Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: rudie op augustus 06, 2013, 22:00:54
Als dit een welkom bij Cambuur is en dit bij de club hoort? Sorry, kom al 30 jaar, je bent een beetje laat met je welkom. En als dit hoort bij Cambuur geef je mijns inziens alleen al die lui die negatief doen over Cambuur gelijk.

:0= Als jij al 30 jaar bij Cambuur komt, dan weet je toch dat dit nou eenmaal de sfeer bij Cambuur is? Of kom je daar sinds NAC thuis pas achter? Af en toe spreekkoren richting de uit-supporters hou je toch niet tegen en hoort er gewoon bij. :rodekaart :X


Galdiano

Gewoon keihard "ga staan" inzetten gevolgd door "en wie niet springt" anders krijg je west en oost never nooit mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Mijn oren zijn net weer even ruisloos  :devil het was een kabaal die ik sinds de PO 2009 niet meer gehoord had. Een goed voorteken voor nog wat komen gaat  _O_

Top sfeer  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Citaat van: Stiens op augustus 07, 2013, 13:37:40
Af en toe spreekkoren richting de uit-supporters hou je toch niet tegen en hoort er gewoon bij
Beetje originaliteit is dan wel op z'n plaats...
:devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

renaldo

#424
Vandaag een prachtige 3 pagina's lange reportage in de VI over cambuur met als hoofdtekst: "Cambuur heeft de blues, net als Elvis".
Aan de orde o.a.de noodzaak van een nieuw stadion, het anti-fries, de fantastisch engels aandoende sfeer, en de trots van de leeuwarder op zijn stad en niet op friesland en op Cambuur!

Stiens

Ziet iemand een mogelijkheid om dat stuk even in te scannen en te plaatsen op dit forum?  :y  :proost

Len Cantello

Zelf maar even naar de winkel, paupers!
:D ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

zal morgen in mn brievenbus belanden, zal d'r ook maar eens aan wagen dan  :proost


DC

#429
Citaat van: Yellow Army op augustus 07, 2013, 15:27:15
Komt ie paupers

Dank  _O_


Edit#2: Staan wel wat foutjes in, dkv wordt bijvoorbeeld verkeerd uitgelegd.
Wel leuk om te weten dat de vader van Ten Rouwelaar een echte Cambuursupporter was.

drg

Hef 'm direct ff doorlinkt naar een dkv'er, enkele frustrerende reacties terug gekregen  :zweep

SaVaGe

Citaat van: DC op augustus 07, 2013, 16:00:29
Dank  _O_


Edit: Staan wel wat foutjes in, dkv wordt bijvoorbeeld verkeerd uitgelegd.
Wel leuk om te weten dat de vader van Ten Rouwelaar een echte Cambuursupporter is.
Vraag me af of hij dit na afgelopen weekend nog is, zijn vrouw werd niet zo leuk toegezongen
  :_schater

Beste man is al een jaar of 6 dood.

DC

Citaat van: SaVaGe op augustus 07, 2013, 16:34:48
Beste man is al een jaar of 6 dood.
Heb het aangepast, bedankt. Had er in de haast overheen gelezen  :_spank

Destroyer

 Fantastisch artikel  _O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

rudie

Citaat van: Stiens op augustus 07, 2013, 13:37:40
:0= Als jij al 30 jaar bij Cambuur komt, dan weet je toch dat dit nou eenmaal de sfeer bij Cambuur is? Of kom je daar sinds NAC thuis pas achter? Af en toe spreekkoren richting de uit-supporters hou je toch niet tegen en hoort er gewoon bij. :rodekaart :X

Ik leg waarschijnlijk niet goed uit wat ik bedoel. Sfeermaken en verbale strijd met de tegenstander zoeken door spreekkoren hoort er inderdaad al bij zolang ik kom. Waar ik me aan stoor zijn de hersenloze, kwetsende, onzinnige brullerij die je elke wedstrijd (dus nee, niet alleen tegen NAC) weer hoort. Iedereen is homo als ze niet van Cambuur zijn blijkbaar. Bedenk eens iets nieuws of iets dat op de club slaat. Zo'n 'daar moet een piemel in' naar Stefan Postma roepen heeft nog wat actualiteit en raakvlak. Mensen uit Breda uitschelden voor 'boeren' terwijl je zelf uit Leeuwarden komt: denk daar nog eens over na?
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt: waarom? Wat bereik je daar mee? Wie steun je daarmee? Levert alleen een hoop onzin op die niet in een stadion thuishoort en die je club alleen in diskrediet brengt.
Cambuur krijgt in de media nu aardig de sympathie mee, dat helpt de club vooruit. Help dat nou niet door negatief gedrag om zeep omdat..... ja, waarom eigenlijk?