Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Is er ook een reden voor dat nieuwe prachtige liedje?

SCC-J

Nieuw is het zeker niet. Werd in het verleden wel vaker gezongen. Geen reden, gewoon omdat het kan.

Casuals-lwd

Heel leuk liedje alleen heel jammer dat het perse uit A'dam komt......

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 24, 2014, 18:55:45
Heel leuk liedje alleen heel jammer dat het perse uit A'dam komt......
Tja, het assortiment Liwwadder liedjes is niet zo heel groot... Volgende keer maar wat uit het Volledammer repertoire? :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2014, 21:05:32
Tja, het assortiment Liwwadder liedjes is niet zo heel groot... Volgende keer maar wat uit het Volledammer repertoire? :devil

vond GENOT wel heel erg mooi klinken daar hoor!!
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2014, 21:05:32
Tja, het assortiment Liwwadder liedjes is niet zo heel groot... Volgende keer maar wat uit het Volledammer repertoire? :devil
Dan weet Ricky wat hem te doen staat  :devil

Verzin zelf dan een liedje, iets origineels zoals "Oh lwd the MI side". Dat hoor ik veel liever dan zo'n lied uut amsterdam

Galdiano

Dat mag je vinden.
Je komt zeker nog niet lang bij Cambuur?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Genot komt uit Groningen   :X

Lekker boeie ook of dat lied door een Amsterdammer gezongen wordt. Ik heb het bij Ajax iig nog nooit gehoord.

Welke bijdrage heb jij geleverd aan de originaliteit en diversiteit van liedjes?

Casuals-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2014, 22:37:30
Dat mag je vinden.
Je komt zeker nog niet lang bij Cambuur?
Nee niet echt maar 14 jaar....jij?

SCC-J

En dat heb je dat lied nog nooit gehoord? Kan gewoon niet!

Casuals-lwd

Citaat van: SCC-J op augustus 24, 2014, 22:58:09
En dat heb je dat lied nog nooit gehoord? Kan gewoon niet!
sta pas 4 jaar noord voorheen zuid en west... nooit gehoord

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1181
Citaat van: SCC-J op augustus 24, 2014, 22:54:27
Genot komt uit Groningen   :X

Ede :y
Henk, held, bedankt

dit is mien club

Sfeer
Wat ik jammer vind is dat heel veel songs in het stadion snel stil vallen. Waarom?
Omdat men geen ritme kan houden, het lijkt wel of we haast hebben bij de songs.
Direct na het inzetten van een song gaat het tempo zo snel omhoog dat de song in rap tempo al weer voor bij is. Dat is zonde want dit komt de sfeer niet ten goede.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Tukker

Citaat van: dit is mien club op augustus 27, 2014, 14:57:37
Sfeer
Wat ik jammer vind is dat heel veel songs in het stadion snel stil vallen. Waarom?
Omdat men geen ritme kan houden, het lijkt wel of we haast hebben bij de songs.
Direct na het inzetten van een song gaat het tempo zo snel omhoog dat de song in rap tempo al weer voor bij is. Dat is zonde want dit komt de sfeer niet ten goede.
Ritme en Cambuursupporters is net zo'n slechte combinatie als Cambuursupporters en buscombi.

Geldt niet alleen bij het zingen maar ook bij het klappen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Nightmarelwd

Citaat van: dit is mien club op augustus 27, 2014, 14:57:37
Sfeer
Wat ik jammer vind is dat heel veel songs in het stadion snel stil vallen. Waarom?
Omdat men geen ritme kan houden, het lijkt wel of we haast hebben bij de songs.
Direct na het inzetten van een song gaat het tempo zo snel omhoog dat de song in rap tempo al weer voor bij is. Dat is zonde want dit komt de sfeer niet ten goede.

Dat is nog nooit anders geweest.
MI-Sider for Life