Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ja dat snap ik maar je merkt dat veel het niet kennen en dan gaan ze zoiezo niet mee snap je
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

Klopt dat het in het begin wat lastig is om nieuwe songs in te zetten. Wordt ook voornamelijk eerst in het uitvak geprobeerd (kleinere aantallen, dus beter bereik) en dan langzaam over te brengen op noord. De nieuwste song zit inderdaad wat veel tekst in in vergelijking met de meeste songs die op de tribune te horen zijn, maar dat vind ik (en veel meer denk ik) mooier dan het constant jalalalala cambuur gehalte. Het zal even tijd nodig hebben, maar dat komt wel goed denk ik. Je merkte aan het eind van de wedstrijd dat het overgrote deel van noord al mee ging.


Wij zijn SC Cambuur
De club uit LWD
We zullen altijd zingen
Voor ons mooie SCC


Moet te doen zijn toch! |:)

mscc

Citaat van: Destroyer op november 19, 2019, 21:00:51
Hoe zit dat met die nieuwe liedjes die steeds worden ingezet. Ik en denk velen kennen de teksten niet en dan slaat het niet helemaal aan lijkt het. Ole ole ole ole........

https://www.instagram.com/p/B5FLakTBkb-/?igshid=z3714a9wq6z4

Destroyer

Top. Denk dat als het zo brengt meer mensen mee gaan doen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

harrylwd

Top bedacht!
Ik heb een eventuele aanvulling op eerste gedeelte ben benieuwd wat jullie daar van vinden:

Wij zijn SC Cambuur
De club uit LWD
We zullen altijd zingen
Voor ons mooie SCC

Met Henkie en met Sandor
Ut woanskip na elke goal
Wij zijn SC Cambuur
SC Cambuur Leeuwarden

:0= allez allez allez

Galdiano

Graafschap song....  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 20, 2019, 17:11:57
Graafschap song....  :devil

Er zijn weinig liederen die ik overal hoor maar daar is dit lied op dit moment zeker 1 van. Je hoort het in elk stadion. Wat mij betreft boeien. Als iedereen hier in mee doet maakt niet uit welk lied (enkele uitzondering daar gelaten) als het maar massaal is toch?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Voor zolang we op de roze wolk zitten:

Wij zijn SC Cambuur,
SC Cambuur Leeuwarden.
We zingen en we springen,
Want onze trots staat bovenaan.

Alee alee alee

?

Inferno-058

Citaat van: Destroyer op november 19, 2019, 21:00:51
Hoe zit dat met die nieuwe liedjes die steeds worden ingezet. Ik en denk velen kennen de teksten niet en dan slaat het niet helemaal aan lijkt het. Ole ole ole ole........
En daardoor vind ik het lied maar niks. Je hoort het overal, er zijn zat liedjes die hier een stuk minder bekend zijn.

Delfzijl/Cambuur

ooooooooow sonnema beerenburg...... ooooow sonnema beerenburg 8P

Laat maar gaan :_spank

Zuid1991

Wat een mooie graffiti weer in het stadion: "cambuur komt eraan".
Complimenten weer aan deze kunstenaars.
Wat zou het mooi zijn  als vele muurtjes in het stadion, achter zuid, oost, en misschien meer een mooie geel blauwe uitstraling krijgen en/of graffiti.  |:)

Zuid1991

Uit de nieuwsbrief van kern van Cambuur blijkt dat ze meer graffiti gaan opbrengen in stadion |:)
Geweldig

speculeter

De verhalen over deze graffiti inmiddels beluisterd
Word weer mooi   :y

Zuid1991

Citaat van: speculeter op juli 04, 2020, 10:27:31
De verhalen over deze graffiti inmiddels beluisterd
Word weer mooi   :y
Mooi man!!!!
Erg groot compliment aan al die kunstenaars (spandoeken, graffiti stadion).
Ik zie er naar uit dat het stadion nog mooier wordt door deze toppers!

Destroyer

Prachtig, de mannen van de graafschap hebben hun stadion ook fantastisch aangekleed met graffiti.
** Poolwinner 18/19 - 21/22