Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 13, 2022, 18:53:01
Wij worden oud Vlam.......... :proost
Ja man, dat is inderdaad niet te ontkennen. Maar wat het zelfde is gebleven is het blauw gele bloed en de hartslag op ritme van ut woan skip. :proost

Treb

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2022, 17:13:23
Genoeg wedstrijden geweest dat het voetbal redelijk was maar de sfeer onder niveau/slecht was, Excelsior 2e helft, AZ 1e helft, Ajax thuis en zo kan ik wel ff doorgaan. Sfeer is chaos op de tribune ongeacht wat er op het veld gebeurd: vlaggen, pyro en luid gezang. De sfeer die we nu hebben is geen schim meer van de vorige eredivisieperiode. We hebben te maken met een generatie die meer bezig is met instagram, snapchat, en verstappen dan met de wedstrijd. In het nieuwe stadion moet je naar mijn mening echt denken aan een sfeervak dus soort van ultragroepering wel zonder megafoon, en liever ook geen trommel.

Hou even op juh.

Zo blij dat wij dat nou net niet zijn

Inferno-058

Citaat van: Treb op september 13, 2022, 21:10:51
Hou even op juh.

Zo blij dat wij dat nou net niet zijn
Liever dit, dan de dooie sfeer die we nu hebben

Treb

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2022, 22:28:52
Liever dit, dan de dooie sfeer die we nu hebben

Liever een dooie sfeer dan zuid-amerikaanse 'fanatics' met megafoon en trommel taferelen.

Inferno-058

Citaat van: Treb op september 13, 2022, 23:28:47
Liever een dooie sfeer dan zuid-amerikaanse 'fanatics' met megafoon en trommel taferelen.
Hoeft voor mij ook niet hoor. Gewoon een fanatiek sfeervak zonder trommel en megafoon, nu heb je teveel eilandjes op Noord die sfeer maken waardoor er meerdere liedjes door elkaar heen worden gezongen.

PePe

En nu de zelfde sfeer (PSV thuis) vast houden. Het was nu een derby sfeer.

Specuveter

Dat lag hem ook aan de wedstrijd natuurlijk!
Maar hopelijk tegen Vitesse Twente en NEC ook deze sfeer.
En veel punten.

Tukker

Citaat van: Inferno-058 op september 14, 2022, 12:47:18
Hoeft voor mij ook niet hoor. Gewoon een fanatiek sfeervak zonder trommel en megafoon, nu heb je teveel eilandjes op Noord die sfeer maken waardoor er meerdere liedjes door elkaar heen worden gezongen.
Het viel me zaterdag weer op dat er nog steeds te veel eilandjes op noord zijn waardoor er liedjes te vaak snel doodbloeden. En ook dat de biergooiers op noord die dadelijk weer voor boetes gaan zorgen vaak de wat nieuwere jongere generatie is die zo te zien alleen maar uit is op likes op hun filmpjes. Die gooien bewust volle bierglazen op spelers van de tegenstander en niet bijvoorbeeld uit enthousiasme bij een doelpunt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Inferno-058

Citaat van: Tukker op oktober 17, 2022, 16:24:41
Het viel me zaterdag weer op dat er nog steeds te veel eilandjes op noord zijn waardoor er liedjes te vaak snel doodbloeden. En ook dat de biergooiers op noord die dadelijk weer voor boetes gaan zorgen vaak de wat nieuwere jongere generatie is die zo te zien alleen maar uit is op likes op hun filmpjes. Die gooien bewust volle bierglazen op spelers van de tegenstander en niet bijvoorbeeld uit enthousiasme bij een doelpunt.
Klopt, daarom was er ook slagerij op de tribune volgens mij

Zuid1991

#3069
Citaat van: Inferno-058 op oktober 17, 2022, 18:58:31
Klopt, daarom was er ook slagerij op de tribune volgens mij

Vroeger op zuid en later op noord paste je wel op dat je als jongere iets doms/stoers deed.
De oudere harde kern bepaalde de dienst.
Als er daarom slagerij was (wat triest is natuurlijk) betekent dat in ieder geval dat er iets aan gedaan wordt vanuit het publiek.



CambuurAmersfoort

Het knokken kwam puur vanuit een paar 18 jarige gastjes die heel stoer iedereen stonden te vertellen hoe het wel allemaal moest. Als je voor je lol andere supporters van je eigen club gaat uitlokken tot een vechtpartij ben je echt her laagste van het laagste en hoef je van mij nooit meer op de tribune terug te komen.
Jongen die op de trap boos werd had volledig gelijk. Werd uit het niets op de grond gemieterd omdat een paar tieners dachten dat ze wel zo stoer konden zijn om ruzie te zoeken. Sneu volk

Vlampiep

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 17, 2022, 19:33:17
Het knokken kwam puur vanuit een paar 18 jarige gastjes die heel stoer iedereen stonden te vertellen hoe het wel allemaal moest. Als je voor je lol andere supporters van je eigen club gaat uitlokken tot een vechtpartij ben je echt her laagste van het laagste en hoef je van mij nooit meer op de tribune terug te komen.
Jongen die op de trap boos werd had volledig gelijk. Werd uit het niets op de grond gemieterd omdat een paar tieners dachten dat ze wel zo stoer konden zijn om ruzie te zoeken. Sneu volk
Tsja, in de ouwe tijd waren ze door ons na een paar correctie klapjes aan hun oren van de tribune getrokken.
Hopelijk nu aan de hand van camera beelden 5 jaar stadion verbod.

V-man

Ruzie zoeken met je eigen supporters. Ongekend! Security deed niks?

Noordcambuur

Nog even wat hebben we bij Cambuur Leeuwarden niet betere vlaggen wat we nu hebben.
Het ziet er niet uit om voor te schamen doe dan liever niks :_schater

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 19:14:32
Nog even wat hebben we bij Cambuur Leeuwarden niet betere vlaggen wat we nu hebben.
Het ziet er niet uit om voor te schamen doe dan liever niks :_schater
Meld je aan bij KVC zou ik zeggen zodat je mee kan helpen aan betere vlaggen ipv op internet kritiek te hebben.