Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Die man in het bakje dat zou Denistel op zich nemen toch?

Destroyer

Citaat van: de Schoot op augustus 29, 2014, 14:21:06
Ik zie dit maar als compliment   :D


Dat zijn IceBucket personen, meedoen om het meedoen......  :R :R :R



:_schater :_schater :_schater Gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken, ik hoef niet een koud bak water over mijn kop te gooien om iets te schenken voor een goed doel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: speculeter op augustus 29, 2014, 14:29:07
Die man in het bakje dat zou Denistel op zich nemen toch?

Ik vernam Dokkumer, die is ook nog stadsomroeper in zijn stadsje  :devil :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: de Schoot op augustus 29, 2014, 14:21:06
Ik zie dit maar als compliment   :D

Meer dan de helft let niet eens op wat ze zingen, die doen mee als meneer x ook begint.
Dat zijn IceBucket personen, meedoen om het meedoen......  :R :R :R

Die chaos hou je toch en wees blij.
Met zoveel man alles tegelijk doen kan alleen met een capo in een bakje en als ze daar mee beginnen, ben ik weg  :R :R :R

Die chaos hoort idd bij Cambuur. Daardoor hebben wij die unieke sfeer, en 1 groot gekkenhuis!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

 
Citaat van: Destroyer op augustus 29, 2014, 14:47:05
Die chaos hoort idd bij Cambuur. Daardoor hebben wij die unieke sfeer, en 1 groot gekkenhuis!

:y
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: Tukker op augustus 27, 2014, 17:56:20
In de wedstrijd tegen Heracles is het me opgevallen (en dit is geen kritiek) dat een 4-tal kerels in het rechter gedeelte van het uitvak in ieder geval probeerde sfeer te maken door "iets" in te zetten,  maar dan onmiddellijk werden overstemd door de grote groep fanatieke aanhang links die iets anders inzette. Bij de eerste keer dacht ik nog dat het toeval was, maar het gebeurde te vaak om toeval te zijn.

Wat zou het toch mooi zijn als alle neuzen dezelfde kant op wijzen.

:clint

IK stond in het andere uitvak en heb niemand van de vier gehoord en denk ook dat het niet te horen was in het ons gedeelte van het uitvak. Misschien komt dat omdat de vier de enige zijn in dat gedeelte van het uitvak die zongen. Rest om hen heen pakken dat niet op.
Tweede helft zijn wij met een man of twintig in hetzelfde vak gaan staan, toen werd het wel opgepakt :-)

Schoot volgende keer harder schreeuwen  :0=
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 29, 2014, 19:21:34
IK stond in het andere uitvak en heb niemand van de vier gehoord en denk ook dat het niet te horen was in het ons gedeelte van het uitvak. Misschien komt dat omdat de vier de enige zijn in dat gedeelte van het uitvak die zongen. Rest om hen heen pakken dat niet op.
Tweede helft zijn wij met een man of twintig in hetzelfde vak gaan staan, toen werd het wel opgepakt :-)

Schoot volgende keer harder schreeuwen  :0=

Ja, sorry, ik had het te druk met het sms-en met mijn vriendinnetje

de Schoot

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 29, 2014, 19:21:34
Schoot volgende keer harder schreeuwen  :0=

Onmogelijk  :thumbsup

Nightmarelwd

Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 19:32:27
Ja, sorry, ik had het te druk met het sms-en met mijn vriendinnetje

smsen? Oldskool  :)
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 29, 2014, 20:01:25
smsen? Oldskool  :)

Zeker! Die nieuwe technologie snap ik niets meer van....

Utekleitrokken

Citaat van: de Schoot op augustus 29, 2014, 14:21:06
Ik zie dit maar als compliment   :D

Meer dan de helft let niet eens op wat ze zingen, die doen mee als meneer x ook begint.
Dat zijn IceBucket personen, meedoen om het meedoen......  :R :R :R



Zonder kuddegedrag komt er geen sfeer hoor  ;) Zou het dit seizoen lukken om héél Noord aan het schreeuwen te krijgen? Het is vaak genoeg veel te mak.

de Schoot

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 30, 2014, 00:21:19
Zonder kuddegedrag komt er geen sfeer hoor  ;) Zou het dit seizoen lukken om héél Noord aan het schreeuwen te krijgen? Het is vaak genoeg veel te mak.

Klopt, heeft ons de overwinning tegen Twente gekost.
Juist tegen het einde verslapt de 12e man vaak.
Benieuwd hoe het vanavond zonder uitvak gaat. ADO was het leukste publiek wat er in heeft gestaan vorig seizoen.
Er zullen wel veel voor het eerst een wedstrijd zien ipv het uitvak wat uit lopen dagen.

Nightmarelwd

Citaat van: de Schoot op augustus 30, 2014, 10:28:41
Klopt, heeft ons de overwinning tegen Twente gekost.
Juist tegen het einde verslapt de 12e man vaak.
Benieuwd hoe het vanavond zonder uitvak gaat. ADO was het leukste publiek wat er in heeft gestaan vorig seizoen.
Er zullen wel veel voor het eerst een wedstrijd zien ipv het uitvak wat uit lopen dagen.

Na de 1-1 valt het even stil en dan proberen we iedereen weer mee te krijgen, maar dan valt het pas op dat er veel nieuwe supporters zijn, die alleen maar zingen bij een voorsprong en na de gelijkmaker in zak en as zitten.

ADO en Groningen waren de beste uitvakken afgelopen seizoen.



MI-Sider for Life

Eewal

Citaat van: de Schoot op augustus 30, 2014, 10:28:41
Klopt, heeft ons de overwinning tegen Twente gekost.
Juist tegen het einde verslapt de 12e man vaak.
Benieuwd hoe het vanavond zonder uitvak gaat. ADO was het leukste publiek wat er in heeft gestaan vorig seizoen.
Er zullen wel veel voor het eerst een wedstrijd zien ipv het uitvak wat uit lopen dagen.

wanneer we harder hadden geschreeuwd was de bal inderdaad via Bijker op de paal gegaan!  :devil

Nightmarelwd

 
Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 10:37:33
wanneer we harder hadden geschreeuwd was de bal inderdaad via Bijker op de paal gegaan!  :devil

:_schater :_schater :_schater
MI-Sider for Life