Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 link=topic=48. :)#msg316653 date=1666616314
Meld je aan bij KVC zou ik zeggen zodat je mee kan helpen aan betere vlaggen ipv op internet kritiek te hebben.
ik heb kritiek dat mag toch?.
Ga met collectebussen staan bij ingangen voor de wedstrijd.
Maak meer bekend bij de supporters dat ze wat kunnen doen voor KVC.
Vraag bij de sponsoren dat ze een kleine geldbedrag willen overmaken enz,enz.

En ik doe al wat voor de club  :)

kapseltje

Die vlaggen zijn toch mooi man. Stukje rauwheid zit er in verwerkt; met ducktape en andere fratsen zit het aan elkaar vast. Unieke vlaggen. Ik houd er wel van

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: kapseltje op oktober 24, 2022, 23:29:44
Die vlaggen zijn toch mooi man. Stukje rauwheid zit er in verwerkt; met ducktape en andere fratsen zit het aan elkaar vast. Unieke vlaggen. Ik houd er wel van
Vind ik ook. Mooier is er niet, je kunt de nieuwste en mooiste vlaggen ophangen maar die stralen de helft niet zoveel uit als dit heerlijke rommelpotje bijelkaar.
Lekker laten hangen dit zijn wij.
Dit is Cambuur.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 25, 2022, 06:15:21
Vind ik ook. Mooier is er niet, je kunt de nieuwste en mooiste vlaggen ophangen maar die stralen de helft niet zoveel uit als dit heerlijke rommelpotje bijelkaar.
Lekker laten hangen dit zijn wij.
Dit is Cambuur.
het gaat mij om de zwaai vlaggen.

siepelsjeu

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 19:14:32
Nog even wat hebben we bij Cambuur Leeuwarden niet betere vlaggen wat we nu hebben.
Het ziet er niet uit om voor te schamen doe dan liever niks :_schater
Eens die zwaaivlaggen van kvc zijn echt triest

V-man

Het lijkt wel of er steeds hetzelfde "gezongen wordt": Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwaren en In Leeuwarden snuiven ze coke ( pfff). Het mooie clublied: O leeuwarden, de MI side enz...hoor je nog amper. Evenals andere "liederen"..

papier

Citaat van: V-man op oktober 25, 2022, 21:08:09
Het lijkt wel of er steeds hetzelfde "gezongen wordt": Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwaren en In Leeuwarden snuiven ze coke ( pfff). Het mooie clublied: O leeuwarden, de MI side enz...hoor je nog amper. Evenals andere "liederen"..

Het is betreurenswaardig.

Drumfather SCC

Citaat van: V-man op oktober 25, 2022, 21:08:09
Het lijkt wel of er steeds hetzelfde "gezongen wordt": Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwaren en In Leeuwarden snuiven ze coke ( pfff). Het mooie clublied: O leeuwarden, de MI side enz...hoor je nog amper. Evenals andere "liederen"..

Het is zeer treurig inderdaad en zolang er dat soort liederen gebezigd worden moeten we het maar niet meer over sfeer hebben

We zijn over onze piek heen en glijden alleen maar verder weg gezien het niveau wat er van de tribunes komt.
Als dit het nieuwe elan qua nummers is? Tsja....

De ''hel'' is gedoofd

thankyou

Veel stadion verboden welke een belangrijke bijdrage leveren aan de sfeer, kleine kinderen jongens en meisjes op vak 14, 15 (wel mooi nieuwe aanwas maar dan voor in andere vakken).
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

#3084
Wel eens eerder gezegd. Oplossing is georganiseerde support vanuit ??n vak, zonder megafoon of trommel wel 90 minuten sfeer.

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2022, 18:42:25
Wel eens eerder gezegd. Oplossing is georganiseerde support vanuit ??n vak, zonder megafoon of trommel wel 90 minuten sfeer.

Trommel is toch al lang weg? Staat nu altijd iemand op ijzeren hek te meppen  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op oktober 26, 2022, 21:10:08
Trommel is toch al lang weg? Staat nu altijd iemand op ijzeren hek te meppen  :?

Staat ook zonder trommel :P

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2022, 18:42:25
Wel eens eerder gezegd. Oplossing is georganiseerde support vanuit ??n vak, zonder megafoon of trommel wel 90 minuten sfeer.
Oplossing is er:
In nieuw stadion.
In het stavak. Of is dat al niet meer aan de orde? Lees er niks over en zie het ook niet terug op plaatjes.

Ollie

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2022, 18:42:25
Wel eens eerder gezegd. Oplossing is georganiseerde support vanuit ??n vak, zonder megafoon of trommel wel 90 minuten sfeer.
Ja, dit zeg ik ook al tijden! Ook eens om dit zonder megafoon en trommel te doen, wat was dat gisteren bij Ajax weer irritant aanwezig

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2022, 22:09:07
Oplossing is er:
In nieuw stadion.
In het stavak. Of is dat al niet meer aan de orde? Lees er niks over en zie het ook niet terug op plaatjes.
Dat is mij ook onduidelijk ja