever de kaken op elkaar.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op november 24, 2014, 14:00:36
Helemaal mee eens!!! Erger ik me al maanden aan! Of we blij mogen zijn dat we naar die boeren mogen!! Ik ben blij dat we volgend jaar weer in de eredivisie spelen en toevallig spelen daar de boertjes ook.. Wat mindr respect voor die lui je geeft ze te veel eer!

_O_ _O_
MI-Sider for Life

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op november 24, 2014, 10:10:19
Kan er ajb gestopt worden met zingen. Volgend jaar hoerenveen op en neer. Gisteren in het uitvak ergernis.
inderdaad eindelijk iemand die het snapt dat lied heb ik eerlijk gezegd nog nooit mee gezongen

dit is mien club

De sfeer moet beter, er zijn tegenwoordig te veel "dagjes mensen" mee.

Maar goed dat terzijde.
We moeten zaterdag echt zorgen dat we één front vormen.

Span uit vak 13 met die trommel (niet raar bedoeld) en met zijn allen keihard zingen.

"en blijf godverdomme een keer in de maat klappen en zingen, WE ZITTEN NIET BIJ EEN SPEEDCORE"
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Anders moeten we toch maar iemand een microfoon geven... :|
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CambuurAmersfoort

az is denk ik de lastigste wedstrijd die we nog krijgen voor de winterstop. hoop dan ook dat deze wedstrijd wordt aangegrepen om qua sfeer vooraf weer alles uit de kast te halen wat bij ajax ontbrak.
hopelijk dus vlaggen voor noord en op noord, spandoeken en wat geel blauwe afschiet spul want deze wedstrijd winnen en je bent eigenlijk wel veilig( ook al zal niemand dat van de staf al zeggen).

SCC-J

Wat is de sfeer drama zeg, er moet een man komen met een microfoon komen  :O :O :O
Sfeer is vergeleken met andere clubs gewoon erg goed, maak er toch niet zo'n drama van! En wanneer de wintermaanden er aan komen beginnen we altijd te zeiken over de sfeer, pak de topic van een jaar geleden er maar bij!

jeff

Citaat van: SCC-J op november 24, 2014, 17:47:19
Wat is de sfeer drama zeg, er moet een man komen met een microfoon komen  :O :O :O
Sfeer is vergeleken met andere clubs gewoon erg goed, maak er toch niet zo'n drama van! En wanneer de wintermaanden er aan komen beginnen we altijd te zeiken over de sfeer, pak de topic van een jaar geleden er maar bij!
Je hebt gelijk. Pagina 1 van dit topic is januari 2013 en gezeik over slechte sfeer

Cambuur123

Wauw wat hier toch soms allemaal wel niet gezegd wordt... 'Dagjes mensen' komen weer voorbij 'liedjes zijn niet goed' blablabla, wat een gezeik, wat is er mis dat er dagjes mensen meegaan. Ik ga zelf ook niet alle uitwedstrijden puur omdat ik het financieel niet bij kan houden. Niet oordelen over mensen die je nog nooit gesproken hebt.

Daarnaast, liedjes niet goed? Zoals ik al eerder heb vermeld: Verzin wat nieuws, gooi het op een forum, en je ziet wel wat ermee gebeurd!

Niet su negatief! We hebben alles goed voor elkaar hoor!  :D :D :D :y :y :y

Casuals-lwd

De sfeer is lange tijd niet meer des Cambuurs...dagjesmensen vind ik geen probleem als ze maar meezingen. Het was 1e helft een lange tijd heel stil!..Misschien komt het doordat de spanning van de eredivisie er vanaf is...


Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur123 op november 24, 2014, 18:56:39
Wauw wat hier toch soms allemaal wel niet gezegd wordt... 'Dagjes mensen' komen weer voorbij 'liedjes zijn niet goed' blablabla, wat een gezeik, wat is er mis dat er dagjes mensen meegaan. Ik ga zelf ook niet alle uitwedstrijden puur omdat ik het financieel niet bij kan houden. Niet oordelen over mensen die je nog nooit gesproken hebt.

Daarnaast, liedjes niet goed? Zoals ik al eerder heb vermeld: Verzin wat nieuws, gooi het op een forum, en je ziet wel wat ermee gebeurd!

Niet su negatief! We hebben alles goed voor elkaar hoor!  :D :D :D :y :y :y

55 % van de tijd  gaat over die het anti gevoel jegens Dkv. Wanneer je daar constant mee bezig bent,komt dit de sfeer niet te goede.

De liefde voor Cambuur is vele malen groter dan de haat tegen hoerenveen.
MI-Sider for Life

Goudvinger

Citaat van: Nightmarelwd op november 25, 2014, 07:50:34
55 % van de tijd  gaat over die het anti gevoel jegens Dkv. Wanneer je daar constant mee bezig bent,komt dit de sfeer niet te goede.

De liefde voor Cambuur is vele malen groter dan de haat tegen hoerenveen.

Je merkt ook dat bij anti-liedjes veel minder mensen meedoen. Persoonlijk komen ze mij de strot uit, maar dat is een discussie die hier al eens gevoerd is.  :y