Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op april 15, 2017, 17:26:35
Dus....De trommel op proef binnenkort???
Volgende week???


...................... Trommelgeroffel .....................................  :_schater

:0= Ik voel na lange tijd weer een ouderwetse CO poll aankomen! Dokkie, kom er maar in met de poll   :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Is al sinds 04-04 al noet meer online geweest.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 15, 2017, 21:14:50
Is al sinds 04-04 al noet meer online geweest.  :|

Trommel m op..... :zweep

Zuid1991

Dus k.v.c kom er maar in, uut dat hok die trommel, en vrijdag op de tribune

Zuid1991

De trommel, wanneer wordt ie opgetrommeld?
Kunnen volgende week op basis van proef tegen Eindhoven  weer van stal halen?
Bevalt het? Gebruiken tijdens play off
Geef het nog een kans  |:)

Nightmarelwd

Citaat van: Zuid1991 op april 23, 2017, 13:59:33
De trommel, wanneer wordt ie opgetrommeld?
Kunnen volgende week op basis van proef tegen Eindhoven  weer van stal halen?
Bevalt het? Gebruiken tijdens play off
Geef het nog een kans  |:)

Denk je echt dat mensen op de tribune wel gaan zingen wanneer er een trommel is?

Geloof mij de sfeer wordt er niet beter van.

Sfeer moet van supporters zelf komen, niet van een trommel.

Dat de sfeer middelmatig is heeft te maken met verandering van toeschouwers. In 13, 14 en 15 staan mensen met vrouw en kind. Die krijg je echt niet mee met zingen.
Die komen voor het voetbal en niet anders.

Komt er nieuw stadion, dan hebben we eigen vakken zonder mensen met kinderen.
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

Always look on the bright side of life
Die lichtjes
:O

Zuid1991

#2767
Citaat van: Nightmarelwd op april 28, 2017, 16:52:46
Denk je echt dat mensen op de tribune wel gaan zingen wanneer er een trommel is?

Geloof mij de sfeer wordt er niet beter van.

Sfeer moet van supporters zelf komen, niet van een trommel.

Dat de sfeer middelmatig is heeft te maken met verandering van toeschouwers. In 13, 14 en 15 staan mensen met vrouw en kind. Die krijg je echt niet mee met zingen.
Die komen voor het voetbal en niet anders.

Komt er nieuw stadion, dan hebben we eigen vakken zonder mensen met kinderen.

De trommel is een middel wat erg gewerkt heeft bij ons om iedereen mee te krijgen in alle vakken.
Als het getrommel maar niet de overhand heeft.
ik ben er zwaar van overtuigd, dat wanneer er een trommel is, de ouderwetse sfeer met volume terugkomt.
Maar ja......Of het gebeurt?
We kunnen het toch proberen?

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op april 28, 2017, 16:52:46
Denk je echt dat mensen op de tribune wel gaan zingen wanneer er een trommel is?

Geloof mij de sfeer wordt er niet beter van.

Sfeer moet van supporters zelf komen, niet van een trommel.

Dat de sfeer middelmatig is heeft te maken met verandering van toeschouwers. In 13, 14 en 15 staan mensen met vrouw en kind. Die krijg je echt niet mee met zingen.
Die komen voor het voetbal en niet anders.

Komt er nieuw stadion, dan hebben we eigen vakken zonder mensen met kinderen.
jij bent geen voorstander van een trommel en dat mag ook best, maar de vakken zongen meer en langer samen hetzelfde toen er nog een trommel was

Cambuur LWD

Citaat van: zeewolde op april 29, 2017, 17:11:50
de vakken zongen meer en langer samen hetzelfde toen er nog een trommel was

Eens!  :0= Waar blieft die trommel  |:)

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op april 28, 2017, 16:52:46
Denk je echt dat mensen op de tribune wel gaan zingen wanneer er een trommel is?

Geloof mij de sfeer wordt er niet beter van.

Sfeer moet van supporters zelf komen, niet van een trommel.

Dat de sfeer middelmatig is heeft te maken met verandering van toeschouwers. In 13, 14 en 15 staan mensen met vrouw en kind. Die krijg je echt niet mee met zingen.
Die komen voor het voetbal en niet anders.

Komt er nieuw stadion, dan hebben we eigen vakken zonder mensen met kinderen.
Stukje opvoeding. Ben een paar keer met mijn zoon in 14-15 gaan staan (was toen een jaar of 6/7) en hij deed gewoon mee. En de vrouw? KEUKEN :devil

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2017, 19:21:50
Stukje opvoeding. Ben een paar keer met mijn zoon in 14-15 gaan staan (was toen een jaar of 6/7) en hij deed gewoon mee. En de vrouw? KEUKEN :devil
je inloggegevens weer gevonden? Welkom terug!

Dokkumer

Inloggegevens was ik niet kwijt, zit alleen bijna nooit meer bij de PC ;)

justremco

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2017, 20:33:29
Inloggegevens was ik niet kwijt, zit alleen bijna nooit meer bij de PC ;)

Forum werkt ook goed op je mobiel hoor  :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2017, 20:33:29
Inloggegevens was ik niet kwijt, zit alleen bijna nooit meer bij de PC ;)
de pc is pas weer in juni.?