Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Dit seizoen is alles KUT alles heeft te maken met het spel GEEN passie op het veld en dat zie je terug op het veld.

We gaan volgend seizoen KKD spelen en dan gaat de sfeer nog minder worden.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:19:16
Dit seizoen is alles KUT alles heeft te maken met het spel GEEN passie op het veld en dat zie je terug op het veld.

We gaan volgend seizoen KKD spelen en dan gaat de sfeer nog minder worden.

Als we dan eindelijk weer in de KKD spelen, stop je dan ook met posten?

oost

Hij heeft deels wel gelijk natuurlijk de waardeloze resultaten en spel heeft zijn weerslag op de tribune. Echter  weiger ik nog steeds om de handdoek te gooien met de nieuwe spelers moet er echt nog wel wat mogelijk zijn. Foor vandaag goed |:) water pech met de afronding maar ook die komt er wel. Straks met foor op 10 mahi op links johnsen spits water rechts gaan we echt veel meer goals maken

Holwerd voor Cambuur

"Jodenpubliek" zingen tegen Ajax-supporters.... Juist ja :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Wat verwacht je dan?.
Een kolkend stadion met zo.n wedstrijd??

Treb

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2023, 15:28:32
"Jodenpubliek" zingen tegen Ajax-supporters.... Juist ja :|

Die was oek hilarisch ja  :_schater

Vlampiep

Citaat van: oost op februari 05, 2023, 15:28:21
Hij heeft deels wel gelijk natuurlijk de waardeloze resultaten en spel heeft zijn weerslag op de tribune. Echter  weiger ik nog steeds om de handdoek te gooien met de nieuwe spelers moet er echt nog wel wat mogelijk zijn. Foor vandaag goed |:) water pech met de afronding maar ook die komt er wel. Straks met foor op 10 mahi op links johnsen spits water rechts gaan we echt veel meer goals maken
Hoeveel krediet wil je Vd Water nog geven, brengt niets, zet geen druk, kan zijn man niet voorbij komen enz. Op de bank met die vent. Die scoringskans had hij vanmiddag ook moeten benutten in plaats van de bal de tribune in te jassen en als je hem iedere wedstrijd in de basis laat beginnen en Paulissen op de bank, heb je als trainer een rare manier van redeneren.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2023, 16:02:40
Hoeveel krediet wil je Vd Water nog geven, brengt niets, zet geen druk, kan zijn man niet voorbij komen enz. Op de bank met die vent. Die scoringskans had hij vanmiddag ook moeten benutten in plaats van de bal de tribune in te jassen en als je hem iedere wedstrijd in de basis laat beginnen en Paulissen op de bank, heb je als trainer een rare manier van redeneren.

Die had hij moeten maken, al was het wel met zijn verkeerde been. Maar ik had toch vooral medelijden met hem vandaag. Ren-je rot voorin, terwijl hij eigenlijk wel wist dat het voor Lul met de korte voornaam was.

Plus dat hij een type speler is die j?ist de steun van het publiek nodig heeft ipv wisselgebaren van verschillende supporters.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Met dit voetbal en deze trainer krijg je het publiek er ook niet achter.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 05, 2023, 15:21:13
Als we dan eindelijk weer in de KKD spelen, stop je dan ook met posten?
nee natuurlijk niet Treb?..fijne avond  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 16:30:40
nee natuurlijk niet Treb?..fijne avond  :_schater

We zullen het zien...!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: oost op februari 05, 2023, 15:28:21
Hij heeft deels wel gelijk natuurlijk de waardeloze resultaten en spel heeft zijn weerslag op de tribune. Echter  weiger ik nog steeds om de handdoek te gooien met de nieuwe spelers moet er echt nog wel wat mogelijk zijn. Foor vandaag goed |:) water pech met de afronding maar ook die komt er wel. Straks met foor op 10 mahi op links johnsen spits water rechts gaan we echt veel meer goals maken
Treb snapt er helemaal niks van blijft zo?n klein jongetje die even wat te vertellen heeft hier.

Snotneus

Treb

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 16:34:57
Treb snapt er helemaal niks van blijft zo?n klein jongetje die even wat te vertellen heeft hier.

Snotneus

Snotneus nog wel  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 15:19:16
Dit seizoen is alles KUT alles heeft te maken met het spel GEEN passie op het veld en dat zie je terug op het veld.

We gaan volgend seizoen KKD spelen en dan gaat de sfeer nog minder worden.
In de KKD tijden met prachtige sfeer gehad. Niks van die "coke" zingende kutkoters maar heerlijk fanatiek.
De echte, dat lees je :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2023, 17:00:37
In de KKD tijden met prachtige sfeer gehad. Niks van die "coke" zingende kutkoters maar heerlijk fanatiek.

Precies dokkie! Wat zijn we gvd nu verwend aan het doen!! Is de mentaliteit tegenwoordig bij de jeugd zeker? Ow het loopt niet lekker, of het is tegen een top tegenstander of het voetbal is kut, we houden onze smoel wel. Belachelijk!!!! Vroeger stond je met 3-4000 man onderaan in de eerste divisie ook 90 minuten lang kabaal te maken. Daar stonden we bekend om. Trommel moest paar jaar geleden weg want dat was minder voor de sfeer.... Nou wat hebben we sprongen gemaakt. Nu staan we tegen hekwerk te slaan en worden we overstemd door een josti band in het uitvak. Maar er zal wel.weer een excuus zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22