Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Dokkumer op januari 22, 2023, 21:29:59
Ik herinner mij nog een tijd in de kelder van de KKD waarin de sfeer gewoon top was.
dat komt mede doordat er ons een Cambuur 2.0 is beloofd, de verwachtingen zijn te hoog gemaakt door de technische staf.

papier

Citaat van: Jandehulk op januari 22, 2023, 21:37:30
dat komt mede doordat er ons een Cambuur 2.0 is beloofd, de verwachtingen zijn te hoog gemaakt door de technische staf.

Volgens mij niet door de staf, meer door directie en specifiek door de media. Heb meer het idee dat we die negatieve gevoelens mij hen moeten uiten en de spelers en TS positief moeten steunen. Want hoewel het niet loopt en eigenlijk alles wel tegenzit kan ik ze niet verwijten er met de pet naar te gooien.

Sakas

Citaat van: Jandehulk op januari 22, 2023, 21:37:30
dat komt mede doordat er ons een Cambuur 2.0 is beloofd, de verwachtingen zijn te hoog gemaakt door de technische staf.

Dit is Cambuur 2.0, niet beter maar slechter?.. verkeerd ge?nterpreteerd door iedereen?.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

nee,wel?

lekker sfeertje vanavond in ut uutfak zondag thuus maar weer :y |:)

PePe

Citaat van: Sakas op januari 22, 2023, 22:41:38
Dit is Cambuur 2.0, niet beter maar slechter?.. verkeerd ge?nterpreteerd door iedereen?.

Het moet dus eigenlijk Cambuur 0.2 zijn.

Sakas

Citaat van: PePe op januari 27, 2023, 00:40:44
Het moet dus eigenlijk Cambuur 0.2 zijn.

Dat denk ik wel :_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Dokkumer

Citaat van: PePe op januari 27, 2023, 00:40:44
Het moet dus eigenlijk Cambuur 0.2 zijn.
0.0 toch?
De echte, dat lees je :devil

Zuid1991

Een tip voor de mensen die het lezen binnen Cambuur en er dus over gaan:
Laat de oud-speler ook naar Noord gaan voor de wedstrijd.
A omdat hij het toejuichen en applaus verdient
B omdat er toch geen zak van het interview te verstaan is door de slechte geluidsinstallatie.
Noord hoort nu niks en dan is er ook vaak geen applaus na afloop voor desbetreffende speler.


fred

Prima sfeertje gisteren

Destroyer

Wat een aftakeling van onze kant man. Drama. Bijna niets gehoord en dan op het laatst Feyenoord liedjes zingen. Afgrijselijk. Past precies bij het beeld waarin we nu zitten.  ;( 

En wanneer komt er een verbod op trommels in het uitvak?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Diepte punt van vandaag is echt noord met hun K joden :(

En feyenoord liederen zingen terwijl je 0-3 achterstraat en compleet wordt weggespeeld :wall

R058

Citaat van: oost op februari 05, 2023, 15:10:32
Diepte punt van vandaag is echt noord met hun K joden :(

En feyenoord liederen zingen terwijl je 0-3 achterstraat en compleet wordt weggespeeld :wall
Vond dat ook beschamend ja.

PePe

Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2023, 12:15:46
Een tip voor de mensen die het lezen binnen Cambuur en er dus over gaan:
Laat de oud-speler ook naar Noord gaan voor de wedstrijd.
A omdat hij het toejuichen en applaus verdient
B omdat er toch geen zak van het interview te verstaan is door de slechte geluidsinstallatie.
Noord hoort nu niks en dan is er ook vaak geen applaus na afloop voor desbetreffende speler.

Eens, de Fred van Dijk show stop daar maar mee. Je verstaat er geen bal van!! Verspilde energie.

Treb

Sfeer was echt belachelijk slecht.

Een beetje hetzelfde als wat we iedere week voorgeschoteld krijgen.

Unknown

Sfeer is sowieso al tijdje matig. Zelf bij het opnoemen van onze selectie klinkt er al tijden geen gejuich meer. Was vroeger wel anders.

Anti joden liedjes heb in ook helemaal niks mee, beetje uitvak proberen te provoceren, terwijl we beter onze spelers kunnen ondersteunen..

Ga er vanuit dat de sfeer over 2 weken wel weer ouderwets is?