Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Eewal op november 19, 2022, 14:04:54
prima, maar bij ons is het nu ook regelrechte flut.
Wat?

Galdiano

Citaat van: Eewal op november 19, 2022, 14:04:54
prima, maar bij ons is het nu ook regelrechte flut.

Liever flut dan nep!  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Een compliment aan de mensen die op plekken in de stad een mooie geel-blauwe graffiti hebben gemaakt van Cambuur. Nu ook op hokje in de Coopmanstraat. Prachtig!

En ik ben ook van mening dat doeken geschilderd moeten worden. Dat hoort bij de cultuur van ons clupke.
Er worden werkelijk prachtige doeken gemaakt.

Laten we met z'n allen gaan knallen qua sfeer vanaf januari.
Want Cambuur is met sien allen! |:)
Op naar handhaving!


Zuid1991

#3108
Ut klinkt clich? maar Henk het zwaar geliek in sien kerstboodskap: de schouders eronder en allen positief!
Handhaving is super belangrijk.
Laten we met sien allen Cambuur over 2 weken naar de eerste overwinning in ut nieuwe jaar skreewuh!
Met sien allen de ouderwetse cambuursfeer!
Fijne feestdagen nog  |:)



fred

De ouderwetse Cambuursfeer....doet mij terug denken aan de tijden dat we bijna kapot waren, met amper 3.000 man op de tribunes was de sfeer vele malen beter dan nu met 10.000  :|

Inferno-058

Het harde is er wel van af, het begint steeds meer een degelijke familieclub te worden en ja dat komt de sfeer niet ten goede...

nee,wel?

vond gister in groesbeek de zelfspot wel vermakelijk met de engelse chant : we lose every week, we lose every week ,you' re nothing special we lose every week

nog enkele chants voor als we weer niet scoren maar toch even kunnen juichen : let's pretend, let's pretend, let's pretend we scored a goal.

of voor als we uit of thuis winnen:  we're winning away  we're winning awaaaaayyyy how shit you must be we're winning away


we winning at home we winning at hooomeee how shit you must be we winning at home

niet iedereen zal zich er in kunnen vinden maar sommige uk chants hebben wel wat.


Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op januari 12, 2023, 20:13:13
vond gister in groesbeek de zelfspot wel vermakelijk met de engelse chant : we lose every week, we lose every week ,you' re nothing special we lose every week

nog enkele chants voor als we weer niet scoren maar toch even kunnen juichen : let's pretend, let's pretend, let's pretend we scored a goal.

of voor als we uit of thuis winnen:  we're winning away  we're winning awaaaaayyyy how shit you must be we're winning away


we winning at home we winning at hooomeee how shit you must be we winning at home

niet iedereen zal zich er in kunnen vinden maar sommige uk chants hebben wel wat.
Bin toch niet in Engeland?

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op januari 13, 2023, 17:36:26
Bin toch niet in Engeland?

nee bij t dooie sfeerloze cambuur

must beter lezuh ju ZELFSPOT hew ik t over

weestwel

Met een beetje gevoel voor zelfspot zou je ook kunnen gaan juichen bij een doelpunt van de tegenstander.  w:)

Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op januari 14, 2023, 03:43:35
nee bij t dooie sfeerloze cambuur

must beter lezuh ju ZELFSPOT hew ik t over
Weet ik juh, maar doe dan gewoon NL.

nee,wel?

Citaat van: weestwel op januari 14, 2023, 05:00:53
Met een beetje gevoel voor zelfspot zou je ook kunnen gaan juichen bij een doelpunt van de tegenstander.  w:)


:zucht :zucht :zucht :zucht :X :X :X :X :( :( :( :( :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart
NEVER  meestal wel een stoel of zijwand o.i.d in de buurt om een skop of beuk tegen aan te geven uut irritatie frustratie of dergelijk

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op januari 14, 2023, 17:11:05
Weet ik juh, maar doe dan gewoon NL.

trek t die niet aan jonguh

mario

Wat een prima actie van onze meegereisde supporters. Diep respect, mag ook wel eens gezegd worden  _O_

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 12, 2023, 20:13:13
niet iedereen zal zich er in kunnen vinden maar sommige uk chants hebben wel wat.

"We've lost the ball; we've got the ball" bijvoorbeeld :_schater https://www.youtube.com/watch?v=_GvmEvNbIKM
SC Cambuur Kampioen 2019-2021