Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: justremco op april 29, 2017, 22:39:28
Forum werkt ook goed op je mobiel hoor  :devil

Zijn smartphones in Dokkum dan al verkrijgbaar?
Area 58

Dokkumer

Citaat van: justremco op april 29, 2017, 22:39:28
Forum werkt ook goed op je mobiel hoor  :devil
Niet op een Windows 3.11 foon :devil
Moet nog even sparen voor een nieuwe...

Cor


Dokkumer


Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op april 29, 2017, 17:11:50
jij bent geen voorstander van een trommel en dat mag ook best, maar de vakken zongen meer en langer samen hetzelfde toen er nog een trommel was

Dat is flauwekul.

Dat de sfeer soms niet goed is heeft te maken met wel of geen trommel. Heeft te maken met het publiek wat de laatste jaren op noord is komen staan. Eerste wedstrijden eredivisie was de sfeer goed. Daarna zakte het al in.

Het is schrijnend.

Volgend jaar dkv op en neer,
andre Hazes,
Guus Meeuwis.
Het is stil in de ballenbak.
Lampjes.
Ga staan als je voor Peersman bent.
En geloof mij die nummers worden  ingezet op de plek waar de trommel altijd stond en rechts bovenin 14 worden door 16, 17 jarige smartphone kijkende pubers de nummers ingezet.

Begin een poll en zie wie de trommel terug willen. Maar geef je weinig kans, want ik weer dat het merendeel op de noordtribune het niet wil.

Voor het  luisteren naar een trommel ga je maar naar het pasveerkorps


MI-Sider for Life

Bernardo

Straks tijdens de play offs is de sfeer vast wel weer top. Vaak zo als het echt ergens om gaat. Hebben we de trommel ook niet voor nodig.

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op april 30, 2017, 10:28:35
Dat is flauwekul.

Dat de sfeer soms niet goed is heeft te maken met wel of geen trommel. Heeft te maken met het publiek wat de laatste jaren op noord is komen staan. Eerste wedstrijden eredivisie was de sfeer goed. Daarna zakte het al in.

Het is schrijnend.

Volgend jaar dkv op en neer,
andre Hazes,
Guus Meeuwis.
Het is stil in de ballenbak.
Lampjes.
Ga staan als je voor Peersman bent.
En geloof mij die nummers worden  ingezet op de plek waar de trommel altijd stond en rechts bovenin 14 worden door 16, 17 jarige smartphone kijkende pubers de nummers ingezet.

Begin een poll en zie wie de trommel terug willen. Maar geef je weinig kans, want ik weer dat het merendeel op de noordtribune het niet wil.

Voor het  luisteren naar een trommel ga je maar naar het pasveerkorps

Amen!

Ik zit al jaren op west, en klinkt de laatste tijd echt helemaal nergens naar.
De keren dat ik op noord sta, erger ik me geel en blauw aan de nummers.

Guus Meeuwis etc.
Met als dieptepunt de songs richting Emmen  ;( :R

Benieuwd hoe het met de playoffs zal zijn.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Citaat van: Nightmarelwd op april 30, 2017, 10:28:35
Dat is flauwekul.

Dat de sfeer soms niet goed is heeft te maken met wel of geen trommel. Heeft te maken met het publiek wat de laatste jaren op noord is komen staan. Eerste wedstrijden eredivisie was de sfeer goed. Daarna zakte het al in.

Het is schrijnend.

Volgend jaar dkv op en neer,
andre Hazes,
Guus Meeuwis.
Het is stil in de ballenbak.
Lampjes.
Ga staan als je voor Peersman bent.
En geloof mij die nummers worden  ingezet op de plek waar de trommel altijd stond en rechts bovenin 14 worden door 16, 17 jarige smartphone kijkende pubers de nummers ingezet.

Begin een poll en zie wie de trommel terug willen. Maar geef je weinig kans, want ik weer dat het merendeel op de noordtribune het niet wil.

Voor het  luisteren naar een trommel ga je maar naar het pasveerkorps

Begin inderdaad een poll!
Eerste jaar eredivisie was de trommel er ook nog!
Was de beste sfeer van dat jaar in de eredivisie.

Op een pasveerkorps hoeft te niet te lijken.
Trommelen met beleid.

Dus zet die poll er maar op!


Gasgeve

De trommel gaat in ieder geval niet die schrijnende nummers veranderen. Die nummers die Nightmare noemt, zullen dan nog vaker worden gezongen. Dat moeten we niet hebben.

Nightmarelwd

Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2017, 10:44:20
Begin inderdaad een poll!
Eerste jaar eredivisie was de trommel er ook nog!
Was de beste sfeer van dat jaar in de eredivisie.

Op een pasveerkorps hoeft te niet te lijken.
Trommelen met beleid.

Dus zet die poll er maar op!

Misschien moet je je afvragen waarom de uitwedstrijden de sfeer beter was in de Eredivisie en ook dit seizoen bijvoorbeeld Emmen uit, maar vooral ook de bekerwedstrijden.
Juist de supporters die sfeer willen maken staan in het uitvak.



MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2017, 10:44:20
Begin inderdaad een poll!
Eerste jaar eredivisie was de trommel er ook nog!
Was de beste sfeer van dat jaar in de eredivisie.

Op een pasveerkorps hoeft te niet te lijken.
Trommelen met beleid.

Dus zet die poll er maar op!

Wat een onzin, natuurlijk is eerste jaar eredivisie (sinds 13 jaar!!) betere sfeer, 2e seizoen beginnen we het allemaal een beetje normaal te vinden. Een heel logisch gevolg is dat de sfeer dan wat minder wordt. Dit seizoen hebben we op de beker wedstrijden na wedstrijden zonder enige spanning gezien en dan is de sfeer ook minder wederom een logisch gevolg. Met de play-offs zal iedereen weer zeggen dat het als van ouds was.


En als je zo graag een trommel wilt, verenig je met andere trommel liefhebbers, koop een trommel en ga lekker zelf trommelen.

Zuid1991

Citaat van: SCC-J op april 30, 2017, 12:32:48
Wat een onzin, natuurlijk is eerste jaar eredivisie (sinds 13 jaar!!) betere sfeer, 2e seizoen beginnen we het allemaal een beetje normaal te vinden. Een heel logisch gevolg is dat de sfeer dan wat minder wordt. Dit seizoen hebben we op de beker wedstrijden na wedstrijden zonder enige spanning gezien en dan is de sfeer ook minder wederom een logisch gevolg. Met de play-offs zal iedereen weer zeggen dat het als van ouds was.


En als je zo graag een trommel wilt, verenig je met andere trommel liefhebbers, koop een trommel en ga lekker zelf trommelen.
Het gaat mij niet om dat de sfeer t eerste jaar eredivisie veel beter was.
Het gaat erom dat MET een trommel het gezang sterker wordt. Meer mensen zullen meedoen.
Je zult dan meerdere vakken meekrijgen.
En ik zal je uit de droom helpen, ik bin a-ritmisch, dus ik nim dat ding niet in de klauwen.
Ik gooi hier alleen een balletje op met mijn mening.
Voor de rest is het aan kern van cambuur/cambuur culture/mi-side

janou

of er meer gezongen word weet ik niet als er een trommel is, maar het is een feit dat de andere vakken meer meezingen als er een trommel is. ook omdat er meer rythme in zit klinkt het veel massaler denk ik.
en wat tegen de liedjes over peersman en volgend jaar dkv op en neer?

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2017, 12:56:29
Het gaat mij niet om dat de sfeer t eerste jaar eredivisie veel beter was.
Het gaat erom dat MET een trommel het gezang sterker wordt. Meer mensen zullen meedoen.
Je zult dan meerdere vakken meekrijgen.
En ik zal je uit de droom helpen, ik bin a-ritmisch, dus ik nim dat ding niet in de klauwen.
Ik gooi hier alleen een balletje op met mijn mening.
Voor de rest is het aan kern van cambuur/cambuur culture/mi-side
Als eerste maar eens de Hazes, Meeuwis en andere belachelijke liederen afschaffen en degene die die nummers inzet standrechtelijk afschieten.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2017, 11:31:14
Als eerste maar eens de Hazes, Meeuwis en andere belachelijke liederen afschaffen en degene die die nummers inzet standrechtelijk afschieten.

:y _O_ _O_ _O_

offtopic: waar komst stou vandaan?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.