Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op augustus 27, 2018, 12:05:05
Dan het veiligheidsargument er maar bijhalen. Tijdens het inschieten zijn de voetgangers in de gracht wandelende schietschijven. De ballen zie je door het hek niet aankomen en zijn dus niet te ontwijken. Met enige regelmaat zijn er dan ook supporters die een bal tegen het hoofd krijgen. Het is op deze manier wachten op een ernstig ongeval.

Als dat het argument is gaan we vangnetten plaatsen.

Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 27, 2018, 08:43:50
Die voeren we ieder jaar weer. Wil de BVO écht niet, maar we blijven bezig. Dat foeilelijke mut vut
Top dat jullie bezig blijven om het hek weg te krijgen.
Zou mooi zijn als het hek dit seizoen nog weg kon.
Zal de sfeer en band tussen spelers alleen maar verhogen!
|:)

KernvanCambuur

Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2018, 08:55:53
En wat zijn de redenen dat het hek perse moet blijven staan?

Steeds minder. Dat mensen bleven staan in de corridor was dé reden. En dan praat je volgens mij over 2008 ofzo.

Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op september 03, 2018, 10:07:55
Steeds minder. Dat mensen bleven staan in de corridor was dé reden. En dan praat je volgens mij over 2008 ofzo.
Maar dat is juist zo mooi dat de afstand tussen spelers en noord  kleiner wordt.
Kern van Cambuur; denken jullie dat de kans dat het hek weggaat, groot Is?

Galdiano

Als het voor vrijdag nog gerealiseerd moet worden, ik heb tot en met vrijdag vakantie!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Zuid1991

Weer een dik compliment aan alle lui die hier voor gezorgd hebben!!!! |:)
Alleen maar beter voor de sfeer en beleving!


speculeter

Dikke prima.
En ik had het wel geweten...2500 euro boete en stadion verbod.
Mooi achter hek blijven?

DayDreamer

Ik vraag me eerlijk gezegd af of dit goed gaat. Uiteindelijk is 1 van de redenen ook geweest omdat iedereen in de 35 minuut al voor de deur gaat staan bij het Hertje, dit gebeurd nog steeds trouwens, alleen nu staat er een hek waarover je heen kunt kijken, dan ga je er automatisch achter staan.

Uiteraard zeer blij met dit resultaat, en hoop ook dat een ieder zich weet te gedragen.


hobbes

Citaat van: DayDreamer op september 25, 2018, 11:42:21
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dit goed gaat. Uiteindelijk is 1 van de redenen ook geweest omdat iedereen in de 35 minuut al voor de deur gaat staan bij het Hertje, dit gebeurd nog steeds trouwens, alleen nu staat er een hek waarover je heen kunt kijken, dan ga je er automatisch achter staan.

Uiteraard zeer blij met dit resultaat, en hoop ook dat een ieder zich weet te gedragen.

De regels zijn duidelijk. Er is wat aan de club gevraagd en de club vraagt daar wat voor terug. En het is sowieso geen straf om t/m de 90ste minuut op de tribune te blijven toch?

Lore

Citaat van: DayDreamer op september 25, 2018, 11:42:21
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dit goed gaat. Uiteindelijk is 1 van de redenen ook geweest omdat iedereen in de 35 minuut al voor de deur gaat staan bij het Hertje, dit gebeurd nog steeds trouwens, alleen nu staat er een hek waarover je heen kunt kijken, dan ga je er automatisch achter staan.

Uiteraard zeer blij met dit resultaat, en hoop ook dat een ieder zich weet te gedragen.

Dat wordt ook een uitdaging. Ik neem aan dat de betrokken supportersverenigingen hierbij een actieve houding aannemen. Het gaat veel minder spanning op leveren als zij mensen aanspreken dan dat de suppoosten dat gaan doen.

SCC-J

De supportersgroepen hebben de taak om de supporters te informeren over wat wel en niet mag in de gracht / om het hek. We gaan niet als stewards opereren tijdens de wedstrijd. Als het goed is moet vrijdag direct voor de supporters duidelijk zijn wat het gevolg is als men toch over het hek(je) gaat dan wel het veld op.

De hekken zijn trouwens gekomen door dat men gericht bier ging gooien vanuit de gracht naar spelers. Het plaatsen van het hek is al een hele tijd terug gebeurt en destijds waren de camera's op de tribunes ook nog niet van het huidige niveau dus ik zou het maar laten.


SCC-J

En nu we het toch over biergooien hebben, doe dit ook niet op de tribune na elk doelpunt! We zijn namelijk niet bij een concert van Normaal.

Lore

Citaat van: SCC-J op september 25, 2018, 18:12:56
De supportersgroepen hebben de taak om de supporters te informeren over wat wel en niet mag in de gracht / om het hek. We gaan niet als stewards opereren tijdens de wedstrijd. Als het goed is moet vrijdag direct voor de supporters duidelijk zijn wat het gevolg is als men toch over het hek(je) gaat dan wel het veld op.

De hekken zijn trouwens gekomen door dat men gericht bier ging gooien vanuit de gracht naar spelers. Het plaatsen van het hek is al een hele tijd terug gebeurt en destijds waren de camera's op de tribunes ook nog niet van het huidige niveau dus ik zou het maar laten.

Daar heb je helemaal gelijk in. Denk alleen dat als jullie het zeggen, er net even wat beter geluisterd wordt.