Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 09:30:20
Ik kan me nog herinneren dat Cambuur vlak voor de wedstrijd life is life van Opus  ten gehore bracht .. Heerlijk opzwepend muziekje en brengt direct sfeer met zich mee...
Dat lied word vaak gedraaid bij cambuur. vind het ook wen een leuk liedje.

brambo3004

Mut ik altied denken aan Maradona:


Galdiano

Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 10:50:53
Clint wil het opkomstmuziekje van Newcastle United "Rocking all over the world" |:)

Dat kan ik goed begrijpen! Dat is ook een top plaat!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op april 13, 2013, 18:54:24
Mut ik altied denken aan Maradona:


Die blijft fantastisch :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

GENOTEN VAN DE SFEER VANDAAG. HULDE!!!!

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 21:33:41
GENOTEN VAN DE SFEER VANDAAG. HULDE!!!!

_O_ ongelooflijk.  En die trommel was snel uitgeslagen.  Geloof mij, zonder dat ding ben je beter af  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Ik ben niet anti-trommel an sich, maar je moet gewoon een goede trommelaar hebben. Hij moet aanvoelen wanneer hij kan rossen ;) Overigens dat ding absoluut niet gemist en het is gewoon kicken als je iedere keer gewoon onze aanhang hoort zingen als het verslag bezig is.
Jan Vincent was er ook enthousiast over, leek zelfs wel of hij in het vak stond om verslag te doen |:)

Destroyer

Ik heb veel uitwedstrijden afgelopen jaren meegemaakt, maar met deze ploeg van nog geen driehonderd man nog niet zo'n vocale ondersteuning beleefd.

Zonder trommel meer gezang.  Echt waar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dat hebben we wel gehoord vanmiddag.  :thumbsup

SCCFRANEKER

Citaat van: Destroyer op april 14, 2013, 22:14:01
Ik heb veel uitwedstrijden afgelopen jaren meegemaakt, maar met deze ploeg van nog geen driehonderd man nog niet zo'n vocale ondersteuning beleefd.

Zonder trommel meer gezang.  Echt waar.
** Trommel NOOIT WEER OP NOORD !!!  |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Leek wel oostblok praktijken wat een geschreeuw heerlijk !!

Alleen jammer dat laatste tien min voor rust gvd weer dood valt...stelletje zoutzakken...

Dokkumer

Eenvoudige verklaring voor het stilvallen

:0=TIJD VOOR BIER

TM

Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 13:26:33
Eenvoudige verklaring voor het stilvallen

:0=TIJD VOOR BIER

Haha na de wedstrijd ook doodgelachen! Het hele uitvak zingen: jalalalala ik heb zin in bier, zin in bier! Ik heb zin in bier!
Van jong tot oud, van vrouw tot man!  |:) |:) :ams :bav :hein :jupiler :grolsch

Je hoort het ook tijdens het interview met barto van OA.

Destroyer

Citaat van: SCCFRANEKER op april 16, 2013, 13:20:17
** Trommel NOOIT WEER OP NOORD !!!  |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Leek wel oostblok praktijken wat een geschreeuw heerlijk !!

Alleen jammer dat laatste tien min voor rust gvd weer dood valt...stelletje zoutzakken...
:X |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Viper


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli