Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

V-man

>Het zou logischer zijn als hij bij ons thuis supporters verbied. Door dat voorstel schaar je elke SCC fan onder de noemer "fout".  Tekort door de bocht. De ellende kwam voort buiten het stadion en daar wordt SCC weer onevenredig voor gestraft. Buma faalt volkomen in deze.. klote zooi

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op februari 24, 2023, 12:21:14
Al meerdere malen zijn er geweldadige confrontaties geweest buiten het stadion waarin levensbedreigende situaties zijn ontstaan voor handhavers.
Dus dat er voldoende ME aanwezig was bij deze wedstrijd met hoogrisico lijkt mij dan ook niet verwonderlijk.
Dat jij stelt dat dit een uitlokkende werking zou hebben gehad wil ik scharen onder dom gelul en bevestig je hiermee waarom er is overgegaan tot een verbod op uit supporters. 8P
Waar het gemeente bestuur volledig aan voorbij is gegaan dit besluit te nemen zonder hierin de club te betrekken.
Overigens lijkt het mij nog een kwestie van tijd tot dit landelijk gaat gebeuren.
Dat het ook anders kan hebben we meegemaakt toen Cambuur de halve finale bekervoetbal speelde in en tegen Almaar.
Het uitvak zat vol met onze uitsupporters en wij hadden een kaart weten te bemachtigen buiten het uitvak. Toen we vroegen waar we koffie konden halen kwam een ras AZ supporter ons twee bekers koffie brengen. Wij hebben vrijuit kunnen ach-en en oooo-en en  juichen. De AZ supporters waren behangen met club uittingen, maar geen zwarte jackies met petjes en capuchonnetjes en sjaaltjes voor hun harses. Misschien is het verstandelijk vermogen af te lezen hoe men zich kleedt, maar dat lijkt mij voer voor sociologen.


Joh jij mag dat dom gelul vinden en stigmatiseren over fanatiekere supporters die dresscode black hanteren zegt meer over jou ....lekker commentaar leveren terwijl je zelf niet aanwezig was..... 


Ik schaar me achter het statement van the culture

Delfzijl/Cambuur

Nou ik ben er al lang helemaal klaar mee. Fanatiek supporten ok, maar dit idiote reltuig verpesten het voor iedereen. Verpruts je hele status als mooie club , verpest het voor je geel blauwe eigen supporters.
Gooi al je mooie sfeeracties en de beertjes bij Emmen in 1 x op de vuilnisbelt.
En schaad Cambuur enorm.
Dank je wel. Kut nep helemaal geen supporters. Want je naait ons allemaal, je club, je thuis en je uitpubliek.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op februari 24, 2023, 22:13:24
       


Joh jij mag dat dom gelul vinden en stigmatiseren over fanatiekere supporters die dresscode black hanteren zegt meer over jou ....lekker commentaar leveren terwijl je zelf niet aanwezig was..... 


Ik schaar me achter het statement van the culture
Ik schaar me volledig achter Vlampiep.
En dom gelul is het zeker niet, beste stuk wat ik hier laatste tijd heb gelezen....
Ga eerst s bij jezelf te rade.

weestwel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 25, 2023, 00:33:02
Nou ik ben er al lang helemaal klaar mee. Fanatiek supporten ok, maar dit idiote reltuig verpesten het voor iedereen. Verpruts je hele status als mooie club , verpest het voor je geel blauwe eigen supporters.
Gooi al je mooie sfeeracties en de beertjes bij Emmen in 1 x op de vuilnisbelt.
En schaad Cambuur enorm.
Dank je wel. Kut nep helemaal geen supporters. Want je naait ons allemaal, je club, je thuis en je uitpubliek.

De volgende keer allemaal maar een wit/blauw sjaaltje met platgeslagen hartjes om de nek om steun de betuigen na wat er allemaal is gebeurd.  _O_

Vlampiep

Ken dur weer alles van fiene, mar dan hou ik ut wel bij blauw geel en dou succes en sterkte met dien swat.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: weestwel op februari 25, 2023, 06:51:09
De volgende keer allemaal maar een wit/blauw sjaaltje met platgeslagen hartjes om de nek om steun de betuigen na wat er allemaal is gebeurd.  _O_

:zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2023, 20:59:51
Even over die rellen/stenengooiers veel van die gastjes waren jongens uit de stad en vriendjes daarvan die nooit naar Cambuur gaan, hoe kan Buma nou zeggen dat het om Cambuur-supporters gaat....

Ik erger mij mateloos aan het generaliseren. Ik kan mij vrij eenvoudig gedragen en relschoppers veroordelen. Het is te schandalig voor woorden dat het in Nederland gemeengoed is, ook en misschien wel zeker in de voetballerij, om iedereen maar te straffen voor het werk van een paar mafkezen. Het getuigt van weinig ambitie, och het zijn toch maar voetbalsupporters dat is maar een klein deel van mijn electoraat.

Prima. Ik neem twee Eagles mee de komende thuiswedstrijd. En dat zal, net als het voorbeeld van AZ uit, prima verlopen.

hobbes

Ik heb het gevoel dat Eagles, Emmen en RKC moeten lijden onder het feit dat Feyenoord hier ook nog naar toe moet. Die andere wedstrijden gaan geen problemen opleveren maar Buma doet het denk ik in de broek bij de gedachte aan een invasie van Rotterdamers, zeker als een kans is dat ze dan kampioen kunnen worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op februari 25, 2023, 11:42:23
Ik heb het gevoel dat Eagles, Emmen en RKC moeten lijden onder het feit dat Feyenoord hier ook nog naar toe moet. Die andere wedstrijden gaan geen problemen opleveren maar Buma doet het denk ik in de broek bij de gedachte aan een invasie van Rotterdamers, zeker als een kans is dat ze dan kampioen kunnen worden.
Die invasie zal nu alleen maar groter zijn...
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 25, 2023, 12:09:00
Die invasie zal nu alleen maar groter zijn...

Klopt, en minder te controleren

okkele

jullie kunnen zeiken over buma wat je wilt, veel andere opties heeft ie niet.
het zou mooi zijn als de ECHTE debielen gestraft worden maar ja, die mogen onherkenbaar en ongestraft hun "frustraties" uitten blijkbaar.
ik blijf het een belachelijk gezicht vinden zo`n kudde in het zwart geklede mannetjes.

wat is ook in godsnaam je iq als je denkt kliko`s over een hek naar mensen te mogen gooien wanneer je club verloren heeft?

een burgemeester is ook gewoon wat de benaming van zijn functie is , een hoofd voor de burgers en de stad en wanneer hij moet kiezen tussen relschoppers en andere mensen lijkt mij de keuze ook niet moeilijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Wie zijn de relschoppers geweest? Het moet niet moeilijk zijn om na te gaan of het Cambuur supporters zijn geweest? Nagaan of ze bij de wedstrijd zijn geweest, door de toegangsscan te checken? Volgens mij zijn het externe relschoppers, dit hebben we eerder dit seizoen al eens mee gemaakt. (stonden buiten het stadion te wachten aan de Inculindestraat) Het is waarschijnlijk onterecht om Cambuur en zijn supporters deze rellen aan te rekenen BUMA!!

Specuveter

Ik heb het allemaal redelijk kunnen meemaken na wedstrijd maar die relschoppers meteen na de wedstrijd zijn nooit en te nimmer bij de wedstrijd geweest.

okkele

Citaat van: PePe op februari 25, 2023, 13:00:00
Wie zijn de relschoppers geweest? Het moet niet moeilijk zijn om na te gaan of het Cambuur supporters zijn geweest? Nagaan of ze bij de wedstrijd zijn geweest, door de toegangsscan te checken? Volgens mij zijn het externe relschoppers, dit hebben we eerder dit seizoen al eens mee gemaakt. (stonden buiten het stadion te wachten aan de Inculindestraat) Het is waarschijnlijk onterecht om Cambuur en zijn supporters deze rellen aan te rekenen BUMA!!
nee?
die steengooier waar facebook vol mee staat......heb jij die?
die tokkies die de rondweg terroriseren.......heb jij de namen? waren ze bij de wedstrijd?
die kleine groepjes jeugd die je na de wedstrijd overal ziet zoeken in de wijk......ken jij ze?

natuurlijk zijn verreweg de meesten niet of nooit bij een wedstrijd maar mijn punt is dan dus ook dat je dat nooit kan bewijzen en dat dus niet een rol speelt bij besluiten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.