Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: dizzhead op november 17, 2014, 19:27:14
Is dat het melodietje waarop abe is gestorven?
Dan ben ik vast de volgende word er spontaan misselijk van.

TARGET

Wil niet veel zeggen maar dat scheelde weinig.. En Indd op Noord zingen ze allemaal door elkaar.. heeft vak 14 de sfeer er in zitten slaat er iemand wat dom in om met een trommel om een ander lied te gaan zingen.. en is het andersom gebeurd het ook.!!  gaat nergens over.. als je nou eens allemaal hetzelfde doet dan zie je dat de sfeer al een stuk beter wordt.!!

Galdiano

Vak 14 is niet voor niets onstaan. Veel supporters ergerden zich al jaren aan de kleine kleuters en breezer sletjes in 13. Die groep heeft zich gedistancieerd van 13. Vroeger had men op zuid nog respect voor de ouderen in het vak. Tegenwoordig is dat ver te zoeken.

Ik ben wel van mening dat we allemaal voor dezelfde club zijn. Alleen ontbreekt het aan respect op dit moment. Waardoor het wekelijks mis gaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op november 18, 2014, 09:09:43
Vak 14 is niet voor niets onstaan. Veel supporters ergerden zich al jaren aan de kleine kleuters en breezer sletjes in 13. Die groep heeft zich gedistancieerd van 13. Vroeger had men op zuid nog respect voor de ouderen in het vak. Tegenwoordig is dat ver te zoeken.

Ik ben wel van mening dat we allemaal voor dezelfde club zijn. Alleen ontbreekt het aan respect op dit moment. Waardoor het wekelijks mis gaat.

Zie tegenwoordig ook veel kleine kinderen in vak 14. Om van die sletjes maar te zwijgen.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op november 18, 2014, 09:40:44
Zie tegenwoordig ook veel kleine kinderen in vak 14. Om van die sletjes maar te zwijgen.
Dat is mij niet bekend aangezien ik op west zit, en dit seizoen nog niet in 14 gestaan heb.
Verplaatsen helpt dus niet, mits je een toegangsbeleid gaat invoeren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op november 18, 2014, 09:40:44
Zie tegenwoordig ook veel kleine kinderen in vak 14. Om van die sletjes maar te zwijgen.

Dat vermijd je ook niet, dat volk komt op populaire dingen af. Dan moet je de bezem er door heen halen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 18, 2014, 09:09:43
Vak 14 is niet voor niets onstaan. Veel supporters ergerden zich al jaren aan de kleine kleuters en breezer sletjes in 13. Die groep heeft zich gedistancieerd van 13. Vroeger had men op zuid nog respect voor de ouderen in het vak. Tegenwoordig is dat ver te zoeken.

Ik ben wel van mening dat we allemaal voor dezelfde club zijn. Alleen ontbreekt het aan respect op dit moment. Waardoor het wekelijks mis gaat.

Dat heeft niet alleen met de club te maken maar met de mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig. Respect kent men niet.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Allemaal leuk een aardig, maar zolang 14 en de rest van de tribune niet samenwerken, blijft het probleem bestaan. Blijkbaar vindt het afgezonderde kliekje op 14 zichzelf belangrijker dan de sfeer in het stadion. Het gros van de volwassenen op Noord is zelf als 14-jarig jongetje (of misschien wel jonger) bij Cambuur beland en zo de harde kern ingerold. Het is juist mooi dat zoveel jongeren de weg naar Noord weer weten te vinden. Dat ze af en toe met een lied niet meedoen, lijkt me inherent aan leeftijd. Neem deze gastjes op in de groep en binnen twee jaar staan ze (eindelijk) met de baard in de keel mee te zingen. Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk. Met andere woorden: maak jezelf ondergeschikt aan het belang van een goede sfeer in het stadion, en zonder je niet af als seniorenkliek op de hoek van de tribune.

Destroyer

Haha, nou volgens mij is het ondertussen op 14 ook een kindervak. Maar net wat je zegt wordt in ieder geval 1 noord en ga niet kinderlijk tegen elkaar aan schoppen als twee vakken. De sfeer komt het niet ten goede.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur123

Volgens mij is buitensluiten niet iets wat bij Cambuur past, toen ik 10 jaar geleden voor het eerst op Noord zat was de sfeer heel anders. Men was juist enthousiast als er wat jeugd was dat constant de bek open had staan, kijk wat er nu van geworden is. Volgens mij is iedereen die naar Cambuur komt voor Cambuur en iedereen heeft hierbij zijn eigen beleving.

Oh en wel makkelijk om de jeugd de schuld te geven, volgens mij waren ze er vorig jaar net zo veel, en toen was er een 10x betere sfeer. Deze negativiteit en irritaties slaan bij de thuiswedstrijden over op de spelers. Niet nadenken maar zingen!!!

Lets go Cambuur!  |:)

Dokkumer

Ik maak me niet eens zo zeer druk om de aanwezigheid van de jeugd, die heeft immers de toekomst en de fossielen van nu worden ook vocaal wat minder. Waar ik me wel druk om maak, is om de interessantdoenerij van een DEEL van die jeugd, die er staat om er "bij te horen" en intussen selfies maken met hun sletjes.

Als je op Noord staat maak dan de sfeer, wil je selfies maken ga dan op het plein staan.

Nightmarelwd

Kan er ajb gestopt worden met zingen. Volgend jaar hoerenveen op en neer. Gisteren in het uitvak ergernis.
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op november 24, 2014, 10:10:19
Kan er ajb gestopt worden met zingen. Volgend jaar hoerenveen op en neer. Gisteren in het uitvak ergernis.

Waren wel meer ergenissen gister ;).. Sowieso matige sfeer, dat lied gaat idd nergens over, maar feest vieren met spelers en dan alleen maar over boeren zingen is ook jammer...

Nightmarelwd

Citaat van: pvanbuijtene op november 24, 2014, 10:18:30
Waren wel meer ergenissen gister ;).. Sowieso matige sfeer, dat lied gaat idd nergens over, maar feest vieren met spelers en dan alleen maar over boeren zingen is ook jammer...

Ik heb het idee dat bij een aantal het resultaat van hoerenveen belangrijker is dan het resultaat bij ons.

Een keer wie niet springt die is een boer prima, maar niet twee of vijf keer.

MI-Sider for Life

DayDreamer

Wat een verschrikking dat nummer  :wall