Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Gelukkig waren de 'sfeer' vlaggen van Kern van Cambuur weer aanwezig  :_schater #triesteboel

nee,wel?

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2023, 20:00:12
"We've lost the ball; we've got the ball" bijvoorbeeld :_schater https://www.youtube.com/watch?v=_GvmEvNbIKM

ja en zo  zijn er wel meer  :y :thumbsup

Specuveter

Vond de sfeer gisteren nog wel meevallen gelukkig
Zelfs toen we 0-3 achterstanden.

papier

Niet dat domme coke nummer gehoord. Wel Rommy, hulde.

Treb

Vond de sfeer zelfs uitstekend gisteren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op januari 22, 2023, 10:43:26
Vond de sfeer zelfs uitstekend gisteren.
Hum... de keeper bij elke uittrap toe joelen is begrijpelijk, maar om dat uitstekend te noemen?
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Het begon ook meteen lekker, publiek er zin in, aardig begin aan de wedstrijd door het team.. je begon bijna te denken aan een ouderwets avondje cambuur.
En toen begon de ellende door een paar slapjanussen in de 10e minuut

Inferno-058

Citaat van: papier op januari 22, 2023, 10:08:08
Niet dat domme coke nummer gehoord. Wel Rommy, hulde.
Nee? Werd wel gezongen aan het begin. Rdelijke sfeer voor zo'n wanvertoning!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vond het publiek erg mild, vooral gelaten en berustend
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 22, 2023, 14:54:22
Ik vond het publiek erg mild, vooral gelaten en berustend

Dat is de situatie waarin we al een hele poos zitten. Ten opzichte van Volendam thuis vond ik het minder slecht, na de 0-1 tegen Volendam was het met de spelers klaar maar qua support (voor mijn gevoel) ook wel. Gisteren merkte ik dat minder.

Incasseringsvermogen hebben we in ieder geval wel.

Jandehulk

Lekker druk maken over de sfeer  8P...zijn wel andere dingen die prioriteit hebben lijkt mij .

papier

Citaat van: Jandehulk op januari 22, 2023, 18:14:15
Lekker druk maken over de sfeer  8P...zijn wel andere dingen die prioriteit hebben lijkt mij .

Sfeer is de enige knop waar wij als supporters actief aan kunnen draaien volgens mij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op januari 22, 2023, 18:08:55
Incasseringsvermogen hebben we in ieder geval wel.

Dat is een onderdeel van de Cambuuropvoeding  :_schater
Henk, held, bedankt

Jandehulk

Citaat van: papier op januari 22, 2023, 18:19:05
Sfeer is de enige knop waar wij als supporters actief aan kunnen draaien volgens mij.
hangt toch af van resultaten...

Dokkumer

Ik herinner mij nog een tijd in de kelder van de KKD waarin de sfeer gewoon top was.
De echte, dat lees je :devil