Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: Zuid1991 op april 20, 2023, 22:15:45
Ik proef een positieve discussie wat iets kan opleveren richting de nabije toekomst (grotere groep fanatieke skreeuwers bijelkaar). Zoals the good old days |:)

Is uiteraard precies de bedoeling in het nieuwe stadion. De verhuizing geeft het momentum.

nee,wel?

zit er al een beetje beweging in, in een sfeer/ultras groep wel of geen trommel en roeptoeter  kledingkleuren ipv casual zwart etcetera etcetera? _O_ _O_ |:) |:)

Destroyer

Citaat van: nee,wel? op mei 08, 2023, 20:22:41
zit er al een beetje beweging in, in een sfeer/ultras groep wel of geen trommel en roeptoeter  kledingkleuren ipv casual zwart etcetera etcetera? _O_ _O_ |:) |:)

Roeptoeter  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

Citaat van: Destroyer op mei 08, 2023, 20:55:43
Roeptoeter  :_schater


nou uhh destroyer ik bin helemaal klaar met dij :y :y :y :_schater :_schater :_schater

nee mar even zonder gekhied ik vind ut wel interesant at er plannen ontwikkeld wurre voor het vormen van een te ontwikkelen sfeergroep of hoe ju ut noeme wille  dan fyn ik dat interresant at ik hier leze ken van su en su enzovoort weest wel in t nieuwe stadion op suud blieve weet ik niet hoe leuk dat is met een gastevak naast je dus at ik verhuze mut dan gaan ik liever naar noord dan naar oost |:)


Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2023, 16:01:02
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/hooligans-az-en-cambuur-laten-west-ham-en-groningen-vluchten-in-alkmaar/419159
Inderdaad Cambuur heeft ook een stel hersen en kanslozen die overal opduiken. Dit is het uitschot van onze stad en mogen ook nooit in verband met cambuur worden gebracht.

Galdiano

Dus omdat een journalist dit plaatst gaan we er maar vanuit dat het deels Cambuur is?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2023, 17:57:45
Inderdaad Cambuur heeft ook een stel hersen en kanslozen die overal opduiken. Dit is het uitschot van onze stad en mogen ook nooit in verband met cambuur worden gebracht.
nu nog even samenwerking in spelers graag :thumbsup

Inferno-058

#3383
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2023, 19:08:45
Dus omdat een journalist dit plaatst gaan we er maar vanuit dat het deels Cambuur is?  :_schater
Het klopt gewoon hoor, het is deels Cambuur. Ken wel een paar die heen zijn.

Mike SCC

Citaat van: Noordcambuur op mei 18, 2023, 19:10:34
nu nog even samenwerking in spelers graag :thumbsup

De laatste keer dat er spelers van Jong AZ naar Cambuur kwamen liep het goed af  |:) (maar bleven ze wel te lang...)

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2023, 19:33:03
Het klopt gewoon hoor, het is deels Cambuur. Ken wel een paar die heen zijn.

su hadden wel carpoole kennen, eerst bierke met elkaar drinke en in alkmaar  de harses inhouwe bij die tammo s

is het nou de youngboys die banden hewwe met az youngboys of met hele ben side?

Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op mei 19, 2023, 11:28:03
su hadden wel carpoole kennen, eerst bierke met elkaar drinke en in alkmaar  de harses inhouwe bij die tammo s

is het nou de youngboys die banden hewwe met az youngboys of met hele ben side?
Young Boys onderling ja, voor zover ik weet.

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op mei 19, 2023, 21:32:55
Young Boys onderling ja, voor zover ik weet.

oke.

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2023, 17:57:45
Inderdaad Cambuur heeft ook een stel hersen en kanslozen die overal opduiken. Dit is het uitschot van onze stad en mogen ook nooit in verband met cambuur worden gebracht.

werom mutte je su geliek weer allemaal kans en hersenloos noeme?  er sitte wel degelijk oek wel geleerde kopkes tussen bij de diverse harde kernen alleen lope su niet de hele week in driedelig pak, maar hangt ut oek wel s in de kast en gaat er ergens een knop om at je er een kick fan krije of een bitsje relle is een passie of hobby fan je wie bin wy dan om hun te veroordelen..........
het is makkelijk om te veroordelen hetgeen wat jij niet bent/kent .......

ik persoanlijk fyn dat altyd bitsjuh  slappehap gelyk klaar staan om te veroordelen......... zelfde als met de dkv rellen dat er lui binne die roepe nou die relskoppers waren niet bij de derby.........nee ut is oek su droom verder....

ieder sien ding de ??n struunt op hemelvaart over de bloemkesmarkt  de ander gaat stockcars kieken in blauwhus en de ander gaat naar alkmaar om tammo s en hammers op hun harses te rossen   nou dan he we allemaal wat te doen op hemelvaart

Zuid1991

Vraag: het nummer met de vlotte beat van Rommy (waar ik voor ga) is dat ergens te vinden?
Overigens een mooi nummer, zo vlak voor de wedstrijd  |:)