Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Citaat van: Destroyer op februari 23, 2023, 20:13:22
Bedankt, met als gevolg dat wij ook nergens meer mogen komen straks  ;(
ben er ook bang voor, dat t straks die kant ook nog op gaat.  ;(

michello

Ongelofelijk. Is dit ooit eerder voorgekomen? Het is een schande. Wat er na de wedstrijden gebeurd en dat dit dan de consequentie moet zijn. :(

drg

Er wordt door de media geschreven alsof het na elke wedstrijd de situatie is. Terwijl in werkelijk een klein groepje teringlijers het nu verpest heeft voor de hele club en alle bezoekende clubs.

Ze hadden toch een stuk of 8 man opgepakt vorig weekend? Waarom nu die andere 10,000 straffen?

Bernardo

Tja, burgemeesters willen dat al jaren. Kwestie van tijd dat het overal gebeurd is.

EdsjeSCC

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2023, 20:25:45
Tja, burgemeesters willen dat al jaren. Kwestie van tijd dat het overal gebeurd is.

Dat zou wat mij betreft een mooi signaal zijn om dan juist elke stad te gaan slopen als je ploeg daar speelt

Dokkumer

Ik gooi er maar een wiekie tegenaan  :0=FIENE BOEF
De echte, dat lees je :devil

Stiens

Citaat van: EdsjeSCC op februari 23, 2023, 20:27:24
Dat zou wat mij betreft een mooi signaal zijn om dan juist elke stad te gaan slopen als je ploeg daar speelt

:wall :wall :wall

EdsjeSCC

Citaat van: Stiens op februari 23, 2023, 20:32:59
:wall :wall :wall

Ik zeg niet dat je dat moet doen he, bedoel er mee dat ik dat dan zie gebeuren.
Voor de duidelijkheid

Treb

Wat een compleet achterlijk besluit. Wel lekker rustig nu op Oost.

Noordcambuur

Dit was te verwachten mannen we gaan weer goed af in ons landje.
Op voetbal Primeur gaan we ook mooi af?

hobbes

Dat gaat wat worden tegen Feyenoord. Het zal hun kampioenswedstrijd maar zijn.

Treb

Citaat van: hobbes op februari 23, 2023, 20:58:13
Dat gaat wat worden tegen Feyenoord. Het zal hun kampioenswedstrijd maar zijn.

Dat gaat leuk worden ja.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op februari 23, 2023, 20:58:13
Dat gaat wat worden tegen Feyenoord. Het zal hun kampioenswedstrijd maar zijn.
zet je seizoenskaart op marktplaats?.

michello

Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2023, 21:04:16
zet je seizoenskaart op marktplaats?.

Kansloos. Alles wordt in de gaten gehouden. Er zijn afgelopen zondag ook kaarten geblokkeerd omdat ze op marktplaats stonden.

Dokkumer

Er zijn genoeg andere mogelijkheden..
De echte, dat lees je :devil