Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1035
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 14, 2014, 14:52:38
15 thuiswedstrijden x 280 = 4200 km   :_schater
17 uitwedstrijden x ...

Tsjaa dat haal ik niet...
13 thuiswedstrijden x 280= 3640
10 uitwedstrijden x ... (inclusief Katwijk, exclusief Sneek Wit-Zwart te Garderen :_schater)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?

Vanaf 1975 (14 jaar) Cambuur in het hart! Op mijn 23ste Leeuwarden verlaten voor studie in Groningen, nu sinds 4 jaar in Apeldoorn. In Groningen bij een tafeltennisclub gespeeld, waar we in de jaren 90 als Cambuursupporters een reclamebord met het wapen van Cambuur hadden hangen  :_schater. (In Leeuwarden nog met Tukker bij een club gespeeld, die later in het Cambuur stadion speelde)


Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?
Ik ben een provinciaal.. Geboren in Harlingen en na bijna 10 jaar naar Dokkum gestuurd om zendelingenwerk te verrichten wat ik alweer bijna 30 jaar doe (anderhalf jaar in Zaandam gewoond vanwege werk). In de begindagen wel zowel bij Cambuur als bij dkv op de tribune gestaan, maar al snel bij de laatste afgehaakt (alleen naar de derby wou ik dan nog wel)

brambo3004

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?

Ik ben 1,5 jaar geleden naar Groningen uitgeweken omdat de studie en liefde mij riepen, maar als alles naar plan verloopt ben ik dit jaar weer inwoner van Leeuwarden. Kan maar niet wennen aan Groningen: de toren staat niet scheef, dat Groningse geknauw is onverstaanbaar en ik moet iedere keer treinen voor thuis- en uitwedstrijden.

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2014, 21:46:56
Vanaf 1975 (14 jaar) Cambuur in het hart! Op mijn 23ste Leeuwarden verlaten voor studie in Groningen, nu sinds 4 jaar in Apeldoorn. In Groningen bij een tafeltennisclub gespeeld, waar we in de jaren 90 als Cambuursupporters een reclamebord met het wapen van Cambuur hadden hangen  :_schater. (In Leeuwarden nog met Tukker bij een club gespeeld, die later in het Cambuur stadion speelde)


Klein wereldje toch he Kuzma. We hebben wel veel overeenkomsten; jij kon alleen veel beter tafeltennissen. En van die tafeltennisclub in Groningen kan ik me ook die gezellige huiskamerkantine met bankstel goed herinneren. De dame op de foto ben je later mee getrouwd?  :_schater ;)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 22:26:24
Klein wereldje toch he Kuzma. We hebben wel veel overeenkomsten; jij kon alleen veel beter tafeltennissen. En van die tafeltennisclub in Groningen kan ik me ook die gezellige huiskamerkantine met bankstel goed herinneren. De dame op de foto ben je later mee getrouwd?  :_schater ;)

Hum......, nee :zweep, maar die woont nu wel in Leeuwarden
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

Er word de laatste tijd steeds minder leeuwarderse muziek gedraaid in het stadion wel jammer in het begin van het seizoen kwam oh oldehove nog wel eens voorbij

Goudvinger

Citaat van: siepelsjeu op april 19, 2014, 16:53:03
Er word de laatste tijd steeds minder leeuwarderse muziek gedraaid in het stadion wel jammer in het begin van het seizoen kwam oh oldehove nog wel eens voorbij

Hang deels van het resultaat af. Na een overwinning draaien ze opzwepende muziek, bij mindere resultaten gaat men over op Liwwadder platen.

CambuurAmersfoort

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?

ik kom uit haarlem en toen ik in 2007 in Leeuwarden ging studeren voor de grap eens met wat vrienden naar cambuur-haarlem gaan kijken. het werd 1-3 maar de sfeer in het stadion ben ik niet meer vergeten. in de jare  erna steeds meer gekomen en nu, alweer 2 jaartjes afgestudeerd en met pijn in mn hart leeuwarden verlaten kijk ik telkens weken ernaar uit om die 150km heen e  150 terug te rijden voor mn club en mijn stad, want zo is het voor mij in de afgelopen 7 jaar toch wel gaan voelen, als thuiskomen!

Leovardiascc

dat mooie filmpje van rupppert met dat nummer van My heart beats for you , The yellow and the blue, is dat misschien niet wat voor op de tribune  |:) ?

zeewolde

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?
Van mijn tiende tot mijn achttiende in leeuwarden gewoond en tot 23 nog alle weekeinden. Daarna groningen, breda en duitsland. Paste vakanties aan om zoveel mogelijk wedstrijden van cambuur te zien. Sinds 2000 in zeewolde. Heb inmiddels vrouw, dochter van 6 en zoon van 3 ook cambuurgek gemaakt.

Utekleitrokken

#1046
Citaat van: Ruppppert op april 18, 2014, 17:55:19

Veel positieve reacties op je filmpje ruppppert! Is het te regelen dat het liedje voor de laatste thuiswedstrijd afgespeeld wordt?

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op april 26, 2014, 10:57:49


Veel positieve reacties op je filmpje ruppppert! Is het te regelen dat het liedje voor de laatste thuiswedstrijd afgespeeld wordt?
hebben we dan niets geleerd van de tsunami ?

Dokkumer

A-MEN. Niks regisseren, gewoon zelf uit volle borst gaan brullen!

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op april 26, 2014, 11:24:00
hebben we dan niets geleerd van de tsunami ?

Wat voor overeenkomst heeft dat met één liedje vóór de laatste wedstrijd van het seizoen?