Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2023, 20:57:55
Dit was te verwachten mannen we gaan weer goed af in ons landje.
Op voetbal Primeur gaan we ook mooi af?
Alsof het voor het eerst is dat er ooit ergens gegooid is. Compleet doorgeslagen... Overigens geen enkel begrip voor de gooien, die mogen keihard aangepakt worden.
Overigens fel oneens met het besluit.  Opsporing is blijkbaar teveel werk waardoor niet betrokkenen de dupe worden. En laat dit met de voetbalwet niet de bedoeling zijn.
Alsof je buurman een steen door het raam van ern kroeg gooit en jij er niet meer welkom bent.  l8l
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2023, 21:19:12
Alsof het voor het eerst is dat er ooit ergens gegooid is. Compleet doorgeslagen... Overigens geen enkel begrip voor de gooien, die mogen keihard aangepakt worden.
Overigens fel oneens met het besluit.  Opsporing is blijkbaar teveel werk waardoor niet betrokkenen de dupe worden. En laat dit met de voetbalwet niet de bedoeling zijn.
Alsof je buurman een steen door het raam van ern kroeg gooit en jij er niet meer welkom bent.  l8l
zo zit het Dokkumer?.

mario

Gvd 14 jaar teruggeworpen door een stel mongolen. Dit gaat de club heel veel pijn doen. Bedankt klojoo's

Zuid1991

Citaat van: mario op februari 23, 2023, 21:37:16
Gvd 14 jaar teruggeworpen door een stel mongolen. Dit gaat de club heel veel pijn doen. Bedankt klojoo's
Te overdreven. Kom op. Ik keur het af ten zeerste af.
Maar het is al paar jaar aardig rustig buiten stadion.
Tis een maatschappelijk probleem, en gebeurt bij vele andere clubs.
De club kan er niks aan doen.
10.000 goedwillende supporters, in het nieuwe stadion hopelijk nog meer.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Groningen en den haag supporters op het veld, en  bij ons dit besluit????
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2023, 22:02:04
Groningen en den haag supporters op het veld, en  bij ons dit besluit????
klopt het is dit seizoen veel wedstrijden gespeeld zonder uitsupporters.
Kijk alleen maar KKD  Willem 2 tegen NAC  b.v. en Ajax tegen Feijenoord en kan nog wel ff doorgaan.

Dit plaatje past bij het seizoen.

Inferno-058

Citaat van: drg op februari 23, 2023, 20:25:36
Er wordt door de media geschreven alsof het na elke wedstrijd de situatie is. Terwijl in werkelijk een klein groepje teringlijers het nu verpest heeft voor de hele club en alle bezoekende clubs.

Ze hadden toch een stuk of 8 man opgepakt vorig weekend? Waarom nu die andere 10,000 straffen?
8 man opgepakt wil niet zeggen dat ze allemaal schuldig zijn. De daders zijn (grotendeels) niet opgepakt lijkt me want als dat wel zo was dan kom je ook niet met zo'n maatregel.

Treb

Fiene kut buma.

Bernardo

Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen straks, helemaal met Feyenoord thuis nog.

Trainert!

Wat een lachertje.
Voor 50 man moeten zoveel anderen boeten
Zorg zelf eens dat je het in de hand hebt als politie. Hoe kunnen mensen bijvoorbeeld proberen om containers over de hekken te gooien.

Het plezier in het spel neemt wel af op deze manier. Vooraf al bekend dat er duidelijk een aantal niet voor het spel komen maar voor andere zaken

V-man

Buma snapt er helemaal niks van. Afstandelijke regent past niet bij Lwd. Wat een domme beslissing!

Cor

Citaat van: Trainert! op februari 23, 2023, 23:31:45
Wat een lachertje.
Voor 50 man moeten zoveel anderen boeten
Zorg zelf eens dat je het in de hand hebt als politie. Hoe kunnen mensen bijvoorbeeld proberen om containers over de hekken te gooien.

Het plezier in het spel neemt wel af op deze manier. Vooraf al bekend dat er duidelijk een aantal niet voor het spel komen maar voor andere zaken

Het is ook wel grappig dat je de schuld nu bij de politie legt. Wat een lachertje dat "supporters" het nodig vinden om met van alles en nog wat te gooien. Als de politie wel een keer dat doet wat ze volgens mij en heel veel andere Nederlanders zouden moeten doen wordt het meteen door alle Spielbergs van Nederland gefilmd en volledig uit context op het net gekwakt.

De Gast

Citaat van: Trainert! op februari 23, 2023, 23:31:45
Het plezier in het spel neemt wel af op deze manier.

Met alle respect Trainert maar ik heb altijd het idee dat jij uberhaupt geen plezier in het spel hebt. Of in het supporter zijn van de club.

Zuid1991

Ben benieuwd als Cambuur zelf nog actie gaat ondernemen wbt de achterlijke actie van Buma.


nee,wel?

sommige goedbedoelde mediakanalen brengen het weer zo dat het bij cambuur zelf vandaan komt,maar het komt toch echt van die linkse fyne griffemeerde  die volgend jaar dkv burgemeester is :rodekaart