Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 20:12:17
Je moet niet altijd andere clubs na willen apen!

Bedenk wat nieuws zou ik zeggen  :proost

sccweestwel

Dit nummer is wel bekend, werd paar jaar geleden ookal gezongen

Casuals-lwd

#1382
Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 20:12:17
Je moet niet altijd andere clubs na willen apen!
Bijna alles is gejat, er zijn maar enkele liedjes die daadwerkelijk verzonnen zijn !

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 20:12:17
Je moet niet altijd andere clubs na willen apen!
Kom gezellig op ons nog te openen geheime forum mee brainstormen over nieuwe liedjes die van een hoger niveau zijn dan Jelle Olé wat nota bene een NAC nummer is. 8P

jeff

Citaat van: Dokkumer op november 14, 2014, 21:32:08
Kom gezellig op ons nog te openen geheime forum mee brainstormen over nieuwe liedjes die van een hoger niveau zijn dan Jelle Olé wat nota bene een NAC nummer is. 8P
We kunnen wel voor elke wedstrijd het flokerelied van de provincie laten spelen om de sfeer te verhogen :zweep

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op november 14, 2014, 21:32:08
Kom gezellig op ons nog te openen geheime forum mee brainstormen over nieuwe liedjes die van een hoger niveau zijn dan Jelle Olé wat nota bene een NAC nummer is. 8P

En van rkc...
Area 58

sccleeuwarden

Lijkt me ook een mooi  nummertje om daarbij massaal te springen! https://www.youtube.com/watch?v=4HgCtHZQlJM 

OH eh OH oh EH oh

Dokkumer


zeewolde

Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 20:12:17
Je moet niet altijd andere clubs na willen apen!
volgens mij zijn alleen t woanskip en genot origineel. Komt de rest bij andere clubs vandaan., en antifries weet ik niet zeker

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 20:12:17
Je moet niet altijd andere clubs na willen apen!

Das bij die ajaxsupporters ook zo schrijnend.. Hoorde ze ook een nummer zingen om de melodie wat die argentijnen veeel zongen op t wk ... Steeds de hand omhoog doen... Pfff zo zielig..

Westerpark

Citaat van: zeewolde op november 15, 2014, 11:19:50
volgens mij zijn alleen t woanskip en genot origineel. Komt de rest bij andere clubs vandaan., en antifries weet ik niet zeker

Twee kleuren geel blauw, Mien stadsje?

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op november 15, 2014, 10:43:49
Hebben die ook een Jelle dan?

Yellow als in yellow army. What's in a name  8)
Area 58

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op november 12, 2014, 14:14:36
Geloof mij, het heeft puur met de zondag te maken. Zodra we een wedstrijd op zaterdagavond spelen, is het een spookhuis!

Het is zo, maar echt belachelijk natuurlijk. Omdat we half 1 spelen kan er niet gezongen worden. Lachwekkend. Net als DIMC schreeuw ik met een ploegje bovenin ook vaak als eerste! Triest om te zien dat je dan als enigste bijna staat te zingen. De sfeer van weleer lijkt steeds meer weg te vloeien. Cambuur onwaardig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dan zit er maar 1 ding op.. De horeca in Leeuwarden voortaan om 0.00 uur dicht op zaterdag :devil

Tanjajeah

Over sfeer gesproken; vandaag in de Leeuwarder (even wat humor op de maandagmorgen):

"Fanclubs H**renveen willen snel een sfeervak"

HEERENVEEN - De supportersverenigingen F**n Fan en Nieuw Noord van SC H**renveen willen haast maken met een zogenoemde sfeertribune in het Abe Lenstra-stadion.

De besturen van beide fanclubs roepen leden en niet-leden van een van de twee supportersclubs op zich voor komende vrijdag aan te melden voor een plek in het sfeervak. Op die manier kan worden vastgesteld hoeveel animo ervoor is, hoe groot de sfeertribune moet worden en wat de precieze locatie zal worden.

In januari legden F**n Fan en Nieuw Noord hun plan voor aan de directie van de club. Een sfeertribune, waarop alle 'actieve' fans bijeen worden gebracht, staat volgens de supportersclubs garant voor meer spektakel in het stadion.