Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:19:33
Ik heb gisteravond de wedstrijd teruggekeken en ook daar duidelijk te horen volgend jaar.




Maar wat maakt het uit. Als er maar gezongen word, gewoon gekte.

Nightmarelwd

Sfeerfilmpje 8P PSV

MI-Sider for Life

TM

Ze zongen wel, maar je hoort ze niet! l0l

dizzhead


ruubmac

Weet niet waar ik het anders neer moet zetten... Wij zijn een goed voorbeeld  8)

Supporters van ADO Den Haag uitten tijdens de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles hun teleurstelling toen het tegen zat.

Toen de Deventenaren op voorsprong kwamen werd er gefloten, maar na de 1-1 moedigden de fans de ploeg weer aan. Henk Fraser ziet echter liever ook steun bij een achterstand.

,,Kijk, wij als staf en spelers willen het hoogste. Ik vind het compleet logisch dat supporters dat ook willen.'', reageert de coach in het AD.

,,Daarom begrijp ik ook wel dat teleurstellingen worden geuit. Maar ik ga niet ontkennen dat het juist verlammend kan werken.
Neem nu Cambuur. Daar kwamen wij 1-2 voor. Toen ging die hele bak achter de ploeg staan. Dat was een van de redenen dat zij alsnog wonnen.''

De coach verbaast zich soms over het verwachtingspatroon bij ADO. ,,De ploeg is 70 tot 80 procent dezelfde als het team dat vorig jaar nog in degradatienood zat.''

Casuals-lwd

Schiet me nu pas te binnen:
Wat ik maar niks vond in Eindhoven, was een overwinning vieren met Ritzmaier. Ritzmaier toezingen prima maar omdat dat nou uitgebreid te vieren leek net of we de overwinning van psv aan het vieren waren  :R

Cambuur LWD

Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2014, 14:50:47
Schiet me nu pas te binnen:
Wat ik maar niks vond in Eindhoven, was een overwinning vieren met Ritzmaier. Ritzmaier toezingen prima maar omdat dat nou uitgebreid te vieren leek net of we de overwinning van psv aan het vieren waren  :R

Toch alleen maar mooi dat het zo kan. Geeft maar mooi aan hoe goede relatie we als publiek met Ritzmaier hebben. Iedereen in het stadion snapt wel dat we niet de overwinning van P$V aan het vieren waren, maar respect toonde voor onze geliefde oudspeler Ritzmaier. Dat dit doormiddel van een wave (?) gaat, komt ook omdat we dit vaak met Ritzmaier deden. Dit weten wij en dat weet Ritzmaier. Als het P$V publiek er wel raar naar zou gaan kijken interesseert me eigenlijks niets. Wij bepalen toch hoe we onze oud spelers begroeten en waardering tonen.

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op september 24, 2014, 17:34:21
Toch alleen maar mooi dat het zo kan. Geeft maar mooi aan hoe goede relatie we als publiek met Ritzmaier hebben. Iedereen in het stadion snapt wel dat we niet de overwinning van P$V aan het vieren waren, maar respect toonde voor onze geliefde oudspeler Ritzmaier. Dat dit doormiddel van een wave (?) gaat, komt ook omdat we dit vaak met Ritzmaier deden. Dit weten wij en dat weet Ritzmaier. Als het P$V publiek er wel raar naar zou gaan kijken interesseert me eigenlijks niets. Wij bepalen toch hoe we onze oud spelers begroeten en waardering tonen.

Gelukkig was ik toen het stadion al uit.

Gaan we die onzin ook doen tegen Feyenoord, Zwolle?

Ritzmaier werd voor de wedstrijd toegezongen, dat vind ik persoonlijk normaal, maar wanneer je met 4-0 hebt verloren en je gaat dan je oud speler op de manier van een wave doen dan klopt er iets niet. Tegen Twente speel je gelijk, doet een gedeelte van noord ook de wave met de spelers.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op september 24, 2014, 17:34:21
Toch alleen maar mooi dat het zo kan. Geeft maar mooi aan hoe goede relatie we als publiek met Ritzmaier hebben. Iedereen in het stadion snapt wel dat we niet de overwinning van P$V aan het vieren waren, maar respect toonde voor onze geliefde oudspeler Ritzmaier. Dat dit doormiddel van een wave (?) gaat, komt ook omdat we dit vaak met Ritzmaier deden. Dit weten wij en dat weet Ritzmaier. Als het P$V publiek er wel raar naar zou gaan kijken interesseert me eigenlijks niets. Wij bepalen toch hoe we onze oud spelers begroeten en waardering tonen.

19 oktober ook maar een wave voor die verrader zeker?
MI-Sider for Life

drg

Citaat van: Nightmarelwd op september 24, 2014, 18:48:32
19 oktober ook maar een wave voor die verrader zeker?

Die doet eerder een wave op z'n eigen bankje

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op september 24, 2014, 18:48:32
19 oktober ook maar een wave voor die verrader zeker?
Zit een heel klein verschil in... Van Ritzi wisten we dat hij terug zou naar PSV. Dwight L. steekt ons een mes in de rug om in een cruciale fase in de competitie te gaan heulen met de vijand.

Dokkumer

Citaat van: drg op september 24, 2014, 18:52:22
Die doet eerder een wave op z'n eigen bankje
Een tsunami... Over zijn huis dan :devil

Galdiano

Al zijn ramen en deuren zullen vast door een één of andere metselaar dicht gemetseld worden.  :devil
Zit die stink boer op de bank van een Klompe.

Of net zo'n ontvangst als Feyenoord:

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Fraser stelt Cambuur-fans als voorbeeld
22 september 2014
Supporters van ADO Den Haag uitten tijdens de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles hun teleurstelling toen het tegen zat.

Toen de Deventenaren op voorsprong kwamen werd er gefloten, maar na de 1-1 moedigden de fans de ploeg weer aan. Henk Fraser ziet echter liever ook steun bij een achterstand.

,,Kijk, wij als staf en spelers willen het hoogste. Ik vind het compleet logisch dat supporters dat ook willen.'', reageert de coach in het AD.

,,Daarom begrijp ik ook wel dat teleurstellingen worden geuit. Maar ik ga niet ontkennen dat het juist verlammend kan werken. Neem nu Cambuur. Daar kwamen wij 1-2 voor. Toen ging die hele bak achter de ploeg staan. Dat was een van de redenen dat zij alsnog wonnen.''

De coach verbaast zich soms over het verwachtingspatroon bij ADO. ,,De ploeg is 70 tot 80 procent dezelfde als het team dat vorig jaar nog in degradatienood zat.''

lunnie

Citaat van: scclwd op september 24, 2014, 22:37:32
Fraser stelt Cambuur-fans als voorbeeld
22 september 2014
Supporters van ADO Den Haag uitten tijdens de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles hun teleurstelling toen het tegen zat.

Toen de Deventenaren op voorsprong kwamen werd er gefloten, maar na de 1-1 moedigden de fans de ploeg weer aan. Henk Fraser ziet echter liever ook steun bij een achterstand.

,,Kijk, wij als staf en spelers willen het hoogste. Ik vind het compleet logisch dat supporters dat ook willen.'', reageert de coach in het AD.

,,Daarom begrijp ik ook wel dat teleurstellingen worden geuit. Maar ik ga niet ontkennen dat het juist verlammend kan werken. Neem nu Cambuur. Daar kwamen wij 1-2 voor. Toen ging die hele bak achter de ploeg staan. Dat was een van de redenen dat zij alsnog wonnen.''

De coach verbaast zich soms over het verwachtingspatroon bij ADO. ,,De ploeg is 70 tot 80 procent dezelfde als het team dat vorig jaar nog in degradatienood zat.''

:thumbsup |:)