Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Cor op februari 20, 2023, 15:19:53
Sfeer en interactie hangt volledig samen met resultaat en passie op het veld. Laat dat nu net ontbreken.

Amen. De sfeer die veel andere clubs hanteren is hartstikke leuk voor ze, maar die staat vaak volledig los van de wedstrijd die zich afspeelt. Daar ben ik niet zo van gecharmeerd.

Inferno-058

#3196
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2023, 20:41:04
Vriend van mij zei nog....hoop niet dat die 500 boeren ons overschreeuwen......helaas. :zucht
Overschreeuwen is een groot woord, zij zongen ook pas massaal na de 1-2. Maar bij ons was het idd dieptriest qua sfeer.

Citaat van: papier op februari 20, 2023, 21:15:24
Amen. De sfeer die veel andere clubs hanteren is hartstikke leuk voor ze, maar die staat vaak volledig los van de wedstrijd die zich afspeelt. Daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
Je moet ook zingen als het team in een moeilijke fase zit niet alleen als we het goed doen. Je kan het ook zo zien, wij stoppen met zingen waardoor het team stopt met voetballen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op februari 20, 2023, 22:29:26
Je moet ook zingen als het team in een moeilijke fase zit niet alleen als we het goed doen. Je kan het ook zo zien, wij stoppen met zingen waardoor het team stopt met voetballen.
Dat is ook wat ik mis, of anders: als wij er niet meer in geloven gaan de spelers er ook niet meer in geloven
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2023, 22:39:12
Dat is ook wat ik mis, of anders: als wij er niet meer in geloven gaan de spelers er ook niet meer in geloven

We zijn ook verwend he, het was altijd achterover leunen en wachten op de goal. En dan zijn we ook nog eens een paar jaar niet geweest ivm corona. Dat vuurtje is er wel maar moet mi. wel worden aangewakkerd door de spelers. Gasgeven hoort daar bij en dat missen we nog wel eens. Maarja, als wij een keer schaven dan krijgen we drie rood en een penalty tegen die overgenomen mag worden tot hij er in zit, dus ik snap ook wel dat men dat niet doet.

PePe

Met dat gepiel met de bal achterin, rond te spelen, daar wordt ik niet vrolijk van. Het enthousiasme om te gaan aanmoedigen daalt dan erg snel.

Stiens


EdsjeSCC

Omdat een paar debielen zich daar niet kunnen gedragen zijn allerlei supporter(schare)s die er niks mee te maken hebben de dupe.

Wat een wereld

AL


Specuveter

Zuurtje eerste klas :R

Stiens

Met dank aan de 15/16 jarige raddraaiers die met stenen lopen te gooien en notabene een eigen supporter verwonden.

CambuurAmersfoort

Hekel aan dat kutvolk dat denkt dat dit normaal is om je zo te misdragen.

Maar wat een slappe zakken actie van Buma ook. Geen noemenswaardige incidenten in het afgelopen jaar tot vorig weekend en meteen een dergelijke beslissing is schandalig en maakt het voetbal kapot.

Hele sfeer gaat er ook aan zonder uitsupporters.

Destroyer

Bedankt, met als gevolg dat wij ook nergens meer mogen komen straks  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Die ongeregeldheden waren er enkel tegen die lui van dkv. Nu zijn alle andere clubs de dupe. Zwak

Dokkumer

Tegen Twente en Volendam ging het ook al mis
De echte, dat lees je :devil

Scc4-ever