Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Als chaos bij Cambuur hoort, dan past de chaotische trommel er precies bij!

Dokkumer

Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 10:37:33
wanneer we harder hadden geschreeuwd was de bal inderdaad via Bijker op de paal gegaan!  :devil
Nee dan hadden we Boktor neergeschreeuwd :devil

Casuals-lwd

Wat een k.t sfeer, 1e helft alleen maar Vak 14 die zong. 2e helft wat meer actie begrijpelijk als je wint door een spektakelstuk, een leeg uitvak doet toch wel veel.

zeewolde

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2014, 00:54:51
Wat een k.t sfeer, 1e helft alleen maar Vak 14 die zong. 2e helft wat meer actie begrijpelijk als je wint door een spektakelstuk, een leeg uitvak doet toch wel veel.
Waren ze in vak 14 weer hun eigen liedje aan het zingen? :devil9

Casuals-lwd

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2014, 00:58:22
Waren ze in vak 14 weer hun eigen liedje aan het zingen? :devil9
jup, ik sta tussen 13 en 14 in hoor heel vaak verschillende liedjes.

Als het hele stadion bijv. jalalalalalala SC Cambuur aan het zingen was, was vak 14 'you'll never walk alone' aan het zingen.... niet echt toepasselijk 8P (met alle respect)

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2014, 00:54:51
Wat een k.t sfeer, 1e helft alleen maar Vak 14 die zong. 2e helft wat meer actie begrijpelijk als je wint door een spektakelstuk, een leeg uitvak doet toch wel veel.

Ik weet niet welke wedstrijd jij bezocht maar boven in vak 14 was het genieten! Ouderwetse heksenketel! Vooral na de achterstand ging de twaalfde man er vol achter staan geweldig! Met als klapper na de 3-2 het hele stadion springen op wie niet springt...

Misschien moeten degene die altijd janken dat de sfeer drama is hun eigen muil eens open trekken en anderen op hitsen om mee te zingen! Werkte prima!

|:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 10:37:33
wanneer we harder hadden geschreeuwd was de bal inderdaad via Bijker op de paal gegaan!  :devil

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2014, 01:03:22
jup, ik sta tussen 13 en 14 in hoor heel vaak verschillende liedjes.

Als het hele stadion bijv. jalalalalalala SC Cambuur aan het zingen was, was vak 14 'you'll never walk alone' aan het zingen.... niet echt toepasselijk 8P (met alle respect)

Dat had gister een uitstekende werking! Chaos, typisch cambuur
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sccambuurlwdd

Tot de 1-2 mat, daarna was het ouderwets genieten.

Eewal

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2014, 01:03:22
jup, ik sta tussen 13 en 14 in hoor heel vaak verschillende liedjes.

Als het hele stadion bijv. jalalalalalala SC Cambuur aan het zingen was, ....

klopt deze songtekst wel? ;)

Nightmarelwd

Citaat van: Casgeluisterd-lwd op augustus 31, 2014, 01:03:22
jup, ik sta tussen 13 en 14 in hoor heel vaak verschillende liedjes.

Als het hele stadion bijv. jalalalalalala SC Cambuur aan het zingen was, was vak 14 'you'll never walk alone' aan het zingen.... niet echt toepasselijk 8P (met alle respect)

Dan heb jij niet geluisterd. Dat nummer is nooit gezongen. Ons eigen nummer is ook niet gezongen.



MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 31, 2014, 09:32:49
Tot de 1-2 mat, daarna was het ouderwets genieten.

tot de 1-2 gewoon prima... na de 1-2 ge-wel-dig ! heel stadion er vol achter!

Casuals-lwd

Citaat van: Eewal op augustus 31, 2014, 09:37:30
klopt deze songtekst wel? ;)
Nee maar het was een ander liedje: Jalalalalalalalalala CAMBUUR LEEUWARDEN  ;)
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 31, 2014, 09:38:38
Dan heb jij niet geluisterd. Dat nummer is nooit gezongen. Ons eigen nummer is ook niet gezongen.
Maarja YNWA hoorde ik echt.. Gezongen door 15 man na de 3-2 meende ik....
Het vak 14 lied werd niet gezongen inderdaad

Goudvinger

Zonder invloed van een scoreverloop is de sfeer bij daglicht altijd een stuk minder dan later op de avond.

speculeter

Top sfeer gisteren!!
Mooi man vol achter de club na die achterstand.