Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

2 wedstrijden zonder uitpubliek. Moet niet vaker, maar de sfeer heeft er echt niet onder geleden. Kippenvel af en toe hoor, ik weet zeker dat dit onze spelers ook 'raakt'!!

speculeter

Mooie sfeer man.
Mooi ook om te zien dat hele stadion meedoet.

gewoon een fan

De sfeer was echt ongelofelijk mooi, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat heel West gewoon mee deed.
En wie niet springt werd gewoon meegedaan door heel West en dat is echt bijzonder  _O_

dit is mien club

nou vooral eerste helft waren er best veel stiltes.
De sfeer is wel eens beter geweest. Maar mooi dat iedereen mee doet, wel jammer dat het is als je een gewonnen wedstrijd speelt.

Tegen Ado was het pas echt kippenvel, je komt 1-2 achter en het hele stadion gaat staan. Tja dat is pas je ploeg over de streep schreeuwen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

de Schoot

Liever elke week een gewonnen wedstrijd, dan een achterstand goed moeten maken ;)

hobbes

Citaat van: dit is mien club op september 15, 2014, 09:18:14
nou vooral eerste helft waren er best veel stiltes.
De sfeer is wel eens beter geweest. Maar mooi dat iedereen mee doet, wel jammer dat het is als je een gewonnen wedstrijd speelt.

Tegen Ado was het pas echt kippenvel, je komt 1-2 achter en het hele stadion gaat staan. Tja dat is pas je ploeg over de streep schreeuwen

Het verschil is dat je gisteren niet echt in de moeilijkheden bent geweest, tegen ADO had de ploeg het nodig dat het hele stadion er achter ging staan. Ik had gisteren, zeker de tweede helft, geen moment het idee dat ze gingen verliezen.

mugel

http://youtu.be/888g_-botIU Mooie vervanger voor Tsunami misschien.. Kan ook een mooi tekstje bij verzonnen worden.

Ronnie tng

Ja echt een goede vervanger van dat ander kutlied! Wel in de maat springen he  :wall 8)

de Schoot

Fakkels zijn ivm brandgevaar verboden, maar hoe zit dat met rookpotten?

Yellow Army

Citaat van: de Schoot op september 16, 2014, 20:40:34
Fakkels zijn ivm brandgevaar verboden, maar hoe zit dat met rookpotten?

Verboden ivm rook
Area 58

dizzhead

Vlakbij ons staat ook altijd een pot te roken. Shag.

hobbes

Mooie quote van Rusnak op de site van Vi "Stamford Bridge is echt niet zo imposant meer als er maar 2000 mensen zitten. Dan voetbal ik liever hier"

Nightmarelwd

Gisteren goede sfeer in het uitvak.

Maar kan er ajb worden gestopt met dat: volgend jaar gaan we weer hoerenveen op en neer. We zijn zes wedstrijden onderweg en we spelen over een maand tegen die lui.

Abe publiek en wie niet springt die is een boer na één minuut spelen.
Ga staan ast foar Cambuur bist, terwijl het hele uitvak al staat.

Gisteren wel een record gevestigd. Tien songs in 7 minuten. Er waren een aantal boven in het vak die dachten dat ze na iedere zin een ander nummer in moesten zetten.



MI-Sider for Life

dizzhead

Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:13:32
Gisteren goede sfeer in het uitvak.

Maar kan er ajb worden gestopt met dat: volgend jaar gaan we weer hoerenveen op en neer. We zijn zes wedstrijden onderweg en we spelen over een maand tegen die lui.

Abe publiek en wie niet springt die is een boer na één minuut spelen.
Ga staan ast foar Cambuur bist, terwijl het hele uitvak al staat.

Gisteren wel een record gevestigd. Tien songs in 7 minuten. Er waren een aantal boven in het vak die dachten dat ze na iedere zin een ander nummer in moesten zetten.





Er zongen dan ook velen 'volgende maand'  :proost   :rodekaart

Nightmarelwd

Citaat van: dizzhead op september 22, 2014, 10:16:13
Er zongen dan ook velen 'volgende maand'  :proost   :rodekaart

Ik heb gisteravond de wedstrijd teruggekeken en ook daar duidelijk te horen volgend jaar.


MI-Sider for Life