Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Had gister erg het idee dat de meerderheid niet echt zin had in deze wedstrijd, geen idee wat het was maar het was soms doodstil, zelfs de juich bij de 1-0 was matig, ik heb voor 't eerst dit seizoen via de speakers 't woanskip gehoord... Dat kan natuurlijk niet  :zweep, was ook duidelijk te merken dat het team eronder leed, maar alles is goed gekomen dus laten we het snel vergeten!  :proost

SCC-J

Vak 14 kan niet zonder uitvak? Volgens mij was het juist dat vak wat de sfeer weer terug bracht op de dode momenten.

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op augustus 31, 2014, 12:38:19
Vak 14 kan niet zonder uitvak? Volgens mij was het juist dat vak wat de sfeer weer terug bracht op de dode momenten.
Waarom verspreiden die sfeer professoren van vak 14 zich niet over het gehele stadion? Dan kunnen we met z'n allen de sfeer er in houden. Zonder dode momenten.
:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Toen gisteren het verguisde "Ga staan . . . . " werd ingezet stond het ook meteen 1-2.

En vorige keer had ik ook al een trommel gehoord op Noord (toen was de reactie dat het een twentse trommel was) maar gisteren toch echt weer gehoord. Of hoor ik dingen die er niet zijn ?   8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Cambuur123 op augustus 31, 2014, 12:13:33
Had gister erg het idee dat de meerderheid niet echt zin had in deze wedstrijd, geen idee wat het was maar het was soms doodstil, zelfs de juich bij de 1-0 was matig, ik heb voor 't eerst dit seizoen via de speakers 't woanskip gehoord... Dat kan natuurlijk niet  :zweep, was ook duidelijk te merken dat het team eronder leed, maar alles is goed gekomen dus laten we het snel vergeten!  :proost

Ik hoorde zelfs een bierglas vallen in vak 14 en met tijd en wijlen hoorde je de meeuwen krijsen in de lucht  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCC-J op augustus 31, 2014, 12:38:19
Vak 14 kan niet zonder uitvak? Volgens mij was het juist dat vak wat de sfeer weer terug bracht op de dode momenten.

Waarvan akte  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Cambuur123 op augustus 31, 2014, 12:13:33
Had gister erg het idee dat de meerderheid niet echt zin had in deze wedstrijd, geen idee wat het was maar het was soms doodstil, zelfs de juich bij de 1-0 was matig, ik heb voor 't eerst dit seizoen via de speakers 't woanskip gehoord... Dat kan natuurlijk niet  :zweep, was ook duidelijk te merken dat het team eronder leed, maar alles is goed gekomen dus laten we het snel vergeten!  :proost

Ik vond het persoonlijk wel een vreemde goal daarom was bij mij spontaniteit wat minder.

Eewal

Citaat van: Marc S op augustus 31, 2014, 14:37:35
Ik vond het persoonlijk wel een vreemde goal daarom was bij mij spontaniteit wat minder.

haha, jouw gejuich is afhankelijk van de manier van scoren?

Daddy T.

Citaat van: Tukker op augustus 31, 2014, 13:59:26
Toen gisteren het verguisde "Ga staan . . . . " werd ingezet stond het ook meteen 1-2.

En vorige keer had ik ook al een trommel gehoord op Noord (toen was de reactie dat het een twentse trommel was) maar gisteren toch echt weer gehoord. Of hoor ik dingen die er niet zijn ?   8P

Gisteren ook dramatisch met die trommel, slaat de hele sfeer dood. Niet op ritme of te laat...1 grote ergernis!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

666

Citaat van: Daddy T. op augustus 31, 2014, 18:29:35
Gisteren ook dramatisch met die trommel, slaat de hele sfeer dood. Niet op ritme of te laat...1 grote ergernis!

Juist andersom...  Zonder trommel is het (helaas) niet te doen. Het gaat anders te snel,.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

genoten van de sfeer van gister mannen!
vooral na de 1-2 achterstand! geweldig hoe heel het stadion er achter ging staan!
viel wel op dat er soms liederen door elkaar werden gezongen.
maar was zeker een topsfeertje en ik begrijp niet dat er constant word gezeurd over de sfeer.

dizzhead

Citaat van: janou op augustus 31, 2014, 20:14:34
genoten van de sfeer van gister mannen!
vooral na de 1-2 achterstand! geweldig hoe heel het stadion er achter ging staan!
viel wel op dat er soms liederen door elkaar werden gezongen.
maar was zeker een topsfeertje en ik begrijp niet dat er constant word gezeurd over de sfeer.
Eens. Laten we ons minder met elkaar bezighouden en harder schreeuwen.

Yellow Army

Area 58

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op augustus 31, 2014, 18:01:05
haha, jouw gejuich is afhankelijk van de manier van scoren?

Normaal heb ik dat niet, maar ik had dat eerlijk gezegd zaterdag ook :P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Eewal op augustus 31, 2014, 18:01:05
haha, jouw gejuich is afhankelijk van de manier van scoren?

Normaal gesproken niet, maar dit zag er gewoon wat apart uit :P