Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Geweldig genoten van het Cambuur vak. Ikzelf zat schuinonder in Vak E, wat een geluid  :thumbsup

Alleen hoorde ik 1x...  "Ajax 1 wordt kampioen" ????

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 28, 2014, 09:39:27
Geweldig genoten van het Cambuur vak. Ikzelf zat schuinonder in Vak E, wat een geluid  :thumbsup

Alleen hoorde ik 1x...  "Ajax 1 wordt kampioen" ????

Maar je doekje hing bij ons in het uitvak?  8P
Henk, held, bedankt

losang09

Was lekker sfeertje . Ik zat op vak G en kreeg oorpijn van het volume wat er uit het uitvak kwam  :insane  Voor de rest van Feynoordkant soms wel geluid maar ook niet veel variatie in de songs. En dat jodengedoe is zielig , boeren uit drenthe -twente  die voor feyenoord in de trein mensen bangmaken stoere mannetjes zo hee.  :R     Support your local   |:)

siepelsjeu

Citaat van: losang09 op april 28, 2014, 12:41:52
Was lekker sfeertje . Ik zat op vak G en kreeg oorpijn van het volume wat er uit het uitvak kwam  :insane  Voor de rest van Feynoordkant soms wel geluid maar ook niet veel variatie in de songs. En dat jodengedoe is zielig , boeren uit drenthe -twente  die voor feyenoord in de trein mensen bangmaken stoere mannetjes zo hee.  :R     Support your local   |:)
Ik mijn trein zat er een tiental seizoenkaarthouders uit leeuwarden en bij zwolle stapten er tussen de 75-100 op

siepelsjeu

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 28, 2014, 09:39:27
Geweldig genoten van het Cambuur vak. Ikzelf zat schuinonder in Vak E, wat een geluid  :thumbsup

Alleen hoorde ik 1x...  "Ajax 1 wordt kampioen" ????
Waar was je doek?

Dokkumer

Als je uit Drenthe komt ben je voor Emmen :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 17:07:45
Als je uit Drenthe komt ben je voor Emmen :devil

Daarom zit het daar ook elke 2 weken vol  :_schater

TM

Citaat van: zeewolde op april 28, 2014, 08:37:40
Ik kreeg van een feyenoord fan die in het stadion was dat cambuur fans goed te horen waren maar dat het wel heel veel anti- dkv liedjes waren. Klopt dat?

Als jij 'Oh wat is het toch fijn om voor Cambuur te zijn, volgend jaar gaan we weer, Hoerenveen op en neer' een anti-dkv lied vindt, dan klopt het. Maar ik vind dit toch meer een pro cambuur.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 28, 2014, 17:56:57
Daarom zit het daar ook elke 2 weken vol  :_schater
Nee juh, daar woont niet een hasses :devil

EastSide058

Voor de (sfeer)liefhebbers


Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCC-J

Kunnen we ook ophouden met dat rook met die lampjes ? Ziet er echt zielig uit. 

En dat doek (gedrukt) wat je tegen Dkv gebruikt hebt weer gebruiken... Volgens mij moeten de "ultra's" zich maar eens meer verdiepen in het "ultra" gebeuren.


Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op mei 04, 2014, 12:32:42
Kunnen we ook ophouden met dat rook met die lampjes ? Ziet er echt zielig uit. 

En dat doek (gedrukt) wat je tegen Dkv gebruikt hebt weer gebruiken... Volgens mij moeten de "ultra's" zich maar eens meer verdiepen in het "ultra" gebeuren.

Een doek 2x gebruiken is echt not done, snap dat het doek veel heeft gekost en dat dit een reden is om het weer te gebruiken. Maar druk dan geen spandoek, maar verf er zelf één, dat is veel goedkoper. Zie veel creatieve geesten op de tribune die mooie spandoeken en graffiti's kunnen maken.

Irriteer me ook altijd dood aan die rookmachines met de licht, ech een verschrikking..

En als je rookbommen doet, doe er dan een stuk of 30 a 50 verspreid in de grachten van noord, dan ziet het het nog wat uit. Houd zelf ook meer van spandoeken over het publiek of sfeervellen, dan een doek die getakeld wordt. Knalvuurwerk en bengaalsvuurwerk vind ik ook mooi..

Het problem is meer dan er niet een geode organisatie achter zit. Vak 12 & 13 ligt bv. weer gescheiden van vak 14

scclwd

Wat een commentaar. Ga dan zelf iets organiseren ipv altijd kritiek te leveren. Ik vond het mooi, vooral dat prachtige spandoek voor Oost. En ja, ook de geel-blauwe rook. Bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen.

SCC-J

Citaat van: scclwd op mei 05, 2014, 16:51:32
Wat een commentaar. Ga dan zelf iets organiseren ipv altijd kritiek te leveren. Ik vond het mooi, vooral dat prachtige spandoek voor Oost. En ja, ook de geel-blauwe rook. Bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen.
wie zegt dat we dat niet doen?

dizzhead

#1079
Citaat van: SCC-J op mei 05, 2014, 17:02:23
wie zegt dat we dat niet doen?
En goed ook! Maar stop ajb met je negatieve toon richting kvc of ul. Jullie vertegenwoordigen beide een andere groep met kennelijk verschillende idealen. Leer er mee leven en stop deze kansloze steken onder de gordel.