Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

dodelijk irritant die lichtjes

HilversumOnTour

Kerst kwam vroeg dit jaar! Waarvoor was dat?

Treb

Ach vond het wel grappig.. hoefde voor mij ook niet zo.
Sfeer was wel oke.. na 5 minuten was alle spanning er ook wel af. Mooi dat na de 4-0 het hele stadion stond te springen  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Als het maar bij 1x blijft.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Len Cantello

Die lampjes waren best geinig. Leuker iig dan die constante vocale strijd op de noordtribune.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Mijn zoon en ik dachten anders dat we bij Pisvee zaten :devil Blij dat ik niet zo'n lampje op mijn Smartphonius Fossilius heb ;)

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op oktober 05, 2014, 08:11:46
Die lampjes waren best geinig. Leuker iig dan die constante vocale strijd op de noordtribune.....

Dat was dit x wel weer erger ja.. Op gegeven monent werd er zelfs canon gezongen...

papier

1e helft was te saai voor woorden, te snel 1-0 niks geen spanning saai tikken achterin. Geen sfeer. Saai.

Cambuur058

Citaat van: papier op oktober 05, 2014, 10:06:20
1e helft was te saai voor woorden, te snel 1-0 niks geen spanning saai tikken achterin. Geen sfeer. Saai.
???

papier

Citaat van: Cambuur058 op oktober 05, 2014, 10:12:03
???

2-0 natuurlijk.

Gesteund door die voorsprong zat er al wat minder spanning op, Cambuur probeerde er doorheen te voetballen maar dat lukte niet met als gevolg een enorm saaie 1e helft. Gebeurde vrijwel niets, ook niets om op te reageren. Saai. Tegen Ado duurde het ook even voordat het lekker werd... toen was er een achterstand voor nodig.

Tweede helft was beter, gebeurde er ook wat meer natuurlijk... die lampjes. Verschrikkelijk natuurlijk maar goed.

John Hiatt

Citaat van: papier op oktober 05, 2014, 10:06:20
1e helft was te saai voor woorden, te snel 1-0 niks geen spanning saai tikken achterin. Geen sfeer. Saai.

Maar wel drie punten!

Marc S

Citaat van: papier op oktober 05, 2014, 10:14:34
2-0 natuurlijk.

Gesteund door die voorsprong zat er al wat minder spanning op, Cambuur probeerde er doorheen te voetballen maar dat lukte niet met als gevolg een enorm saaie 1e helft. Gebeurde vrijwel niets, ook niets om op te reageren. Saai. Tegen Ado duurde het ook even voordat het lekker werd... toen was er een achterstand voor nodig.

Tweede helft was beter, gebeurde er ook wat meer natuurlijk... die lampjes. Verschrikkelijk natuurlijk maar goed.

Na die 2-0 voelde het aan als een oefenpotje en zo werd de sfeer ook.

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op oktober 05, 2014, 08:11:46
Die lampjes waren best geinig. Leuker iig dan die constante vocale strijd op de noordtribune.....
Ik vond homoseksueel. Verbaasde mij echt wat een kleuter volk er staat in vak14.

sccleeuwarden

Beter die lichtjes dan die abe liedjes waar je oplaatst zoo ongelofelijk moe van word! 1 x is leuk, maar dan is t ook genoeg. En het is ook wel duidelijk hoe meer ze bezig zijn met dkv dan met hun eigen club, want zodra dkv achter worden ze wakker.......................

Eewal

Ik zit zelf op Zuid, dus krijg dat nooit zo mee, maar wat is er nu eigenlijk aan de hand daar op Noord dat het vaak niet als een geheel achter de club gaat staan?