Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

#3090
Staanvak wordt aan gewerkt, maar is niet eens het grootste zorgpunt mbt het nieuwe stadion momenteel

Zuid1991

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2022, 16:50:09
Staanvak wordt aan gewerkt, maar is niet eens het grootste zorgpunt mbt het nieuwe stadion momenteel
Wat zijn de andere zorgpunten dan,?

nee,wel?

nieuwe liedjes komen niet uit de lucht vallen, dus die mutte dan toch ergens uut iemand sien creatieve geest komme.

KlinkHamer

Dat de teksten ergens te lezen zijn, zou ook een hoop schelen.
Al sta ik er naast of er tussen, versta er nooit geen reet van.
Ik moet naar Schoonenberg ik weet het......

weestwel

Citaat van: Zuid1991 op oktober 27, 2022, 18:07:28
Wat zijn de andere zorgpunten dan,?

De toiletten?  :hein :zweep

nee,wel?

Citaat van: Westerpark op oktober 27, 2022, 16:50:09
Staanvak wordt aan gewerkt, maar is niet eens het grootste zorgpunt mbt het nieuwe stadion momenteel

lekkerder bier ipv :ams :rodekaart                          :hein |:)

Destroyer

Directie  :0= beloof 1 ding. Laat het in het nieuwe stadion niet zon georganiseerde lichtshow en circusact  show worden als in dkv worden :zucht ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 17:05:03
Directie  :0= beloof 1 ding. Laat het in het nieuwe stadion niet zon georganiseerde lichtshow en circusact  show worden als in dkv worden :zucht ;(
begint een discotheek te worden.

nee,wel?

her en der lees ik op het forum met betrekking tot vlaggen en sfeer en dergelijke dat sommige medeforummers het hedendaagse helemaal niks vinden en anderen het wel weer prima vinden

misschien kunnen ideeen voor nieuwe vlaggen en banieris  en dergelijke uitgewerkt worden op papier en dan in overleg met een sponsor, en dan kan dit misschien uitgewerkt worden (haan reklame in stiens)  of vergelijkbare sponsoren die we in de gelederen hebben zodat dit in het nieuwe stadion mooi tot zijn recht komt ( niet om huidige sfeercommisie kvc te passeren)

Galdiano

Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 17:16:15
her en der lees ik op het forum met betrekking tot vlaggen en sfeer en dergelijke dat sommige medeforummers het hedendaagse helemaal niks vinden en anderen het wel weer prima vinden

misschien kunnen ideeen voor nieuwe vlaggen en banieris  en dergelijke uitgewerkt worden op papier en dan in overleg met een sponsor, en dan kan dit misschien uitgewerkt worden (haan reklame in stiens)  of vergelijkbare sponsoren die we in de gelederen hebben zodat dit in het nieuwe stadion mooi tot zijn recht komt ( niet om huidige sfeercommisie kvc te passeren)

Doeken en vlaggen horen niet gedrukt te worden.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Mike SCC

Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 17:05:03
Directie  :0= beloof 1 ding. Laat het in het nieuwe stadion niet zon georganiseerde lichtshow en circusact  show worden als in dkv worden :zucht ;(

God wat een ergernis was dat, van de LED-show en knipperende lichtmasten tot het dweilorkest en het in-de-maat-vlaggetjes-zwaaien aan toe  :_schater

papier

Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 17:05:03
Directie  :0= beloof 1 ding. Laat het in het nieuwe stadion niet zon georganiseerde lichtshow en circusact  show worden als in dkv worden :zucht ;(

Zijn ze overigens niet de enige in. Het is volgens mij ook al bij Telstar, PSV, Ajax. Vreselijke ontwikkeling.

Galdiano

Citaat van: papier op november 16, 2022, 08:07:01
Zijn ze overigens niet de enige in. Het is volgens mij ook al bij Telstar, PSV, Ajax. Vreselijke ontwikkeling.

Zelfs in Emmen beginnen ze er al mee.
Dat moet hier absoluut niet gebeuren.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

ik weet niet hoe ze de doeken maken of ze dat met projectie doen en dan schilderen
maar de mensen die het huidige niks vinden kom dan met ideeen

Eewal

Citaat van: Galdiano op november 16, 2022, 08:27:45
Zelfs in Emmen beginnen ze er al mee.
Dat moet hier absoluut niet gebeuren.  :R
prima, maar bij ons is het nu ook regelrechte flut.